Gå til innhold

Sommeren er den verste årstiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sommeren suger, jeg skal feire når høsten kommer🍾 Måtte bare få det ut av systemet

Anonymkode: fb592...927

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Sommeren suger, jeg skal feire når høsten kommer🍾 Måtte bare få det ut av systemet

Anonymkode: fb592...927

Høsten er favoritten her og☺️☺️

Anonymkode: 303a2...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne godt tenkt meg sommer året rundt. Elsker når våren/sommeren kommer når naturen våkner til liv igjen og alt blir grønt og frodig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker sommeren som er den beste tiden.

smileys-sunbathing-960614.gif.72115bad18a316ceb279b94864e1a1b2.gif

Lyset og varmen, blomster som lukter godt, alt er frodig og grønt. Varme og slippe å ha på seg lag på lag med klær og se ut som en stuffet kalkun bare en skal utenfor døren i 5 minutt. Alt er så mye enklere og deiligere når sommeren og lyset er her. Bading, fjellturer i hengekøye og se solnedgangen og bare en kort tid etterpå se soloppgangen. Ha på seg lettere klær og sanke D vitamin. Sommerferie med frihet til fine fridager 

smileys-spring-822343.gif.055505d2b58b780114984ea7149e0959.gif

 

Dere som liker mørketiden og kulden får fint vente i kø. Nå er det sommer og den tiden står vi som liker den nydeligste tiden i evigheter (!!!) å venter i kø på, så den er velfortjent og nytes max. Helt greit å glede seg til høsten for de som gjør det, den kommer enten en vil eller ikke. Men nå er det vår tid: sommermenneskene sin tid. Sånn er det heldigvis😎

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men vi har 4 årstider da heldigvis, så er bare sommer noen få måneder hvert år. Mesteparten av månedene er det jo kjøligere ute. Og ja solen har snudd så vi går sakte men sikkert til høst og vinter igjen. 

Anonymkode: 7975e...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...