Gå til innhold

Rota med min eks, kan det bli noe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en god tone og kontakt med min eks gjennom mange år som venner. Men i dag klarte vi ikke holde fingrene unna hverandre, så det måtte skje det som skjedde mellom oss. Så jeg undrer meg da om jeg skal go for it ? Jeg har alltid vært glad i han og han i meg, men vi har valgt vennskap forhold. Men jeg er veldig trygg og trives godt i hans selskap, det gjør han med meg også. Er som sagt noen år siden vi hadde forhold sammen og vi har begge endret oss på den tiden. Så da får jeg tanker og å prøve å ha noe med han igjen. Han er den beste mannen jeg har vært sammen med på alle områder. I dag var det en slags magisk kjemi mellom oss, så nå tenker jeg kun på han. Hva tenker dere?

Anonymkode: d7865...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du risikerer å miste vennen, men det er vel allerede kjørt....kanskje like greit å prøve én gang til ----å se ham med noen andre nå blir vel ikke bra? 

If you don't go, you won't know.

Anonymkode: 55ec8...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ginny skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ble han en eks?

 

Ginny skrev (2 minutter siden):

Hvorfor ble han en eks?

Lang historie som jeg ikke vil utdype her. Men er 13 år siden.

Anonymkode: d7865...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

 

Lang historie som jeg ikke vil utdype her. Men er 13 år siden.

Anonymkode: d7865...702

De spør jo ikke for å grave... men fordi det kan være lurt å reflektere over hvorfor det ble slutt den gangen. Hvis det er ting som har forandret seg så kan det jo gå annerledes nå.

Anonymkode: d8482...fad

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du risikerer å miste vennen, men det er vel allerede kjørt....kanskje like greit å prøve én gang til ----å se ham med noen andre nå blir vel ikke bra? 

If you don't go, you won't know.

Anonymkode: 55ec8...196

Nei vi vil ikke miste vårt vennskap om vi skulle havne sammen igjen, fordi vi vet vi er gode venner. Men vi klarer ikke holde oss unna hverandre regelrett. Men kanskje vært elskere? Han er jo ganske god på det området vet jeg. Har litt tanker da så tenker bare litt og utdyper dem her inne. Will go for det ene eller det andre med han. Men kanskje ta en prat.

Anonymkode: d7865...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De spør jo ikke for å grave... men fordi det kan være lurt å reflektere over hvorfor det ble slutt den gangen. Hvis det er ting som har forandret seg så kan det jo gå annerledes nå.

Anonymkode: d8482...fad

La meg si det slik at vi er begge to endret til det positive dem siste årene, folk utvikler seg heldigvis, i allefall noen. Men jeg vet ikke om han vil ha meg, men vi har noe sterkt sammen oss i mellom som er så godt. Aldri opplevd et slikt bånd til en mann før som jeg har med han, han og føler på det mellom oss.

Anonymkode: d7865...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

 

Lang historie som jeg ikke vil utdype her. Men er 13 år siden.

Anonymkode: d7865...702

Jeg trenger ikke å vite det, men du må vite det 😊 Er grunnen der fremdeles? Hvis det ble slutt fordi den ene ville x og den andre y, er dette fremdeles et ønske begge har og ingen vil gi seg på? Hva er annerledes nå som gjør at det vil funke denne gangen?

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ginny skrev (Akkurat nå):

Jeg trenger ikke å vite det, men du må vite det 😊 Er grunnen der fremdeles? Hvis det ble slutt fordi den ene ville x og den andre y, er dette fremdeles et ønske begge har og ingen vil gi seg på? Hva er annerledes nå som gjør at det vil funke denne gangen?

Ja han har landet mer i mitt spor på hva han ønsker og vil i livet sitt, vi er mer samstemte der, det har han også bekreftet til meg. Så grunnen er ikke der fremdeles nei. Så da får en jo et lite håp.

Anonymkode: d7865...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Høres ut som det er potensiale her, ja 💕

Anonymkode: 74ee3...63c

Tusen takk du ❤️ 

Anonymkode: d7865...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ja han har landet mer i mitt spor på hva han ønsker og vil i livet sitt, vi er mer samstemte der, det har han også bekreftet til meg. Så grunnen er ikke der fremdeles nei. Så da får en jo et lite håp.

Anonymkode: d7865...702

Hei! 

Når barn vil ha ting så sier de ofte de skal f.eks. begynne å rydde rommet, og gjøre alt mulig bare de får den ene tingen. Når virkeligheten kommer, vel, da er atferden den sammen. Dessverre gjelder ikke dette bare barn. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schopenhauer skrev (1 minutt siden):

Hei! 

Når barn vil ha ting så sier de ofte de skal f.eks. begynne å rydde rommet, og gjøre alt mulig bare de får den ene tingen. Når virkeligheten kommer, vel, da er atferden den sammen. Dessverre gjelder ikke dette bare barn. 

Joda jeg ser den. Men vi er som sagt mer samstemte på det meste av hva vi vil og ønsker her i livet, og mtp hva verdier og holdninger vi har. Er mulig vi kan fungere som par bedre denne gangen, men en vet jo ikke det før en har prøvd.

Anonymkode: d7865...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Joda jeg ser den. Men vi er som sagt mer samstemte på det meste av hva vi vil og ønsker her i livet, og mtp hva verdier og holdninger vi har. Er mulig vi kan fungere som par bedre denne gangen, men en vet jo ikke det før en har prøvd.

Anonymkode: d7865...702

Så lenge man ikke har noe å tape - da er det vel bare å prøve. Dog er det viktig å huske på at personligheten er nokså stabil, men vanskelig å si noe mer når man ikke vet hvorfor det ikke gikk den første gangen. Dere får prøve en Affleck og Lopez. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magisk kjemi med en eks heter kåtskap. Har lite med kjærlighet å gjøre. 

Ville definitivt aldri gjort det igjen. Kompliserer og ødelegger. 

 

Anonymkode: 97d6b...42e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Magisk kjemi med en eks heter kåtskap. Har lite med kjærlighet å gjøre. 

Ville definitivt aldri gjort det igjen. Kompliserer og ødelegger. 

 

Anonymkode: 97d6b...42e

Neida det er ikke kåtskap du, er når vi prater sammen også om helt vanlige ting. Men jeg tenker vi får se hvor det bærer. 

Anonymkode: d7865...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg har en god tone og kontakt med min eks gjennom mange år som venner. Men i dag klarte vi ikke holde fingrene unna hverandre, så det måtte skje det som skjedde mellom oss. Så jeg undrer meg da om jeg skal go for it ? Jeg har alltid vært glad i han og han i meg, men vi har valgt vennskap forhold. Men jeg er veldig trygg og trives godt i hans selskap, det gjør han med meg også. Er som sagt noen år siden vi hadde forhold sammen og vi har begge endret oss på den tiden. Så da får jeg tanker og å prøve å ha noe med han igjen. Han er den beste mannen jeg har vært sammen med på alle områder. I dag var det en slags magisk kjemi mellom oss, så nå tenker jeg kun på han. Hva tenker dere?

Anonymkode: d7865...702

Slik du beskriver dette virker det som om at dere har det som trenges for å bygge et godt felles hjem. Hvis ikke dere to får til å være partnere livet ut, da er det et eller annet idiotisk dere roter det til med som trolig er helt unødvendig å skape problemer av.

Anonymkode: b5aeb...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste måten det går på er hvis man har fikset det som førte til brudd sist. Ellers vil der samme ødelegge igjen 

Anonymkode: 766ef...74a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 det er ingen garanti for at dere klarer å beholde vennskapet etter et eventuelt brudd, selv om dere klarte det første gangen.

Anonymkode: 13ff8...167

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...