Gå til innhold

Barcelona i desember

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som hAr vært i Barcelona i desember, som kan si litt om været?

Vi drar ikke for sol og varme. Ønsker å kunne gå rundt i «godt storbyvær», altså gjerne opphold og sol men sånn 14 grader, så man har på en tynn jakke. 

Men er det veldig mye regn, kulde, mørke og ellers at byen er helt død så Ønsker vi det ikke. 

Anonymkode: 6788f...ca1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var der i desember i fjor. Var rundt 19 C på dagen. Litt vindig. Om morgenen kunne jeg akkurat løpe i shorts og t-skjorte uten å fryse. På kveldene brukte jeg ei bomullsjakke. Var der i 4 dager. Regnet ikke, sol og noe overskyet. 
Kan godt anbefale å dra dit i desember om shopping, sightseeing, gastronomiske opplevelser er noe på agendaen. Færre turister, ok temperatur - og et fint avbrekk fra norsk desember :)

Anonymkode: b05b9...154

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg var der i desember i fjor. Var rundt 19 C på dagen. Litt vindig. Om morgenen kunne jeg akkurat løpe i shorts og t-skjorte uten å fryse. På kveldene brukte jeg ei bomullsjakke. Var der i 4 dager. Regnet ikke, sol og noe overskyet. 
Kan godt anbefale å dra dit i desember om shopping, sightseeing, gastronomiske opplevelser er noe på agendaen. Færre turister, ok temperatur - og et fint avbrekk fra norsk desember :)

Anonymkode: b05b9...154

Topp. Da høres det litt ut som klima i Roma i desember - der vi tidligere har hatt en topp tur. 

Ønsker ikke for sterk varme og sol da vi reiser med relativt små barn. Takk for svar:) 

Anonymkode: 6788f...ca1

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...