AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #1 Skrevet 27. juni 2024 En kompis av meg skulle bo i leiligheten min i 3 uker, og passe hunden min mens jeg var på jobbreise. Jeg hadde vasket leiligheten og særlig bad, toalett og kjøkken før han kom og tenkte at det var rent nok. Jeg hadde fylt på med såpe, oppvaskmiddel, ny oppvaskbørste, vaskemiddel og toalettpapir. Jeg viste han hvordan oppvaskmaskinen og vaskemaskinen fungerte, og det virket greit sa han. Mens jeg var borte fikk jeg meldinger om at han koste seg med hunden. Da jeg kom hjem igjen så jeg at all såpe og oppvaskmiddel var byttet ut med en annen såpe, toalettpapiret var byttet ut, han hadde kjøpt en ny kasserolle, ny stekepanne, ny stekespade, og det var klistret post-it lapper på knappene på oppvaskmaskinen og vaskemaskinen der det stod :"Trykk her". Såpen han hadde kjøpt var nesten brukt opp, og jeg oppdaget at han hadde skiftet ut både oppvaskbørsten og toalettbørsten min, og i tillegg hadde han kjøpt inn en flaske Klorin som var nesten tom. Det var lagt tørkepapir i alle hyller både i kjøleskap, gryteskap og i skap der jeg oppbevarer glass og kopper, og i kjøleskapet stod det en dings som varsler med alarm hvis temp blir for lav eller høy og er koblet til en app. Jeg begynte å tenke på om han har tvangshandlinger som går på renhold, for å klare å tømme tre håndsåpe dispensere+ dusjsåpe på tre uker innebærer mye håndvask, og jeg tror han syntes det var ekkelt å bruke mitt kjøkkenutstyr siden han kjøpte nytt. Jeg kjenner ikke denne kompisen så veldig godt, da vi har mest kontakt via meldinger eller telefon, men jeg har vært hjemme hos han én gang og jeg husker at det ikke var skinnende rent, men heller ikke skittent. Fikk litt vondt av han, og tenker at han syntes det var skittent og ekkelt hos meg, og det var det overhodet ikke. Dette er jo ikke normal adferd eller hva? Anonymkode: 376a0...307
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #2 Skrevet 27. juni 2024 Nei, det høres ikke helt normalt ut. Var det bare det du lurte på? Hvorfor henger du ut kompisen din som var så grei å passe på hunden din? Anonymkode: c28cc...88f 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #3 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det høres ikke helt normalt ut. Var det bare det du lurte på? Hvorfor henger du ut kompisen din som var så grei å passe på hunden din? Anonymkode: c28cc...88f Herlighet, jeg skriver jo at jeg ble bekymret for han så jeg henger han overhodet ikke ut. Har ikke opplevd noe sånt før, og det overrasket meg veldig. Jeg synes det er trist hvis han har problemer med å bruke andre folks eiendeler, selv om det er rent. Jeg pleide å passe hans hund veldig mye før, så dette var en vennetjeneste han gjorde tilbake uten at jeg trengte å spørre. Jeg er i jobb, han er ikke jobb lengre og har masse tid, derfor ønsket han å passe hunden min. Ts Anonymkode: 376a0...307 3
Meowmere Skrevet 27. juni 2024 #4 Skrevet 27. juni 2024 Ikke så normalt. Ut fra det du skriver, så kan det hende at han er veldig forsiktig med ting som ikke er sine egne. Jeg er litt slik selv, men ikke helt der kompisen din er. Jeg er relativt direkte av meg, så jeg ville jo bare spurt hvorfor han gjorde det på den måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå