AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #1 Skrevet 27. juni 2024 Hei! ☺️ Noen som har vært hos Dps ruspoliklinikk for hjelp til å slutte med sterke smertestillende? Og vil dele erfaringene rundt dette? Anonymkode: a003c...313
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #2 Skrevet 27. juni 2024 Jeg har vært hos TSB for hjelp til å slutte med morfinpreparater. Hva ønsker du å vite? Anonymkode: bc1db...341
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #3 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg har vært hos TSB for hjelp til å slutte med morfinpreparater. Hva ønsker du å vite? Anonymkode: bc1db...341 Litt sånn.. Hvordan går man frem? Er det bare samtaler? Vet ikke hva jeg skal inn i.. Annet enn at jeg vil av 😅 Anonymkode: a003c...313
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #4 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hei! ☺️ Noen som har vært hos Dps ruspoliklinikk for hjelp til å slutte med sterke smertestillende? Og vil dele erfaringene rundt dette? Anonymkode: a003c...313 En mulighet kan være LDN, min tidligere samboer brukte en ekstrem mengde morfin men med LDN kunne hun kutte ut morfin, det kan kanskje være litt vanskelig å få tak i og dessuten er det dyrt. Anonymkode: 5a658...142
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #5 Skrevet 27. juni 2024 Jeg har også vært i behandling for morfinavhengighet, var veldig sykt og innlagt på ruspolitikk i et halvt år. Da hadde jeg ruset meg tungt i 8 åt. Det var et helvete å bli rusfri, helt utrolig hardt, men verdt det til slutt. Livet er fortsatt vanskelig, men mye mye bedre uten rus. Anonymkode: 6395c...d3a
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #6 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har også vært i behandling for morfinavhengighet, var veldig sykt og innlagt på ruspolitikk i et halvt år. Da hadde jeg ruset meg tungt i 8 åt. Det var et helvete å bli rusfri, helt utrolig hardt, men verdt det til slutt. Livet er fortsatt vanskelig, men mye mye bedre uten rus. Anonymkode: 6395c...d3a Rusklinikk... Anonymkode: 6395c...d3a
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #7 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har også vært i behandling for morfinavhengighet, var veldig sykt og innlagt på ruspolitikk i et halvt år. Da hadde jeg ruset meg tungt i 8 åt. Det var et helvete å bli rusfri, helt utrolig hardt, men verdt det til slutt. Livet er fortsatt vanskelig, men mye mye bedre uten rus. Anonymkode: 6395c...d3a Det er godt jobbet! Jeg har aldri vært på ekstremt høye doser... (uten at jeg vet hva høye doser egentlig er😅) Men vet nesten ikke hvem jeg er uten medisiner.. Anonymkode: a003c...313
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå