AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #1 Del Skrevet 27. juni 2024 Jeg så for meg at kiloene skulle renne av meg etter fødsel fordi jeg ammet. Men neida, de sitter bom fast, men det er jo ikke rart, for jeg er konstant sulten og sliter med å la være å spise… Skikkelig ulvehunger. Før og under graviditeten forlenget jeg nattfasten uten problemer. Nå er jeg skrubbsulten fra morgen til kveld. Spiser godt med råvarer, passer på å spise nok fett og proteiner for metthetsfølelsen, men time etter en god middag er jeg sulten igjen. Jeg vet man ikke skal slanke seg osv mens man ammer, men det må i det minste gå an å ikke legge på seg😅 Noen tips? Anonymkode: ec542...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #2 Del Skrevet 27. juni 2024 Det er ikke farlig å være sulten Anonymkode: 2ec5f...22f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #3 Del Skrevet 27. juni 2024 Har inntrykk av at mange ammende gjemmer seg bak «man skal ikke slanke seg når man ammer», og langer innpå med sjokolade, boller og annet usunt og dermed heller spiser på seg mange ekstra kilo. Siden man tross alt ikke skal slanke seg. Ser ikke ut som det er tilfellet med deg da. Så lenge du får dekket ditt kaloribehov, så er det ikke farlig å gå sulten. Å være sulten er ikke det samme som å slanke seg. Drikk mye vann, gå lange trilleturen og vit at kroppen din har fått de kaloriene den skal ha for å fungere. Anonymkode: 2d594...853 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #4 Del Skrevet 27. juni 2024 Spise masse grønnsaker, som gulrotstaver som snacks? Oliven hjelper faktisk på metthetsfølelse da det inneholder et visst stoff, så det kan være lurt å spise f.eks 5 oliven før middag. Anonymkode: 5ba9f...4ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå