AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #1 Skrevet 27. juni 2024 Dette var vanskelig å skulle forklare. Prøvet flere ganger uten å vite om det var relevant eller ikke så jeg sier bare hva situasjonen gjelder for nå. Kan eventuelt utdype det. Noen jeg kjenner er sterkt handicappet og har slit mye med ensomhet. Noen andre vi kjenner som tar videre utdanning ble kjent med to kvinner som involverer å jobbe svart kan man vel kalle det. De ble kjent med han og situasjonen hans, de kom med et forslag til han. Det var utelukket at han kom til å ha sex, uten å ha vært vitne kan jeg fortsatt si med 100% sikkerhet at det ikke har skjedd. For han har det vært en måte å få noen form for nærkontakt kan du vel si. Jeg er derimot veldig nervøs på hans vegne, hvis han skulle bli oppdaget og de får full informasjon som bevis på at han ikke har sex. At han ikke skulle bli trodd og ta han inn. Som ville vært et marrerit, han kan ikke takle noen natt i en celle eller et lengre opphold. Hva er egentlig reglene rundt en slik situasjon? Kroppslig kontakt er involvert og det går kanskje litt lenger enn en massasje, da den som masserer ikke bruker å ligge inntil klienten. Samtidig er ikke penis eller vagina involvert, ingen form for seksuell tjeneste overhode. Er det noe som kan sikre at skulle noen banke på døren, kan det slås i bordet at dette ikke er noe verre enn det som foregår på lovlige cuddle parties? Et begrep jeg ikke var kjent med før nå nylig. Er det lov å holde private cuddle parties som en vei rundt det? Anonymkode: 46331...254
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #2 Skrevet 27. juni 2024 Er dette et utrolig krøkkete forsøk på å spørre om dette er prostitusjon? Anonymkode: d3967...b14 5 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #3 Skrevet 27. juni 2024 Lurer du på om han gjør noe ulovlig fordi han får kroppskontakt og «kos» mot betaling? Anonymkode: 5bb61...c13
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #4 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lurer du på om han gjør noe ulovlig fordi han får kroppskontakt og «kos» mot betaling? Anonymkode: 5bb61...c13 ja kommer vel ned til det. Anonymkode: 46331...254
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #5 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dette et utrolig krøkkete forsøk på å spørre om dette er prostitusjon? Anonymkode: d3967...b14 vet ikke hva jeg skal kalle det da jeg allitd har tenkt prostitusjon krevde sexuell handling. Tar jeg feil? Anonymkode: 46331...254
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #6 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dette et utrolig krøkkete forsøk på å spørre om dette er prostitusjon? Anonymkode: d3967...b14 krøkkette for jeg ville forklare og være diskre. Anonymkode: 46331...254
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #7 Skrevet 27. juni 2024 Slapp av, er det ok for alle parter (da spesielt han) går dette fint. Han er ikke den eneste som gjør sånt. Handikapp eller ikke, det er irrelevant her. Så lenge alle parter er diskre, vil det ikke skje noe som helst. Anonymkode: a3f41...f0e
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #9 Skrevet 27. juni 2024 Du er redd for hva som vil skje om noen oppdaget det, derfor forteller du om det på landets største nettforum. Godt tenkt. Diskresjon er stikkordet her. Du og han og alle involverte bør slutte å snakke om det, det er sannsynlig gråsone, men han blir ikke akkurat kastet på glattcelle om det blir oppdaget. Anonymkode: 44fd5...030 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #10 Skrevet 27. juni 2024 got2go skrev (1 time siden): Dette skjønte jeg ingenting av. hva skjønner du ikke? At det ikke er noen form for sex involvert? Anonymkode: 46331...254
got2go Skrevet 27. juni 2024 #11 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): hva skjønner du ikke? At det ikke er noen form for sex involvert? Anonymkode: 46331...254 Skjønte ikke noe av noe. 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #12 Skrevet 27. juni 2024 got2go skrev (4 minutter siden): Skjønte ikke noe av noe. Ikke jeg heller. Setningene betyr jo ingenting. Anonymkode: 7434d...8f3 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #13 Skrevet 27. juni 2024 8 minutter siden, got2go said: Skjønte ikke noe av noe. 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke jeg heller. Setningene betyr jo ingenting. Anonymkode: 7434d...8f3 Hadde nok blitt enklere om det sto "meg" og ikke dette "venn av en venn"-opplegget. Anonymkode: fc24f...821 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #14 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): krøkkette for jeg ville forklare og være diskre. Anonymkode: 46331...254 Krøkkete fordi du er ekstremt dårlig til å formulere deg og få frem budskapet. Du har dårlig setningsoppbygning og drar inn irrelevante elementer i historien. Anonymkode: 987d6...b59 6 1
Gramma Skrevet 27. juni 2024 #16 Skrevet 27. juni 2024 Ts lurer på om hennes "handikappede venn" gjør noe ulovlig ved å betale noen for å ligge inntil seg, uten at det er noen seksuelle handlinger involvert, som jeg skjønte det. Stemmer det? I så fall er det vel ikke sexhandel, men "vennen" må forsikre seg om at det ikke er menneskehandel involvert. Og å betale for svart arbeid, uansett art, kan man selvsagt bli straffet for hvis det oppdages. På spørsmål om "vennen" vil bli trodd i f.eks. en politirazzia, er umulig å svare på. Den risikoen bør "vennen" snakke med en advokat om, det kan han jo fint gjøre ettersom han jo nettopp ikke drøfter noe ulovlig. 2
Nymerïa Skrevet 27. juni 2024 #17 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er derimot veldig nervøs på hans vegne, hvis han skulle bli oppdaget og de får full informasjon som bevis på at han ikke har sex. Du er redd for at det blir oppdaget at han har bevis for at han ikke har betalt for sex? Og hvem er du opp i dette?
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #18 Skrevet 27. juni 2024 41 minutter siden, Nymerïa said: Du er redd for at det blir oppdaget at han har bevis for at han ikke har betalt for sex? Og hvem er du opp i dette? Skjønner ikke hva folk sliter så med å forstå ingen som kan lese mellom linjene lenger? Dette er åpenbart en søster som prøver å være diskre mens samtidig ville forklare situasjonen og ikke bare skrive "broren min pga sin livssituasjon kjøper prostituerte." Da hadde jo dette vært 3 sider langt om hvor dårlig menneske han er og at sex ikke er en menneskerett. Til tross for at det er tydelig at han ikke kan ha sex, og dette handler for han om kroppskontakt. Tviler sterkt på at det er snakk om noe menneskehandel heller. Den vennen som møtte disse damene på skolen er enten en venninne av TS eller broren. Eller en annen søster som er på skolen hvor hun har blitt kjent med de damene og på en eller annen måte ble kjent med han og hans situasjon, noe hun heller ikke har lyst til å si. Når hun sier jobber svart prøver hun selvfølgelig å unngå å bruke ordet prostituert. Prostituerte idag kommer ikke unna med å jobbe svart på samme måte som før, med mindre de bare tar rene kontanter. Andre metoden de bruker er å ha ønskelister om ting som de selv skulle ville ha kjøpt og får kunden til å kjøpe det til dem, da blir det gave og ingen skatt. Ellers har de fleste jeg vet som fortsatt arbeider fra tiden jeg selv jobbet. Har gått over til å bruke ting som OF for å skaffe kunder og bare betaler skatt på det fordi de har lyst til å kunne operere i verden på en trygg måte. Hvorfor hun tar det opp er jo lett å forstå. Det er ikke arbeiderne som havner i trøbbel men kunden. Onkel med blålue vil ha vanskelig for å tro på at det er de som er desperate nok til å betale for å bare bli holdt rundt. Jeg hadde 5 slike stykker gjennom min tid det nærmeste seksuelle var ene som ville holde rundt meg og ene brystet mitt mens jeg hadde på meg komfortabel bokse og hettegenser. Iblant trengte noen av dem å ligge med hode på brystkassen min mens de kunne ventilere ut følelsene sine og sorgen. Noen vil sikkert synes det er ganske idiotisk. Men det er folk som bruker opp til 10.000kr i måneden bare imot å få kjærlighets meldinger, og så bilde av en pupp eller to når de er kåte kanskje bein og føtter om det er deres greie. Jeg har sett med egne øyne de som bare driver med OF hvor mye av det er ren tekst. Mennene har ingen som er glad i dem så de er villig til å betale for å bli fortalt at det er noen som bryr seg. Anonymkode: bacfc...c98 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå