Gå til innhold

Jeg sender alltid melding først


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynte plutselig å tenke på dette, det er jeg som sender først hver gang. 

Han svarer alltid, og vi begge holder samtalen i gang når den først er i gang. Men han sender aldri første melding. 

Tyder dette på manglende interesse? 

Jeg tenker jo ofte på han i løpet av dagen, og har lyst til å sende han en melding eller et bilde. Tenker han da ikke tilfeldig på meg i løpet av dagen og får lyst til å ta kontakt?

Anonymkode: 43be2...6c9

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva om du prøver å ikke sende melding først? Kankje han rett og slett ikke rekker, om du foreksempel sender tidligere? 

Anonymkode: ded43...139

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva om du prøver å ikke sende melding først? Kankje han rett og slett ikke rekker, om du foreksempel sender tidligere? 

Anonymkode: ded43...139

Ja kanskje jeg sender for ofte. 

Sist ventet jeg 4-5 dager, helt stille fra han. 

Anonymkode: 43be2...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja kanskje jeg sender for ofte. 

Sist ventet jeg 4-5 dager, helt stille fra han. 

Anonymkode: 43be2...6c9

Da hadde jeg nok tenkt at han ikke er så veldig interessert.

Anonymkode: 8a36d...a14

  • Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja kanskje jeg sender for ofte. 

Sist ventet jeg 4-5 dager, helt stille fra han. 

Anonymkode: 43be2...6c9

Åja, det er jo en god stund 😕

Er han redd for å ikke bli akseptert av deg, så han tilater seg kun å snakke med deg om du tar kontakt først? Eller er det ikke sjangs i havet for det tror du? 

Anonymkode: ded43...139

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja kanskje jeg sender for ofte. 

Sist ventet jeg 4-5 dager, helt stille fra han. 

Anonymkode: 43be2...6c9

Da hadde jeg tolket det som ikke interessert og at han bare er høflig som svarer, og for feig til å si han ikke er interessert. 

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er ikke interessert 

Anonymkode: da833...9d0

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han holder absolutt samtalen i gang når den er i gang, så jeg skjønner ikke. Jeg har også testet dette med at jeg ikke spør han om noe, og han svarer likevel. 

Så jeg skjønner ikke helt om han er interessert eller ikke. 

Anonymkode: 43be2...6c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Åja, det er jo en god stund 😕

Er han redd for å ikke bli akseptert av deg, så han tilater seg kun å snakke med deg om du tar kontakt først? Eller er det ikke sjangs i havet for det tror du? 

Anonymkode: ded43...139

Jeg vet ikke. Jeg synes vi har en god tone, og jeg blir jo kjempeglad hver gang han sender melding. Men kanskje det ikke skinner helt gjennom. Men jeg tar jo ofte kontakt, så han må jo skjønne at jeg liker han. 

Anonymkode: 43be2...6c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Han holder absolutt samtalen i gang når den er i gang, så jeg skjønner ikke. Jeg har også testet dette med at jeg ikke spør han om noe, og han svarer likevel. 

Så jeg skjønner ikke helt om han er interessert eller ikke. 

Anonymkode: 43be2...6c9

Det sjekker du ved å la være å sende noe. 

Anonymkode: da833...9d0

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg begynte plutselig å tenke på dette, det er jeg som sender først hver gang. 

Han svarer alltid, og vi begge holder samtalen i gang når den først er i gang. Men han sender aldri første melding. 

Tyder dette på manglende interesse? 

Jeg tenker jo ofte på han i løpet av dagen, og har lyst til å sende han en melding eller et bilde. Tenker han da ikke tilfeldig på meg i løpet av dagen og får lyst til å ta kontakt?

Anonymkode: 43be2...6c9

He is just not that into you 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tester jeg no contact. 

Anonymkode: 43be2...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Han holder absolutt samtalen i gang når den er i gang, så jeg skjønner ikke. Jeg har også testet dette med at jeg ikke spør han om noe, og han svarer likevel. 

Så jeg skjønner ikke helt om han er interessert eller ikke. 

Anonymkode: 43be2...6c9

Han er ikke interessert, det er høflighet.

Anonymkode: 8a36d...a14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er interessert, han er bare redd for å ta kontakt først. Eller tenker ikke på det. Vent noen ganger, og når han da skriver så svarer du med "så hyggelig å høre fra deg ❤️ Elsker meldinger fra deg." og så svarer på det han skriver. 

Etter 3-4 ganger der du legger opp til at det er annenhver som tar insj først vil det bedre seg, med 90% sannsynlighet. 

Anonymkode: 06011...2b0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg jævlig dum som har tolket at han er interessert, men han svarer kun for å være høflig. 

Han spurte i går også når det passer for meg at han kommer på besøk til meg? Det kan jo også ha vært høflighet. 

Det slo meg ikke før i dag at jeg alltid sender først. 

Anonymkode: 43be2...6c9

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er interessert, han er bare redd for å ta kontakt først. Eller tenker ikke på det. Vent noen ganger, og når han da skriver så svarer du med "så hyggelig å høre fra deg ❤️ Elsker meldinger fra deg." og så svarer på det han skriver. 

Etter 3-4 ganger der du legger opp til at det er annenhver som tar insj først vil det bedre seg, med 90% sannsynlighet. 

Anonymkode: 06011...2b0

Hvis han sender først neste gang skal jeg skrive noe sånt, det var fint! 

Anonymkode: 43be2...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg begynte plutselig å tenke på dette, det er jeg som sender først hver gang. 

Han svarer alltid, og vi begge holder samtalen i gang når den først er i gang. Men han sender aldri første melding. 

Tyder dette på manglende interesse? 

Jeg tenker jo ofte på han i løpet av dagen, og har lyst til å sende han en melding eller et bilde. Tenker han da ikke tilfeldig på meg i løpet av dagen og får lyst til å ta kontakt?

Anonymkode: 43be2...6c9

Jeg er mann og opplever det ofte. Hyggelige dates, men mellom datene er det stille med mindre jeg sender melding først. De får noen forsøk og så gidder jeg ikke mer. Tenker at hvis de virkelig er interessert, vil de naturlig søke kontakt.

Har passert 50 og har ikke tid til å kaste bort på damer som egentlig ikke er interessert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på. Kan jo hende han bare ikke "rekker" å være først, eller at han liker den dynamikken hvor du er den som starter? Noen føler seg trygg med en "leder" av forholdet. Så lenge han svarer deg og virker interessert hadde jeg ikke hengt meg opp i det. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende han ikke vil virke masete også. 

Hvis du alltid sender først, kanskje daglig, og plutselig tar en pause på noen dager, så kan han kanskje tenke at han har gjort noe galt og du har mistet interessen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meowmere skrev (9 minutter siden):

Kan hende han ikke vil virke masete også. 

Hvis du alltid sender først, kanskje daglig, og plutselig tar en pause på noen dager, så kan han kanskje tenke at han har gjort noe galt og du har mistet interessen. 

Jeg vil jo heller ikke virke masete😅

Jeg blir jo usikker på han er interessert når han ikke sender først. Han svarer som regel raskt da. Sist jeg sendte svarte han i løpet av ett minutt. Vi sendte litt frem og tilbake, jeg holdt med andre ting samtidig som vi tekstet, og svarte på hans meldinger innen en time. Han svarte på mine meldinger i løpet av 1-5 minutter. Han hadde vel ikke gjort det dersom han ikke var interessert? Vanskelig å vite.

Anonymkode: 43be2...6c9

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...