AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #1 Skrevet 27. juni 2024 Noen ganger så renner der ut, altså den såkalte "squirtingen". Da kan det skje under sex eller om han tar ro fingre kjapt ut og inn. Jeg er snart 37 og har bare blitt mer og mer av dette med årene. I 20årene skjedde det aldri. Til ebbes kroppen dette eller, føler det ligger mye i hodet og tankene. Det å klare å slappe av. Anonymkode: 9179d...39a
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #2 Skrevet 27. juni 2024 Jo er så enkelt fordi menn er forskjellige og noen matcher deg lettere og bedre enn andre menn. Derfor kommer du lettere med noen. Slik er jeg forresten selv. Med noen kommer jeg fortere og lettere og mer med, andre sliter jeg med å komme. Anonymkode: 98c6c...437 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #3 Skrevet 27. juni 2024 Jeg har hatt sex med kvinner hvor jeg er sjanseløs til å komme. Spiller ingen rolle at jeg syntes de ser fantastisk ut. Å være sexy/deilig etc er irrelevant for seksuell nytelse. Med andre igjen så klarer jeg knapt å holde igjen. Hvorfor har jeg aldri reflektert over. Anonymkode: 48865...c45 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #4 Skrevet 27. juni 2024 Den squirting er at du tisser Anonymkode: 73b5d...d1a
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #5 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har hatt sex med kvinner hvor jeg er sjanseløs til å komme. Spiller ingen rolle at jeg syntes de ser fantastisk ut. Å være sexy/deilig etc er irrelevant for seksuell nytelse. Med andre igjen så klarer jeg knapt å holde igjen. Hvorfor har jeg aldri reflektert over. Anonymkode: 48865...c45 Fordi dem en har fantastisk sex med og kommer fort og lett med, har en en veldig god kjemi seksuelt med. En har jo ikke det med alle. Anonymkode: 98c6c...437
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #6 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den squirting er at du tisser Anonymkode: 73b5d...d1a Ja stemmer det. Er så heldig at jeg gjør det både vaginalt og analt Anonymkode: 98c6c...437 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #7 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har hatt sex med kvinner hvor jeg er sjanseløs til å komme. Spiller ingen rolle at jeg syntes de ser fantastisk ut. Å være sexy/deilig etc er irrelevant for seksuell nytelse. Med andre igjen så klarer jeg knapt å holde igjen. Hvorfor har jeg aldri reflektert over. Anonymkode: 48865...c45 Hvorfor det? Hvorfor kommer du ikke med kvinner du syntes er sexy/deilige? Men du kommer med de du ikke syntes er spesielt tiltrekkende?? Jeg trodde det var motsatt... Anonymkode: 6ce03...721
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #8 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor det? Hvorfor kommer du ikke med kvinner du syntes er sexy/deilige? Men du kommer med de du ikke syntes er spesielt tiltrekkende?? Jeg trodde det var motsatt... Anonymkode: 6ce03...721 Jeg skrev ikke at jeg ikke kommer fordi de er sexy/deilige. Poenget er at det er irrelevant for hvor fort jeg kommer eller om jeg ikke kommer i det hele tatt. For meg er utseende i så måte irrelevant for hvor bra sexen er. Jeg har hatt sex med sexy/deilige damer som var like inspirerende som en potetsekk. Jeg har hatt fantastisk sex med damer som ikke nødvendigvis sees på som klassisk sexy. En kjent floskel er at jo penere dama er, jo dårligere er hun i senga. Tesen er at de peneste jentene har prinsessesyndrom som gjør at de er vant med å lettere oppnå goder og fordeler uten innsats og at dette gjenspeiler seg i senga. De er ikke vant med å måtte yte en innsats i livet på samme måte som damer som skiller seg ut som veldig pene. Kanskje er det et snev av sannhet i det🤷🏼♂️. Floskler av denne typen oppstår av en grunn. Anonymkode: 48865...c45 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #9 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg skrev ikke at jeg ikke kommer fordi de er sexy/deilige. Poenget er at det er irrelevant for hvor fort jeg kommer eller om jeg ikke kommer i det hele tatt. For meg er utseende i så måte irrelevant for hvor bra sexen er. Jeg har hatt sex med sexy/deilige damer som var like inspirerende som en potetsekk. Jeg har hatt fantastisk sex med damer som ikke nødvendigvis sees på som klassisk sexy. En kjent floskel er at jo penere dama er, jo dårligere er hun i senga. Tesen er at de peneste jentene har prinsessesyndrom som gjør at de er vant med å lettere oppnå goder og fordeler uten innsats og at dette gjenspeiler seg i senga. De er ikke vant med å måtte yte en innsats i livet på samme måte som damer som skiller seg ut som veldig pene. Kanskje er det et snev av sannhet i det🤷🏼♂️. Floskler av denne typen oppstår av en grunn. Anonymkode: 48865...c45 Takk for godt og utdypende svar☺️ Enkelte menn sier de bruker lang tid på å komme. Er dette noe de bare sier, tror du? Hvis det er vanskelig for han å komme med den spesifikke dama? Kan det være han kommer lettere med andre damer? Anonymkode: 6ce03...721
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #10 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi dem en har fantastisk sex med og kommer fort og lett med, har en en veldig god kjemi seksuelt med. En har jo ikke det med alle. Anonymkode: 98c6c...437 Og det er helt rett ! 👍 👏 Anonymkode: 76b74...b0b 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #11 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skrev ikke at jeg ikke kommer fordi de er sexy/deilige. Poenget er at det er irrelevant for hvor fort jeg kommer eller om jeg ikke kommer i det hele tatt. For meg er utseende i så måte irrelevant for hvor bra sexen er. Jeg har hatt sex med sexy/deilige damer som var like inspirerende som en potetsekk. Jeg har hatt fantastisk sex med damer som ikke nødvendigvis sees på som klassisk sexy. En kjent floskel er at jo penere dama er, jo dårligere er hun i senga. Tesen er at de peneste jentene har prinsessesyndrom som gjør at de er vant med å lettere oppnå goder og fordeler uten innsats og at dette gjenspeiler seg i senga. De er ikke vant med å måtte yte en innsats i livet på samme måte som damer som skiller seg ut som veldig pene. Kanskje er det et snev av sannhet i det🤷🏼♂️. Floskler av denne typen oppstår av en grunn. Anonymkode: 48865...c45 Jeg kjenner en mann som var veldig seksuelt tiltrukket av meg men fikk aldri følelser. Jeg var likevel den beste han noen gang hadde hatt sex med og bedre enn den nåværende dama. Jeg undres hvorfor og hva som gjør at jeg er så god for han i sengen? Anonymkode: 9179d...39a 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #12 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg kjenner en mann som var veldig seksuelt tiltrukket av meg men fikk aldri følelser. Jeg var likevel den beste han noen gang hadde hatt sex med og bedre enn den nåværende dama. Jeg undres hvorfor og hva som gjør at jeg er så god for han i sengen? Anonymkode: 9179d...39a Men er sant?🤔 Kan han ha løyet til deg? Hvorfor vil en mann bytte ut en dame han har fantastisk sex med mot en han har dårligere sex med? Kan det være han bare hadde seg med deg til han fant hun han ville ha? Anonymkode: 6ce03...721 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #13 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men er sant?🤔 Kan han ha løyet til deg? Hvorfor vil en mann bytte ut en dame han har fantastisk sex med mot en han har dårligere sex med? Kan det være han bare hadde seg med deg til han fant hun han ville ha? Anonymkode: 6ce03...721 Det er det jeg ikke fatter. Han her datet jeg i 2022, vi hadde endel sex men så plutselig fant han ei dame. Han ville likevel da ha sex med meg og treffe meg på si, selv som nyforelsket. Det gjorde jeg ikke. De er sammen enda og for to dager siden fikk jeg en mld på insta fra et navn jeg ikke kjente igjen. Det var en hemmelig beundrer skrev han, han skrev også at det var en som syntes jeg var rådeilig og hadde god sex med. Han innrømmet det var han tilslutt.. Savnet sexen med meg. Altså, hva skjer med han ? Anonymkode: 9179d...39a 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #14 Skrevet 2. juli 2024 Ja det er merkelig. En eldre mann jeg drev mye med da jeg var yngre kunne nesten bare legge hånden mellom bena mine, la den ligge nesten helt i ro, og jeg kom. Anonymkode: 889c7...1fb 1
Bamseklemmer Skrevet 2. juli 2024 #15 Skrevet 2. juli 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja det er merkelig. En eldre mann jeg drev mye med da jeg var yngre kunne nesten bare legge hånden mellom bena mine, la den ligge nesten helt i ro, og jeg kom. Anonymkode: 889c7...1fb Hmm.. ser ut som han ga deg en blanding av opphisselses-orgasme og energi-orgasme🤭 Jo det kan skje.. jeg lest litt om dette med energier, og det er ikke så ulikt pupp og navle-orgasme. Jeg er supersensitiv for turn-off ting, da er det ikke sikkert jeg kommer engang. Men om vi kommer fort eller ikke, er en mental greie. Fordi orgasmen er jo hjernestyrt, og blir påvirket på hva som blir sagt og gjordt.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #16 Skrevet 2. juli 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: Ja det er merkelig. En eldre mann jeg drev mye med da jeg var yngre kunne nesten bare legge hånden mellom bena mine, la den ligge nesten helt i ro, og jeg kom. Anonymkode: 889c7...1fb Ja, det er helt fantastisk med sånne opplevelser. Jeg hadde helt magisk sex med en mann i vinter, bare å kysse ham ga meg nærmest orgasme. Dessverre ble det ikke noe mer (jeg ville gjerne fortsatt bare med sexen) og nå blekner alle andre i forhold, ingen som tenner meg sånn han gjorde, kjipt det skal være så forskjell! Anonymkode: 23f67...b72
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #17 Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 27.6.2024 den 21.53): Men er sant?🤔 Kan han ha løyet til deg? Hvorfor vil en mann bytte ut en dame han har fantastisk sex med mot en han har dårligere sex med? Kan det være han bare hadde seg med deg til han fant hun han ville ha? Anonymkode: 6ce03...721 Jeg aner ikke... Han holdt litt på med meg før han traff den nye han idag er gift med. Fikk bare en mld plutselig i innboksen at han beundrer meg veldig og ville ha sex med meg. Han savnet sexen og meg veldig. Hvorfor gjør han dette? Kan han ikke forlate henne da? Anonymkode: 9179d...39a
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #18 Skrevet 3. juli 2024 50 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg aner ikke... Han holdt litt på med meg før han traff den nye han idag er gift med. Fikk bare en mld plutselig i innboksen at han beundrer meg veldig og ville ha sex med meg. Han savnet sexen og meg veldig. Hvorfor gjør han dette? Kan han ikke forlate henne da? Anonymkode: 9179d...39a Fordi du er enkel å få til sengs Anonymkode: 0583e...7f7 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #19 Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Fordi du er enkel å få til sengs Anonymkode: 0583e...7f7 Dama burde da være mye enklere Anonymkode: 9179d...39a
Even Tuell Skrevet 3. juli 2024 #20 Skrevet 3. juli 2024 On 6/27/2024 at 2:29 PM, AnonymBruker said: Noen ganger så renner der ut, altså den såkalte "squirtingen". Da kan det skje under sex eller om han tar ro fingre kjapt ut og inn. Jeg er snart 37 og har bare blitt mer og mer av dette med årene. I 20årene skjedde det aldri. Til ebbes kroppen dette eller, føler det ligger mye i hodet og tankene. Det å klare å slappe av. Anonymkode: 9179d...39a Det er vel en god blanding av at du kanskje matcher bedre med noen partnere, men også at du blir med kjent med deg selv og din egen kropp. Nå har du 37 års erfaring med å være deg, mot 20 før, og når det kommer til sex er forskjellen enda større. Ikke noe stor overraskelse at du lettere oppnår orgasme og eventuell squirting nå som du vet hvordan. Det er også ganske så normalt at man matcher bedre seksuelt med noen enn andre. Sånn er det med alle. Det er noen jeg har hatt sex med som var helt ok, noen jeg omtrent ikke klarte å få den opp og langt mindre komme ... og noen få jeg trodde jeg var i himmelen med. Ta ekstra godt vare på dem du matcher nærmest perfekt med. Utnytt at dere matcher og prøv ut alt mulig rart; om du noen gang skulle gjøre noe utenfor komfortsonen, så måtte det vel være en du var inner-tier med. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå