AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #1 Skrevet 27. juni 2024 Hvordan gikk det? Noen forhåndsregler jeg burde huske på? Jeg har brukt en del Microlax-klyster, men det sitter alltid igjen massevis av avføring igjen som ikke kommer ut. Det er jo tross alt bare 5 ml i de. I Klyx så er det 120 ml. Det er stor forskjell. Anonymkode: b0b8f...407
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #2 Skrevet 27. juni 2024 Nei. Men jeg har hatt alvorlig forstoppelse over lang tid, og det som løste det var regelmessig tilskudd av bl.a magnesium, og unngå visse ting i kosthold. Anonymkode: 4ba6c...d8a
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #3 Skrevet 27. juni 2024 Spis en boks med sukkerfri Werthers original sukkertøy💩💩💩 Det får fart på sakene etter ila 30 min😅 Anonymkode: d67bf...439
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #4 Skrevet 6. juli 2024 Har du forsøkt det? Vurderer det samme, men vet ikke hva jeg kan forvente... Anonymkode: 12aff...da7
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #5 Skrevet 6. juli 2024 Sørg for å være i nærheten av en do Selv lå jeg på magen til jeg rett og slett ikke klarte å holde det inne mer... følte at det gikk mer riktig vei om jeg lå på magen, da på dogulvet. Anonymkode: 31cb5...af2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #6 Skrevet 6. juli 2024 Jeg har hatt det to ganger. En i forbindelse med koloskopi, og jeg mener det var det jeg fikk før fødsel (ble satt av sykepleier, så ikke heeelt sikker. Hun kalte det bare klyster, men tuba (flaska?) var større enn ordinær Microlax 5 ml). Var forstoppa begge gangene, selv om hovedgrunnen var undersøkelse og fødsel. Kan si det slik at jeg ikke klarte å vente de "minst 5" minuttene før jeg måtte løpe på do. Ellers er jeg bittelitt enig med disse her sukkerfri dropsene/sukkertøy som noen nevner... Det kan bli rabalder i magen, iblant fører det bare til himla fjerting, oppblåsthet og vondt, andre ganger renser det gjennom hele systemet. Lykke til! Det er så vondt å være forstoppa. Anonymkode: c3907...171
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå