AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #1 Skrevet 27. juni 2024 Jeg har begynt å treffe eksen min igjen. Vi er mye sammen. Jeg kunne godt tenke meg å ta opp sexen med han igjen. Jeg er veldig tiltrukket av han! Blir kåt bare av å få en klem 😂 sikkert fordi vi hadde så god sex før. Av diverse grunner, så skal vi ikke bli sammen igjen nå (ingen av oss treffer andre heller). Men er det «innafor» å spørre rett ut om vi kan ligge sammen igjen? Ville du blitt fornærmet av et slikt spørsmål? Anonymkode: c9b6c...f4b
strilamann Skrevet 27. juni 2024 #3 Skrevet 27. juni 2024 Om det var du som slo opp og han fortsatt har følelser så er det en ganske råtten ting å gjøre.. 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #4 Skrevet 27. juni 2024 strilamann skrev (20 minutter siden): Om det var du som slo opp og han fortsatt har følelser så er det en ganske råtten ting å gjøre.. Nei, det var gjensidig fordi vi var unge og han skulle flytte. Han studerer fortsatt i utlandet, så er stort sett det som er grunnen til at vi ikke blir kjærester nå. Anonymkode: c9b6c...f4b
Fremmed fugl Skrevet 27. juni 2024 #5 Skrevet 27. juni 2024 Hold deg unna hvis du ikke vil mer med han. La han være fri. 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #6 Skrevet 27. juni 2024 Jeg skjønner folk sier at du ikke burde, men siden jeg tror du egentlig liker han, stemmer jeg for at du spør på den måten som er naturlig for deg. Du kjenner han jo, du kan alltids beklage om det blir feil for han 😊 Anonymkode: e3ea0...35f 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #7 Skrevet 27. juni 2024 Jeg har funnet tilbake til eksen min 😅 første gangen vi hadde sex flere år etter forholdet røk så skjedde det bare av seg selv. Det ene ledet til det andre. Du kan jo for eksempel spørre han om han er keen på "noe mer" enn å bare være venner, selv om dere ikke skal inn i et nytt forhold. Eller noe sånt 😆 han skjønner nok hva du sikter til uansett. Men det er ikke bare problemfritt å være såpass intim med eksen sin. Det er en berg og dalbane av følelser. Tidligere problemer man hadde kan komme tydligere frem. Det er i hvert fall min erfaring 🫠 man kan fort angre på det i ettertid. Anonymkode: 45d03...baa
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #8 Skrevet 28. juni 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har begynt å treffe eksen min igjen. Vi er mye sammen. Jeg kunne godt tenke meg å ta opp sexen med han igjen. Jeg er veldig tiltrukket av han! Blir kåt bare av å få en klem 😂 sikkert fordi vi hadde så god sex før. Av diverse grunner, så skal vi ikke bli sammen igjen nå (ingen av oss treffer andre heller). Men er det «innafor» å spørre rett ut om vi kan ligge sammen igjen? Ville du blitt fornærmet av et slikt spørsmål? Anonymkode: c9b6c...f4b Mannfolk er enkle der. Bare å spørre, skal vi knulle? En eks sier sikkert sjelden nei til det hvis dere ikke direkte er uvenner tror jeg da. Anonymkode: 9bf67...b5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå