Gå til innhold

Slutte med morfinpreparater..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! ☺️

Noen som har vært hos Dps ruspoliklinikk for hjelp til å slutte med sterke smertestillende? Og vil dele erfaringene rundt dette?

Anonymkode: a003c...313

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært hos TSB for hjelp til å slutte med morfinpreparater. Hva ønsker du å vite?

Anonymkode: bc1db...341

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg har vært hos TSB for hjelp til å slutte med morfinpreparater. Hva ønsker du å vite?

Anonymkode: bc1db...341

Litt sånn.. Hvordan går man frem? Er det bare samtaler? Vet ikke hva jeg skal inn i.. Annet enn at jeg vil av 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hei! ☺️

Noen som har vært hos Dps ruspoliklinikk for hjelp til å slutte med sterke smertestillende? Og vil dele erfaringene rundt dette?

En mulighet kan være LDN, min tidligere samboer brukte en ekstrem mengde morfin men med LDN kunne hun kutte ut morfin, det kan kanskje være litt vanskelig å få tak i og dessuten er det dyrt.

Anonymkode: 5a658...142

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også vært i behandling for morfinavhengighet, var veldig sykt og innlagt på ruspolitikk i et halvt år. Da hadde jeg ruset meg tungt i 8 åt. Det var et helvete å bli rusfri, helt utrolig hardt, men verdt det til slutt. Livet er fortsatt vanskelig, men mye mye bedre uten rus.

Anonymkode: 6395c...d3a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har også vært i behandling for morfinavhengighet, var veldig sykt og innlagt på ruspolitikk i et halvt år. Da hadde jeg ruset meg tungt i 8 åt. Det var et helvete å bli rusfri, helt utrolig hardt, men verdt det til slutt. Livet er fortsatt vanskelig, men mye mye bedre uten rus.

Rusklinikk...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er godt jobbet! Jeg har aldri vært på ekstremt høye doser... (uten at jeg vet hva høye doser egentlig er😅) Men vet nesten ikke hvem jeg er uten medisiner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...