Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært mye ute i sola, men er fortsatt like hvit som om vinteren, ikke har jeg rødt hår og fregner heller. Har brunt hår og grønne øyne. Hva er galt med meg?

Anonymkode: a398f...0c5

AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke noe galt, det tar vel bare lengre tid for deg enn f.eks meg.

Anonymkode: 6bd91...db8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir egentlig rask brun men bruker bruker såpass mye solkrem at jeg knapt får noe farge. Lever godt med det.

Viss det hadde vært viktig for meg å ha farge ville jeg brukt spray tan.

Anonymkode: 62f14...058

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det også sånn i noen år. Jeg mistenker st det var fordi pigmentene i huden hadde gått så lang tid uten å være aktiverte slik at de var i dvale/jævlig trege med å starte opp igjen. Vokste opp i Nord-Norge og var noen år jeg ikke var o syden på sommeren og da gikk det gjerne et år ekstra før kroppen ble eksponert for betydelig menge sol, skal jo en del til å før man blir solbrent oppi nord. Tok noen år før jeg ble brun ved å «bare være i Norge om sommeren» (riktignok Sør-Norge). Blir relativt brun nå, men jeg er ikke en sånn som blir brun etter bare noen timer i solen i mars liksom. Ansiktet blir ikke brun whatsoever så der bruker jeg selvbruning ment for ansiktet så jeg unngår å se ut som en middels brun kropp med veldig blekt ansikt 

Anonymkode: 03bd6...953

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir heller ikke brun lenger fordi jeg bruker solfaktor 50. Men hvis jeg går ned til 10 eller 15, blir jeg så klart brun.

Anonymkode: 904d6...d09

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har vært mye ute i sola, men er fortsatt like hvit som om vinteren, ikke har jeg rødt hår og fregner heller. Har brunt hår og grønne øyne. Hva er galt med meg?

Du må eksponere huden for sol,du blir ikke brun av å gå i lang kjole til butkken en dag eller 2.

Anonymkode: a9bd2...967

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du må eksponere huden for sol,du blir ikke brun av å gå i lang kjole til butkken en dag eller 2.

Jeg går ute mye, har hund og jobb der jeg er mye ute.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker sol olje og sitter ute fra morgen til kveld 😂 

Anonymkode: 2ac6b...13f

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting galt med deg, jeg blir heller ikke brun. Eller det tar i hvert fall unødvendig lang tid 🙄

Anonymkode: 9f9ff...232

AnonymBruker
Skrevet

spis gulrøtter, det hjelper.

og jo, du blir brun med solfaktor og -  det tar bare lengre tid..

Anonymkode: 10518...402

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje lite pigment rett og slett

Anonymkode: 6f79b...74d

AnonymBruker
Skrevet

Niesen min klager også over dette, etter å ha tilbragt ferien under en parasoll og smurt med faktor 50…

Hva venter man? Fint å beskytte seg mot solen, men da får man også mindre farge.

Anonymkode: dad8b...c56

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått gyllen nøttebrun farge men så har jeg vært ute i solen noen timer også da.Bruker ikke solkrem men kokosolje.

Skrevet

Ryddet for avsporinger. 

Christina82, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...