AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #1 Skrevet 27. juni 2024 Mandag hadde jeg en veldig tøff terapitime hvor jeg åpnet opp om flere traumer. Behandler avrundet ikke timen på noen god måte, og jeg gikk ut ekstremt opprørt og følte meg hudløs. De to første nettene sov jeg nesten ikke, og det lille jeg sov hadde jeg voldsomme mareritt. Klarte nesten ikke å spise. I går kveld begynte jeg å fryse veldig og fikk veldig vondt i kroppen. Hadde på kort tid fått feber i 39 og var helt slått ut. Etter 12 timer forsvant feberen plutselig. Er det denne timen som ga meg en så kraftig fysisk reaksjon? Skremmende i så fall ... Anonymkode: 27c92...642 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #2 Skrevet 27. juni 2024 Ikke la deg skremme❤️❤️ Men ville tatt det opp/sagt det til terapeuten!! Da vet (noe som egentlig burde være standard) terapeuten at en god avslutning er veldig viktig for deg!! Men, det er selvsagt noe som er viktig for alle!!❤️ Anonymkode: 85710...920 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #3 Skrevet 27. juni 2024 Kropp og psyke henger sammen. ❤️ Jeg har blitt mye fysisk syk av mine traumer. Og tøffe timer og kronisk stress rundt gjenopplevelser har ofte endt med også infeksjoner. Men du, det jeg vil si til deg: bra jobba! Å åpne seg om traumer er ikke lett, men du gjorde det for deg. Veldig leit at psykologen ikke greide å avslutte på en god måte. Tenker også det er helt normalt å få det vanskelig når man setter ord på traumer for første gang, og tar innover seg at "dette skjedde med meg". Gjør noe godt for deg selv nå, det er mitt beste tips i slike situasjoner. Hva trenger du? Jeg pleier å unne meg noe ekstra godt å spise, passe på at jeg spiser og drikker godt, ta på meg koselige klær og generelt gjøre det fint og hyggelig rundt meg som at jeg tar vare på noen jeg er ekstra glad i. Anonymkode: 09df9...8ff 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #4 Skrevet 27. juni 2024 Kan være healing bare det at du ble syk. Traumene kom opp til overflaten. Du har en liten periode du er syk, før du blir bedre igjen. Helt normalt. Anonymkode: 3fe98...082
Kassettspiller Skrevet 27. juni 2024 #5 Skrevet 27. juni 2024 Når man tar opp vonde opplevelser så er det ikke unormalt å oppleve stress. Høres ut som du har opplevd mye av det i det siste. Når dette går over tid vil stresshormon påvirke immunforsvaret, slik at kroppen får et svak immunsystem og er dermed mer sårbar for sykdom. Håper du får det bedre!💜 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå