Gå til innhold

Deal breaker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på noen få dates med en mann, som alle har gått ganske greit. Men først etter siste date så kysset han meg, og han er jo helt elendig på å kysse! Jeg ble rett og slett satt ut av at det går an å kysse sånn.. særlig når vi begge er voksne og har kysset folk før 😳 det var riktignok første kysset vårt, og han kan ha vært nervøs, men det var som å kysse en skilpadde.. (sånn jeg ser for meg at det er altså). Det verste kysset jeg har hatt noensinne!

Jeg tenkte umiddelbart at dette er en deal breaker... kyssing er ganske viktig for meg i et forhold, og jeg kan nesten ikke bli sammen med en som kysser sånn.. det ødela nesten alt for meg 😬 

Hva tenker dere? Ville dere gitt det en sjanse til, og se om det kan ha vært nerver den første gangen? Kjenner jo nå at det frister liksom ikke helt å fortsette, men føler samtidig det er dumt å bare gi opp så fort? 

Anonymkode: 78f0f...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg traff en fantastisk mann for noen år siden og husker jeg ble kvalm av kyssingen, det var så våte kyss at jeg svelget spytt. Så jeg droppet pga det, men var litt lei meg fordi jeg likte han. Hadde egentlig helt glemt den kyssingen da han kontaktet meg igjen i vinter og jeg tenkte hvorfor ikke. Vi hadde en kjempefin kveld. Så kysset han meg, og jeg brakk meg nesten. Da husket jeg hvorfor jeg ikke gikk videre. Det er jo dritkjipt, men jeg tenker at hvis man syns det er fælt å kysse med vedkommende er det ikke liv laga. Med begge eksene jeg var veldig forelsket i var det fantastisk å kysse og jeg fikk ikke nok. 

Anonymkode: f978c...02b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg traff en fantastisk mann for noen år siden og husker jeg ble kvalm av kyssingen, det var så våte kyss at jeg svelget spytt. Så jeg droppet pga det, men var litt lei meg fordi jeg likte han. Hadde egentlig helt glemt den kyssingen da han kontaktet meg igjen i vinter og jeg tenkte hvorfor ikke. Vi hadde en kjempefin kveld. Så kysset han meg, og jeg brakk meg nesten. Da husket jeg hvorfor jeg ikke gikk videre. Det er jo dritkjipt, men jeg tenker at hvis man syns det er fælt å kysse med vedkommende er det ikke liv laga. Med begge eksene jeg var veldig forelsket i var det fantastisk å kysse og jeg fikk ikke nok. 

Anonymkode: f978c...02b

Her var det helt motsatt, kysset med harde og tørre lepper. Trodde først han kødda! I tillegg så kjenner jeg ikke den super gode kjemien enda.. han er en hyggelig og ålreit fyr, men ikke akkurat hatt sommerfugler i magen over å se han igjen liksom.. Så er ikke akkurat sånn at jeg tenker det er verdt å eventuelt "lære" han til hvordan jeg liker å kysse 🤷🏼‍♀️ 

Ts

Anonymkode: 78f0f...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Her var det helt motsatt, kysset med harde og tørre lepper. Trodde først han kødda! I tillegg så kjenner jeg ikke den super gode kjemien enda.. han er en hyggelig og ålreit fyr, men ikke akkurat hatt sommerfugler i magen over å se han igjen liksom.. Så er ikke akkurat sånn at jeg tenker det er verdt å eventuelt "lære" han til hvordan jeg liker å kysse 🤷🏼‍♀️ 

Ts

Anonymkode: 78f0f...b58

Jeg var også innom tanken på å lære bort. Om en fyr jeg liker er klumsete i sengen dumper jeg ikke, sånt kan jobbes med, kanskje er han bare nervøs osv. Men dårlig kyss er liksom døden for meg. Syns det ligger så mye i kysset. 

Anonymkode: f978c...02b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Cornix said:

Kysse en skilpadde? Hvordan er det? :fnise:

Hehe, nei du det vet jeg ikke, var eneste jeg klarte å sammenligne det med 🤣 det kjentes ut som han strammet leppene i og med det føltes så hardt ut 😰

Anonymkode: 78f0f...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri møtt en mann hvor de første kyssene ikke var supermerkelige. Det kommer seg

Anonymkode: 835e1...b31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig å lære de opp i kyssing ved å vise dem hvordan du liker å kysse. Men det må jo være kjemi der for at man skal gidde det da... Jeg har også vært borti en med forferdelig våte kyss, følte jeg hadde sptt i halve ansiktet etter han... Men det kom seg mot slutten av datingen (som bare varte noen uker), og det var andre årsaker til at det ikke ble noe mer der.

Anonymkode: 797ef...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert mulig å lære bort å kysse. Særlig hvis dere fortsatt er litt unge. Det må bli en totalvurdering om du synes dette er et emne som kan bli bra eller ikke. Få eller ingen er perfekte fra startskuddet på alle fronter. 

Min egen erfaring er at kyssing er viktig og min nåværende kjæreste og jeg kysset helt perfekt sammen. Jeg tror det var der det "smalt" og vi kan nesten ikke få nok av hverandre. I forhold til tidligere forsøk , var dette en ren åpenbaring. Jeg ber til høyere makter om at dette forholdet varer livet ut. Men  om ikke, så ligger lista veldig høyt til neste gang. Jeg har fått en lærepenge i hva kjemi betyr. 

Anonymkode: 904d5...30d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyssing er blitt en DEALBREAKER for meg. Etter 15 års forhold som er på vei til å bli avsluttet, og hvor jeg har blitt kysset kanskje 10 ganger totalt på de årene, så er det med kyssing blitt et stort kriterie for meg. Savner kyss mer enn sex!

Anonymkode: 1e30e...713

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

 

Jeg tenkte umiddelbart at dette er en deal breaker... kyssing er ganske viktig for meg i et forhold, og jeg kan nesten ikke bli sammen med en som kysser sånn.. det ødela nesten alt for meg

Sex kan vente, men kyssing er like godt å få unnagjort på et tidlig stadie. 

Anonymkode: ee44d...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyssing er veldig viktig for meg. Viktigere enn sex. Dvs, uten mye kyssing, blir det ikke sex. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker kysse-kjemien kan forutsi hvordan den seksuelle kjemien vil bli. Jeg har datet hyggelige menn, og latt kysset avgjøre om dette var noe å satse videre på. 

Anonymkode: 0e825...0ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, skjønner hva du mener! Jeg hadde et kort forhold med en voksen person som hadde vært gift, og som formodentlig har kysset en god del før.

Altså, det var som å kysse en treplanke! 
Harde, smale, tørre lepper, med null bevegelse. Jeg ble litt satt ut egentlig - hvordan forteller man en voksen person at de er elendige på å kysse? Jeg prøvde å gå foran med et godt eksempel, være fleksibel og kysse slik jeg selv liker å bli kysset. 
Forsøkte også et par ganger til, da jeg tenkte det kanskje var nerver. Men nei, det ble ikke bedre 🙈. Vedkommende virket fornøyd med min kyssing da, og ville gjerne ha mer.

Nå ble ikke dette forholdet noe av av andre grunner, men jeg hadde uansett ikke holdt ut med den kyssinga over tid… 

Anonymkode: 53d4e...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Haha, skjønner hva du mener! Jeg hadde et kort forhold med en voksen person som hadde vært gift, og som formodentlig har kysset en god del før.

Altså, det var som å kysse en treplanke! 
Harde, smale, tørre lepper, med null bevegelse. Jeg ble litt satt ut egentlig - hvordan forteller man en voksen person at de er elendige på å kysse? Jeg prøvde å gå foran med et godt eksempel, være fleksibel og kysse slik jeg selv liker å bli kysset. 
Forsøkte også et par ganger til, da jeg tenkte det kanskje var nerver. Men nei, det ble ikke bedre 🙈. Vedkommende virket fornøyd med min kyssing da, og ville gjerne ha mer.

Nå ble ikke dette forholdet noe av av andre grunner, men jeg hadde uansett ikke holdt ut med den kyssinga over tid… 

Anonymkode: 53d4e...3ff

Haha, ja det hørtes veldig likt ut som måten han her kysset på 🤣 uffameg..  og vanskelig å finne en ålreit måte å få kommunisert det på uten å fornærme de..

Ts

Anonymkode: 78f0f...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ai, den er kinkig! Kyssing er kjempeviktig for meg og, så jeg hadde nok kjent på det samme. Kan jo være nervøsitet som gjør det, eller at mangelen på kjemi gjør at magien uteblir?

Blæh. Når jeg skriver dette går det opp for meg at eksen var verdens beste kysser. Hadde egentlig ikke tenkt over at det også kunne komme til å bli en greie når jeg skal begynne å date igjen 😋.

Men ja: ville gitt det en sjanse til tross for litt skepsis i starten ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann er jeg 110% enig. Dårlig kysse-kjemi er turn off: dårlig ånde, tørre lepper, gaper som en flodhest, en tunge som er på oppdagelsesferd i munnen min, små, stive og harde lepper. Kyssing skal for meg være mykt, sensuelt, lekent, ikke for mye og hardt med en gang, og kysse hals, kinn, nible litt på øreflipper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datet en fyr som jeg var veldig gira på. Han var snill, morsom og oppegående. Så kysset han meg og det var helt krise. Han var over 40, så jeg fikk helt sjokk. Stakk en stiv hard tunge inn og ut av munnen min og roterte den litt.. Det ble ikke flere dates.. Må like å kysse en mann, ellers dør alt 

Anonymkode: d9a10...2e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...