AnonymBruker Skrevet 27. juni #1 Del Skrevet 27. juni Hei. Noen som har tatt buss og vet hva ca hva billetten koster? Må man forhåndsbestille for lavere pris eller kan man betale på bussen med kort? Har funnet ut fra før at jeg skal ta buss 35 i retning Kr.sand og bytte på Rona E18 men fikk ikke siden med billettpriser til å laste nå (dårlig nett) Anonymkode: e70d4...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #2 Del Skrevet 27. juni lurer altså på om det er litt å spare i forhold til taxi sånn at det er verdt å dra med seg kofferten på bussen Anonymkode: e70d4...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 27. juni #3 Del Skrevet 27. juni Du sparer flere hundre kroner ved å ta buss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #4 Del Skrevet 27. juni Freyja Valkyrie skrev (2 minutter siden): Du sparer flere hundre kroner ved å ta buss. Takk. Har ikke tatt flybuss på årevis og lurte på hvor dyrt det er men da satser jeg på buss og sjekker senere om jeg må bestille på forhånd med app eller noe. Føler at alle byer har sitt system heh Anonymkode: e70d4...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #5 Del Skrevet 27. juni Mener Kristiansand ikke lenger har flybuss Anonymkode: da980...389 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #6 Del Skrevet 27. juni Du må ta buss 35 til Rona, og M1 i retning Dyreparken. Er bittelitt å gå over når du skal bytte buss på Rona, men ikke langt. Ikke fall for fristelsen med å ta M2 for den går kun til Sørlandsparken, og da er det litt å gå, og det i bakker. Én lokalbillett for hele ruten, så vil bli billigere. Helt klart billigst å kjøpe i Akt sin billettapp. Anonymkode: 21ed9...7d8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #7 Del Skrevet 27. juni Det er bare lokalbuss. du kan kjøpe billett på forhånd i akt-appenhttps://www.akt.no/betal-reisen/akt-billett-mobilbillett-for-periodebilletter-og-enkeltbilletter/#last-ned-akt-billett-appen-for-hele-agder (obs de bytter billettsystem 1.juli) usikker hva det innebærer: https://www.akt.no/betal-reisen/billettsystem-2024/ Billett kjøpt i app: voksne 36kr, barn 18kr du kan også kjøpe på bussen, men da koster det en del mer. Anonymkode: c1900...bcd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #8 Del Skrevet 28. juni Det er ikke så langt mellom og bussen fra Tveit (Kjevik) går ganske sjelden. Lurer på om det er ca 200kr i taxi. Bussen er 50kr tror jeg hvis du hat Akt-appen. Jeg hadde tatt drosje Anonymkode: 8a74d...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå