Gå til innhold

Beste sandaler som er gode å gå i? 


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har for tiden bare joggesko så jeg trenger å kjøpe ett par sandaler. Jeg ønsker gjerne ett par som har god demping som man kan gå lenge i gater og på stranden på ferie i varme land. 

Post gjerne navn og gjerne også link om du har

Anonymkode: 65c45...c0f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Sandaler har ikke demping..

 

Anonymkode: 264bc...44e

Mange har det.

Anonymkode: 725c7...c29

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at Skechers kan ha sandaler med demping og sandaler fra Teva tror jeg skal være bra. Jeg har ingen av disse selv, men de ser nå gode ut. Mulig Hoka har sandaler? Stormberg har sandaler osv... Selv har jeg Birkenstock arizona og er fornøyd. men savner sandaler med rem bak hælen for lengre turer.

Anonymkode: bea4c...d4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Teva til nettopp dette. De har demping og tåler vann. De varer også evig (i alle fall standard-modellen).

Anonymkode: b0c84...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legero og Ecco. Finnes ikke bedre skosandaler. Men de koster…

Anonymkode: b077d...782

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det disse fra Birkenstock alle skal ha. Veldig god såle med såkalt fotseng, som gjør at foten ikke glipper, og veldig fine synes jeg:

1018220.jpg?sw=848&sh=848&strip=false

 

452761.jpg?sw=848&sh=848&strip=false

Anonymkode: 6d1e5...b2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Nå er det disse fra Birkenstock alle skal ha. Veldig god såle med såkalt fotseng, som gjør at foten ikke glipper, og veldig fine synes jeg:

1018220.jpg?sw=848&sh=848&strip=false

 

452761.jpg?sw=848&sh=848&strip=false

Anonymkode: 6d1e5...b2c

Kommer an på foten tror jeg. Jeg har sånne, men jeg fikk store gnagsår over vristen.
 

Apropos demping i sandaler. Jeg kjøpte meg UGGs sandalwedges IMG_7396.thumb.jpeg.5086e389542f682fa65e3111e1c81d4c.jpeg

som har demping i hele sålen. Ekstremt gode å gå i, selv om de er litt høye ^^, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 time siden):

Kommer an på foten tror jeg. Jeg har sånne, men jeg fikk store gnagsår over vristen.
 

Apropos demping i sandaler. Jeg kjøpte meg UGGs sandalwedges IMG_7396.thumb.jpeg.5086e389542f682fa65e3111e1c81d4c.jpeg

som har demping i hele sålen. Ekstremt gode å gå i, selv om de er litt høye ^^, 

Fine sandaler, men kanskje ikke til stranda... som ts spør om.

Gnagsårene du fikk av Birkenstock skyldes nok feil stramming av reim over vristen, eller feil størrelse. Det skal være 5mm klaring foran og bak, og de er store i størrelsen. 

Anonymkode: 6d1e5...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Fine sandaler, men kanskje ikke til stranda... som ts spør om.

Gnagsårene du fikk av Birkenstock skyldes nok feil stramming av reim over vristen, eller feil størrelse. Det skal være 5mm klaring foran og bak, og de er store i størrelsen. 

Anonymkode: 6d1e5...b2c

Strammet dem ikke, og hadde riktig størrelse. Jeg får som regel problemer med slike sko uansett. Mine hypermobile føtter liker ikke sånne fant jeg jo ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hah - kjøpte Birckenstock - størrelse 43 - skulle være passe, men kanskje ørlite store. Tenkte det var bra sandaler, men gikk i sanden med disse og det ble veldig mye sand i sandalene..... det endte med blemmer under begge stortærne etter en times tur...

Anonymkode: ddb2d...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...