Gå til innhold

Fortsette rett etter orgasme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som orker å fortsette med en gang rett etter orgasme?  Og hvor lang tid tar det før det går igjen? Hvis ja på siste, kommer orgasmen mer intenst? Siste spm, klarer noen bare å fortsette etter andre orgasmen?

Anonymkode: 94068...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilket kjønn spør du?

Jeg er kvinne og fortsetter med glede etter både en og to. Kan fint ende opp med mellom 10 og 20, men de siste blir svakere fordi jeg blir utslitt. 

Mannen har stiv en god stund etter sin utløsning, og kan knulle videre da om jeg ønsker flere orgasmer, men han kommer ikke flere ganger. Som regel kommer han ikke før jeg er fornøyd og utslitt, så det pleier å være over når han kommer. 

Anonymkode: 62156...938

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Noen som orker å fortsette med en gang rett etter orgasme?  Og hvor lang tid tar det før det går igjen? Hvis ja på siste, kommer orgasmen mer intenst? Siste spm, klarer noen bare å fortsette etter andre orgasmen?

Anonymkode: 94068...619

Nei jeg fortsetter ikke etter orgasme. Da er jeg ferdig…skikkelig ferdig.

Anonymkode: 53b27...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvilket kjønn spør du?

Jeg er kvinne og fortsetter med glede etter både en og to. Kan fint ende opp med mellom 10 og 20, men de siste blir svakere fordi jeg blir utslitt. 

Mannen har stiv en god stund etter sin utløsning, og kan knulle videre da om jeg ønsker flere orgasmer, men han kommer ikke flere ganger. Som regel kommer han ikke før jeg er fornøyd og utslitt, så det pleier å være over når han kommer. 

Anonymkode: 62156...938

Hei, ts her.

Jeg spør begge kjønn. Er selv kvinne.

Anonymkode: 94068...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og jeg fortsetter etter orgasmer, da jeg kan få mange orgasmer og det er helt herlig. Jeg blir ikke utslått etter orgasmene, men får bare mer lyst. Kan lure på hva som gjør at jeg er slik? Når jeg har fått en orgasme så fortsetter jeg og da etter kort tid så en ny en. Men jeg nyter og dem som har opplevd det med meg. 

Anonymkode: 8cd61...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg er kvinne og jeg fortsetter etter orgasmer, da jeg kan få mange orgasmer og det er helt herlig. Jeg blir ikke utslått etter orgasmene, men får bare mer lyst. Kan lure på hva som gjør at jeg er slik? Når jeg har fått en orgasme så fortsetter jeg og da etter kort tid så en ny en. Men jeg nyter og dem som har opplevd det med meg. 

Anonymkode: 8cd61...dab

Ts her. Høres helt herlig ut❤️ Jeg spør, fordi jeg opplever det med noen og ikke med andre. Alene kan jeg få så mange orgasmer jeg orker. Har opplevd det en gang med en mann, han fikk mange orgasmer, men aldri opplevde det før eller senere.

Anonymkode: 94068...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kona mi får gjerne to orgasmer. Jeg trekker meg ut og ser sæden renne ut av skjeden. Så kjører jeg på igjen.

Anonymkode: eb487...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kona mi får gjerne to orgasmer. Jeg trekker meg ut og ser sæden renne ut av skjeden. Så kjører jeg på igjen.

Anonymkode: eb487...78c

Ts.

Kjører du på til orgasme nr. 2 da eller? Går det hardere andre gangen?

Anonymkode: 94068...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg (mann, 38) kommer så er jeg ferdig. Klarer kanskje å holde ereksjonen 2-3 minutter etterpå, så om kjæresten er nær ved å komme, så prøver vi å få henne i mål (en gang til). Om jeg skal til med en «runde to», så tar det fort minst 20 min å bli skikkelig stiv igjen.

Kjæresten får derfor som regel komme først. Om det er litt kraftig klitorisstimuli som får henne til å komme (typ ganske kort vet fra start til orgasme), så blir hun vemdig sensitiv en stund, og klarer ikke noe særlig klitorisstimuli i en periode på 3-5 min. Om jeg derimot stimulerer roligere og bruker lenger tid på å bygge opp til orgasmen, klarer hun ofte en eller to orgasmer til før hun «må» ha PIV. 
Om hun er litt oversensistiv på klitoris, så funker det som regel med litt mer analt fokus, enten med finger eller tunge for å oppnå flere orgasmer.

 

Med tidligere kjærester (for mange år siden, da både jeg og de var i 20-årene), hadde jeg flere forhold der hun veldig lett fikk orgasme, og det var aldri noe behov for å roe ned pga «overstimulering», nesten tvert imot, jo mer og hardere de kom, jo lettere og hardere kom de neste orgasmene. Selv klarte jeg innimellom å fortsette etter en utløsning, men ikke hver gang.

 

Så dette varierer nok både fra person til person, med alder, erfaring, teknikk og tenningsnivå.

Anonymkode: ff381...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han slikker meg til orgasme...så knuller han meg til enda en orgasme...han kommer etterpå 🤗

Anonymkode: 20644...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

han slikker meg til orgasme...så knuller han meg til enda en orgasme...han kommer etterpå 🤗

Anonymkode: 20644...267

Deilig, kommer han en eller kommer orgasme nr 2 for han også når det går for deg for andre gang? Kommer du hardere andre gangen? Jeg kommer selv hardere den andre og tredje orgasmen.

Anonymkode: 94068...619

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan komme flere ganger på rad 😅 men jeg tenger gjerne 1 minutt eller 2 før jeg er klar igjen. Han jeg holder på med trenger lenger tid før han blir stiv igjen etter utløsning. 

Anonymkode: b73d9...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er i rett humør kan jeg komme gang på gang, og det varierer hvilken som er kraftigst. Ofte er det slik at første bare er "oppvarming", og jeg MÅ ha flere, om du skjønner? 

Mannen kommer stort sett en gang, da er han ferdig, men han venter til jeg ikke orker mer. Dvs, noen ganger klarer han ikke å holde igjen, og de gangene varierer det om han klarer å holde på ereksjonen, så han tilbyr seg å evt bruke fingrene om jeg ikke er ferdig. I begynnelsen klarte han noen ganger å bare fortsette etter at han kom, helt uten pause, og han kom, men den første var kraftigst.

Anonymkode: 97fd7...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsetter alltid rett etter for å få flere orgasmer, tar rundt 30 sekunder for å få neste orgasme. Tror rekorden min er ~10 stk, og da var det hånda/fingrene som svikta 😅

Anonymkode: b58ea...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og kan få flere på rad. Mannen er ferdig etter én.

Tror ikke det er veldig uvanlig.

Anonymkode: 0d3bc...465

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter kun dersom han har gitt meg oral, og selv trenger å komme. Mister i grunn all lyst etter en orgasme, så får nada ut av den påfølgende penetreringen.


Har aldri kommet mer enn 1 gang per omgang. Kan en sjelden gang få èn på morgenen og èn på kvelden, men som regel må det minst et døgn imellom om vi ikke skal bruke 45min slikking for å få det til.

misunner veldig dere som klarer å komme flere ganger!

Anonymkode: 19938...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fortsetter kun dersom han har gitt meg oral, og selv trenger å komme. Mister i grunn all lyst etter en orgasme, så får nada ut av den påfølgende penetreringen.


Har aldri kommet mer enn 1 gang per omgang. Kan en sjelden gang få èn på morgenen og èn på kvelden, men som regel må det minst et døgn imellom om vi ikke skal bruke 45min slikking for å få det til.

misunner veldig dere som klarer å komme flere ganger!

Anonymkode: 19938...751

Det er mange forskjellige opplevelser og erfaringer mellom både menn og kvinner.

Anonymkode: 94068...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er kvinne og kan få flere på rad. Mannen er ferdig etter én.

Tror ikke det er veldig uvanlig.

Anonymkode: 0d3bc...465

Er nok oftere sånn enn motsatt. Opplevd en mann som kunne få flere orgasmer på rad.

Anonymkode: 94068...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Noen som orker å fortsette med en gang rett etter orgasme?  Og hvor lang tid tar det før det går igjen? Hvis ja på siste, kommer orgasmen mer intenst? Siste spm, klarer noen bare å fortsette etter andre orgasmen?

Anonymkode: 94068...619

Etter en fersk rapport, så klarer jeg bare 3, men da fikk vi igrunn nok sex🤭

Jo jeg trenger bare å resettes med litt hjelp, hvis jeg blir slapp. Å fortsette rett etter utløsning er en treningssak.. Så hvis jeg hører hun kommer snart, mater jeg bare på til hun kommer. Jeg er så sterkt påvirket av godlyder, at det tar sjelden lengre tid en 5 minutter på den første utløsningen. Den andre kan ta litt lengre tid.. Men vasker jeg pikken etter den første.. da kommer ereksjonen på et blunk, og da har jeg lettere for å komme neste gang. Den første utløsningen er nok deiligst og mest intenst.. men skal jeg fortsette begrenser jeg den litt, så kommer jeg lettere på neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier ofte å ha flere runder. 

Etter første gangen han spruter inni meg, så drar han seg ut, og jeg setter på en penis ring og ber han om å få kjenne pikken hans igjen. 

Da kan han knulle meg til jeg får kjenne spruten inni meg både 2, 3 og 4 ganger.       Flest ganger han har sprutet inni meg ila en kveld er vell 6, hvis jeg ikke husker feil. 

Elsker og følelsen av at pikken er litt tykkere og hardere etter første runden. Blodårene blir liksom hardere også, så pikken som glir inn og ut av meg føles grovere ut. 

 

K 43.

Anonymkode: 663c6...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...