AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #1 Skrevet 27. juni 2024 I appen til posten står det at pakken skal leveres til endelige destinasjon. Denne oppdateringen fikk jeg 24. juni klokken 05:57, og den er ingen steder. Det har heller ikke vært oppdateringer på bevegelsen av pakken, og nå begynner jeg å tro at den ikke kommer. Ringte posten i dag og de skulle ringe opp igjen etter de fikk undersøkt, men har heller ikke fått telefonen. Det er vel ikke helt vanlig at pakken bruker 3 dager fra det tidspunktet det ankommer byen pakken skal leveres i? Er dette noen som har opplevd noe lignende og likevel fått pakken eller bør jeg forberede meg på at den ikke kommer i det hele tatt? Anonymkode: 3039d...72e
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #2 Skrevet 27. juni 2024 Det spørs når dem har levering av post til deg det. Så ja i utganspunktet så kan den ligge en dag eller to før den kommer. Anonymkode: c1f00...457 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #3 Skrevet 27. juni 2024 Jeg solgte noe på Finn for en stund siden, kjøper fikk aldri noe hentemelding selv om det sto i appen at den var kommet til utleveringssted for flere dager siden. Kjøper oppsøkte utleveringssted, men de kunne ikke finne noen pakke. Det viste seg at Posten hadde levert den til et helt annet utleveringssted enn kjøperens vanlige. Anonymkode: 7698d...f64
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #4 Skrevet 27. juni 2024 Jeg fikk en pakke i forrige uke,den har brukt 16 mdr på å komme frem. Sendt i mars 23,og levert I juni 24. Postnord. Anonymkode: f12ca...93c
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #5 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg fikk en pakke i forrige uke,den har brukt 16 mdr på å komme frem. Sendt i mars 23,og levert I juni 24. Postnord. Anonymkode: f12ca...93c 14 mdr Anonymkode: f12ca...93c
Nuttery Skrevet 27. juni 2024 #6 Skrevet 27. juni 2024 Jeg har en pakke som var ferdig tollbehandling 26/5 - og det er siste spor av den. Who knows.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #7 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): I appen til posten står det at pakken skal leveres til endelige destinasjon. Denne oppdateringen fikk jeg 24. juni klokken 05:57, og den er ingen steder. Det har heller ikke vært oppdateringer på bevegelsen av pakken, og nå begynner jeg å tro at den ikke kommer. Ringte posten i dag og de skulle ringe opp igjen etter de fikk undersøkt, men har heller ikke fått telefonen. Det er vel ikke helt vanlig at pakken bruker 3 dager fra det tidspunktet det ankommer byen pakken skal leveres i? Er dette noen som har opplevd noe lignende og likevel fått pakken eller bør jeg forberede meg på at den ikke kommer i det hele tatt? Anonymkode: 3039d...72e Det er dessverre helt vanlig. Posten er ikke det den pleide å være ☺️ Anonymkode: 9a38e...3da
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #8 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det spørs når dem har levering av post til deg det. Så ja i utganspunktet så kan den ligge en dag eller to før den kommer. Anonymkode: c1f00...457 Det står på nettsiden til posten når jeg skriver postnummeret at de leverer 5 dager i uken her hvor jeg bor. Aldri opplevd at pakker fra norske butikker bruker så lang tid. Kunne forventet det av utenlandske varer, men nå har den vært i samme by i 3 dager uten bevegelse eller oppdatering Anonymkode: 3039d...72e
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #9 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det står på nettsiden til posten når jeg skriver postnummeret at de leverer 5 dager i uken her hvor jeg bor. Aldri opplevd at pakker fra norske butikker bruker så lang tid. Kunne forventet det av utenlandske varer, men nå har den vært i samme by i 3 dager uten bevegelse eller oppdatering Anonymkode: 3039d...72e Jeg har vært ute for at den samme pakken i nærmere tre uker ble tilsynelatende scannet på nytt og på nytt på hovedterminalen. Det er faktisk Posten jeg oftest opplever noe tull med –levert hos folk lengre oppe i gaten har de også gjort et par ganger, selv om både postkasse og dør er merket med husnummer og navn. Kjekt å luske rundt husene til andre på leting etter ytterdør som ligner på bildet budet har sendt 😅 Anonymkode: 7698d...f64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå