Gå til innhold

Skjønner ikke hva som går galt i forsøkene våre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forsøk 1: kort protokoll, 9 follikler, 3 egg ut, 2 befruktet og ingen var gode nok til innsett. 

Forsøk 2: lang protokoll, 12 follikler, 3 egg ut, 1 befruktet og ingen er gode nok til innsett. 

Jeg har fjernet begge egglederne men alt er ellers ok med oss begge. Jeg er 30 år og har helt normal AMH. Vi har betalt alt privat så jeg er mildt sagt oppgitt og frustrert nå.. Ingenting skulle tilsi så elendige resultater.. Klinikken sier bare at "kanskje det er noe med dna-et" uten å utdype dette.. De er enige i at det er veldig spesielt og være 30 år og frisk og ikke få et eneste godt embryo, uten at de har noe forslag til hvordan man kan utrede dette..

Anonymkode: 1c067...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mommyaka skrev (8 minutter siden):

Har sperm blitt skjekket?

Ja, men problemet er jo hos meg - før eggene er blitt befuktet. 

Anonymkode: 1c067...bff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff skjønner at det er fortvilende. Dessverre er det veldig mye rundt fertilitet, befruktning etc man aldri finner svar på. 

Ivf er dessverre ingen garanti for at man lykkes - uavhengig av antall forsøk, mengde medikamenter æ, type medikamenter etc.. Men kanskje undersøke muligheten for gen-testing? Eventuelt forsøk i utlandet? 

Slike ting kan skyldes så mange ulike ting - noen kan løses, andre ikke. Og da er potensielt donor alternativet. 

 

Anonymkode: 19152...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, men problemet er jo hos meg - før eggene er blitt befuktet. 

Anonymkode: 1c067...bff

Men noen av eggene blir befruktet? Når faller de fra?

Hos meg ble det kun 4 egg ut og 1 embryo, ellers falt de fra på dag 2. Da mente laben at det var pga spermen. Mitt ene embryo ble en graviditet som forhåpentligvis blir et barn i høst, så det er sant at man bare trenger 1. Godt mulig det klaffer bedre for dere neste gang!

Anonymkode: 2a45d...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...