Gå til innhold

Er dette lov


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en ung kvinne i 20 årene, som er i fast forhold som uheldigvis er litt kjedelig. Jeg fant ut at mannen forteller alt til sin mor og dette har gjort at jeg er mer tilbaketrukken. Jeg har alltid hatt en seksuell fantasi om å være ute i naturen og gjøre noe seksuelt. Jeg ønsker å prøve ut onani i bilen ute i skogen eller noe lignende, men er dette ulovlig? Har dere tips på hvordan spille ut min fantasi?

Anonymkode: 7b902...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forteller han om deres sexliv til mor? Det hadde ikke jeg orket å være en del av...

Anonymkode: d16ac...7ae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du gjør i din egen bil er opp til deg.  Å hva du gjør er opp til deg så lenge du ikke er til sjeanse for andre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke er synlig og på offentlig område, er det vel lov

Anonymkode: 29f01...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moren hans har sikkert noen gode råd til dere.

Anonymkode: d8642...2b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (1 minutt siden):

Forteller han om denne sex i skogen fantasien din til sin mor 😳

Mistenker han vil gjøre det, han foretrekker bare kjedelig ting og han forteller henne aaalt

Anonymkode: 7b902...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er en ung kvinne i 20 årene, som er i fast forhold som uheldigvis er litt kjedelig. Jeg fant ut at mannen forteller alt til sin mor og dette har gjort at jeg er mer tilbaketrukken. Jeg har alltid hatt en seksuell fantasi om å være ute i naturen og gjøre noe seksuelt. Jeg ønsker å prøve ut onani i bilen ute i skogen eller noe lignende, men er dette ulovlig? Har dere tips på hvordan spille ut min fantasi?

Anonymkode: 7b902...c20

Fantasi er bare deilig det❤️

Anonymkode: 5aea5...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov, men dere må sørge for å ikke bli oppdaget. Å blotte seg er ulovlig.

Men å ha en mann som deler sexfantasier med sin mor?!? Ærlig talt, du må sette ham på plass, det der høres ut som en usunn relasjon!

Anonymkode: 097ac...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mistenker han vil gjøre det, han foretrekker bare kjedelig ting og han forteller henne aaalt

Anonymkode: 7b902...c20

Tviler på at han forteller henne så intime deler av ditt liv, i så fall må du komme deg bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som misforstår eller, men hva har mora hans med din fantasi å gjøre?

Anonymkode: 42cd3...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han ikke implisitt skjønner hva som er mellom dere, så får du fortelle ham eksplisitt hva som skal holdes mellom dere.

Hvis han da bryter tilliten, så hadde jeg begynt å vurdere om det er verdt det. Tillit er viktig i et forhold.

Når det gjelder at han er kjedelig, den er verre. Det er jo her det er vanlig å snakke ut om det, men da bør jo punktet om tillit være avklart. Jeg (mann) var den som var mer utforskende i forrige forhold, og har litt av de samme lystene som deg, men hun ville ikke. Jeg forsøkte å tilpasse henne, men det ble slutt bl.a. pga mangel på kommunikasjon spesielt rundt sex og intimitet.

Anonymkode: 2eca8...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er en ung kvinne i 20 årene, som er i fast forhold som uheldigvis er litt kjedelig. Jeg fant ut at mannen forteller alt til sin mor og dette har gjort at jeg er mer tilbaketrukken. Jeg har alltid hatt en seksuell fantasi om å være ute i naturen og gjøre noe seksuelt. Jeg ønsker å prøve ut onani i bilen ute i skogen eller noe lignende, men er dette ulovlig? Har dere tips på hvordan spille ut min fantasi?

Anonymkode: 7b902...c20

Sex mellom to personer jo er strengt tatt hemmelig da.. Unntaket er om hun anbefaler meg til ei venninne😅

Hvis du ikke får han med på dine fantasier, så kan du jo gjøre dine fantasier kun for deg selv. Det blir jo din hemmelighet og spenning. Klok av skade.. Min erfaring er at endring av omgivelser og onanimønsteret, skaper mye spenning og forhøyet nytelse. Slik som i skogen, bil eller andre plasser, er jo spenningen å se om det kommer noen. For du vil vel heller ikke bli tatt på fersk gjerning? Men det "frekke" med å gjøre det, skaper også adrealin. Adrealin skaper som kjent bedre nytelse, lettere og sterkere orgasmer.

Fordelen med den hemmelige onaneringen din du holder for deg selv, kan gjøre deg til en bedre elsker.. Det er fordi du tilfredstiller dine egne ønsker, med orgasmer som belønning. Tenk: Uten den lykken med deg selv, så blir ikke sexen bedre med mannen din. Du velger selvfølgelig om du vil være "hemmelig", men det er ikke sikkert du synes det blir like spennende da?😉

Hvis jeg ser noen kommer smilende tomhendt tilbake fra en bærtur, så vet jeg hvorfor.. og nå vet du hvorfor noen bruker "En bærtur" som unnskyldning😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar jo opp to helt forskjellige ting.

1. Problemet med at han forteller ting til sin mor. Det skal han ikke, og det må dere prate om.

2. Det er fullstendig lov å være naken og ha sex i naturen. Det er ikke en gang et problem om noen skulle komme og se dere. Det vil ikke være blotting, som noen sier. Problemet oppstår kun dersom dere gjør dette på et sted der allmennheten vanligvis ferdes, eller det er sannsynlig at noen vil komme. Det er deres ansvar å tenke over dette, og unngå å gjøre noe hvis det er slik. Men å oppsøke et sted der dere tror dere vil være i fred, og så være nakne og/eller ha sex, er fullstendig lov. Det er faktisk både naturlig og lov. Om noen da likevel skulle komme, er det bare et uhell, og da vil vel de fleste bare trekke seg unna.

Du bør ikke diskutere 2 med ham før dere har løst 1.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...