AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #1 Skrevet 27. juni 2024 På mandag mistet jeg stemmen fullstendig, men var ellers i ok form. I natt begynte nesen å renne og feberen kom. Jeg tenkte det var/er en halsbetennelse, da jeg er ganske surklete, klør i halsen og hoster, men får ikke opp noe. Har brukt reseptfritt slimløsenede uten at jeg føler at det virker. Så i natt kom rennede nese, feber, vondt i hode/nakke/kropp og generell sykdomsfølelse. Jeg har rundt 39 i feber med paracet. Så jeg lurer på om det er "noe som går", og når kontakter man evt lege? Anonymkode: 1c2bf...f5f
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #2 Skrevet 27. juni 2024 Hadde dette tidligere i uka, og flere på jobben og foreldre i bhg som har hatt det. Har ikke testet selv, men folk har testet for covid og fått positivt , så kanskje d har vært det Anonymkode: 8a4e0...e5e
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #3 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): På mandag mistet jeg stemmen fullstendig, men var ellers i ok form. I natt begynte nesen å renne og feberen kom. Jeg tenkte det var/er en halsbetennelse, da jeg er ganske surklete, klør i halsen og hoster, men får ikke opp noe. Har brukt reseptfritt slimløsenede uten at jeg føler at det virker. Så i natt kom rennede nese, feber, vondt i hode/nakke/kropp og generell sykdomsfølelse. Jeg har rundt 39 i feber med paracet. Så jeg lurer på om det er "noe som går", og når kontakter man evt lege? Anonymkode: 1c2bf...f5f Alle kan bli forkjølet uten at det er noe spesielt som går og man trenger ikke å kontakte lege hver gang man blir forkjøla, men om man mistenker halsbetennelse, lungebetennelse etc. som trenger medisiner så er det greit å kontakte lege Anonymkode: ad4ce...422 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #5 Skrevet 27. juni 2024 Jeg fikk halsverk tirsdag, så jævlig halsverk, det var ganske ille i dag tidlig når jeg våknet, men ga seg etter en stund. Har litt generell slapphet utenom den greia i halsen, enten så bryter jeg ut i full sykdom snart eller så går det over, ber om at det går over, skal på ferie lørdag 😭😭😭😭 Anonymkode: 50036...b56
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #6 Skrevet 27. juni 2024 Vi er flere på jobben min som har og har hatt det. Ingen av oss har testet for korona, men har hørt andre gjøre det med de samme symptomene👍 Anonymkode: ed7a6...e1d
Gjest jegerrinne Skrevet 27. juni 2024 #7 Skrevet 27. juni 2024 Ja. Og de trodde økt med kikhoste nå i sommer
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #8 Skrevet 27. juni 2024 jegerrinne skrev (5 minutter siden): Ja. Og de trodde økt med kikhoste nå i sommer Anbefaler alle å ta boostervaksinen hvis det er over ti år siden sist! Kikhoste nå betyr å hoste seg gjennom hele juli, august og september😷 Folk med lungesykdommer (alt fra mild astma til kraftig kols osv) bør være oppdatert på vaksinen. Anonymkode: 3a77f...ab6
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #9 Skrevet 27. juni 2024 Har en kollega som fikk korona denne uken. Anonymkode: d7da6...8bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå