Gå til innhold

Hvorfor går jeg ikke ned i vekt!? Slankete!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke går ned i vekt. Har kjøpt meg en slanke te av en bekjent som selger disse og hun har snakket som godt av det. Man raser ned i vekt osv. Men har ikke merket noen ting. Drikker den 4 ganger om dagen i over en måned nå. Dyr er den også. Noen andre som har prøvd slike ting? Noen med erfaring?

Anonymkode: a1826...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke går ned i vekt. Har kjøpt meg en slanke te av en bekjent som selger disse og hun har snakket som godt av det. Man raser ned i vekt osv. Men har ikke merket noen ting. Drikker den 4 ganger om dagen i over en måned nå. Dyr er den også. Noen andre som har prøvd slike ting? Noen med erfaring?

Anonymkode: a1826...a84

Hva spiser du utenom å drikke te? Har jo alt å si!

Anonymkode: edbb2...55c

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle hvor mye te du drikker hvis du ikke endrer kostholdet.

Anonymkode: b001e...10f

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hva spiser du utenom å drikke te? Har jo alt å si!

Anonymkode: edbb2...55c

Det samme som alltid. Hun sa at teen kansellerer maten, så den trengte  jeg ikke å tenke på

Anonymkode: a1826...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det samme som alltid. Hun sa at teen kansellerer maten, så den trengte  jeg ikke å tenke på

Anonymkode: a1826...a84

Uten å vite hva slags te det er snakk om så ville et sånn utsagn fått meg skeptisk med én gang. Høres det for godt ut til å være sant så er det mest sannsynlig det…

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det samme som alltid. Hun sa at teen kansellerer maten, så den trengte  jeg ikke å tenke på

Anonymkode: a1826...a84

Du forstår at det ikke finnes noen te i verden som "kansellerer maten"? 

  • Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det samme som alltid. Hun sa at teen kansellerer maten, så den trengte  jeg ikke å tenke på

Anonymkode: a1826...a84

Idiot eller troll?

Anonymkode: 7b920...cdf

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Idiot eller troll?

Anonymkode: 7b920...cdf

Idiottroll

Anonymkode: e273d...bc8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro litt på munnvikene. Ikke fordi jeg lo men fordi jeg måtte sjekke at de ikke kreperte av tanken på at te kansellerer maten.

Jeg foreslår å kansellere både teen og venninna.

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Te kansellerer kun maten om du drikker te istedenfor mat. 

Dvs bytt ut lunsj og kvelds met te. Da går du ned. 

Anonymkode: 7b9c5...86f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Det samme som alltid. Hun sa at teen kansellerer maten, så den trengte  jeg ikke å tenke på

Anonymkode: a1826...a84

Det er jo bare bullshit, for å si det på godt norsk.

Dropp penger på teen og kjøp næringsrik mat med protein og fiber, og masse grønt.

Anonymkode: 24040...a0a

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullvott skrev (27 minutter siden):

Du forstår at det ikke finnes noen te i verden som "kansellerer maten"? 

Nei det gjør kanskje ikke det. Men venninnen min forklarte meg det. Husker ikke nøyaktig hva hun sa, noe om at kaloriene fra maten blir tatt opp i teen også blir den skylt ut av kroppen. Så da vil ikke kroppen min ta opp så mange av kaloriene jeg spiser. Jeg forklarer det sikkert ikke bra nok. Hun brukte litt vanskelige ord og sa mye mer om det enn jeg klarer å formidle videre her dessverre. Men hun sa at det var masse god forsking på det. Det hørtes sant ut når hun pratet om det. Og jeg kan ikke skjønne hvorfor hun ikke skulle snakk sant. 

Anonymkode: a1826...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det hørtes sant ut når hun pratet om det. Og jeg kan ikke skjønne hvorfor hun ikke skulle snakk sant. 

Anonymkode: a1826...a84

Fordi hun selger denne teen? 
 

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nei det gjør kanskje ikke det. Men venninnen min forklarte meg det. Husker ikke nøyaktig hva hun sa, noe om at kaloriene fra maten blir tatt opp i teen også blir den skylt ut av kroppen. Så da vil ikke kroppen min ta opp så mange av kaloriene jeg spiser. Jeg forklarer det sikkert ikke bra nok. Hun brukte litt vanskelige ord og sa mye mer om det enn jeg klarer å formidle videre her dessverre. Men hun sa at det var masse god forsking på det. Det hørtes sant ut når hun pratet om det. Og jeg kan ikke skjønne hvorfor hun ikke skulle snakk sant. 

Anonymkode: a1826...a84

Beklager men du er blitt lurt. Krev pengene tilbake. Det finnes absolutt INGEN mirakelkurer i form av piller og te.

Det eneste som hjelper på å gå ned i vekt er å redusere inntak av total mengde mat (og usunn mat og drikke).

Anonymkode: fe2b5...9a2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen ganger føler jeg meg slem som ler av sånt som dette, men ikke denne gangen :hoho: TS, du må innta mindre kalorier uavhengig av din bekjente sin magiske te.

Anonymkode: dcc18...314

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dum?

Troll?

Begge deler er egentlig veldig trist....

Anonymkode: 7a7f0...57e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt av TS. Litt frustrerende at såpass mange ikke skjønner at TS bare parodierer de mange trådene her inne med folk som spiser alt de kommer over og ikke fatter hvorfor de ikke går ned.

Anonymkode: 2a1a6...1ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Nei det gjør kanskje ikke det. Men venninnen min forklarte meg det. Husker ikke nøyaktig hva hun sa, noe om at kaloriene fra maten blir tatt opp i teen også blir den skylt ut av kroppen. Så da vil ikke kroppen min ta opp så mange av kaloriene jeg spiser. Jeg forklarer det sikkert ikke bra nok. Hun brukte litt vanskelige ord og sa mye mer om det enn jeg klarer å formidle videre her dessverre. Men hun sa at det var masse god forsking på det. Det hørtes sant ut når hun pratet om det. Og jeg kan ikke skjønne hvorfor hun ikke skulle snakk sant. 

Anonymkode: a1826...a84

Du kan jo ikke helt seriøst tro på noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...