AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #1 Skrevet 27. juni 2024 Heisann Jeg har undret på en ting lenge, og går frem og tilbake på hva jeg burde gjøre. Jeg og min nåværende kjæreste møttes på en datingapp i starten av året. Dro på 1 date, sov over på 2 date. Møttes ca 3 ganger og lå sammen ila 1 uke. Var egentlig ikke noe superseriøst, men mer enn et ligg. Vi var ikke eksklusive på denne tiden i det hele tatt, da vi typ bare hadde møttes 4 ganger. Samme uke som jeg hadde vært hos han, så lå jeg med en annen som jeg har ligget med før. Var ikke mneningen, men vi hadde vært fuckfriends før og jeg var full så ble sånn. Gikk så en uke etter det før jeg møtte min nåværende kjæreste igjen, men vi snakket ofte på melding, men fortsatt casual. Nå har vi blitt kjærester og jeg fortalte aldri han at jeg lå med en annen helt i starten av oss. Tenkte ikke det var en big deal, men at om jeg hadde sagt det hadde det blitt rart kanskje? Nå i ettertid når vi har blitt kjæreste har jeg funnet ut at han ikke lå med andre på denne tiden, og tenker at jeg heller ikke gjorde det. Får meg ikke til å si det itl han, da han egt ikke trenger å vite det og vi var jo ikke eksluksive, så har det noe å si? Burde jeg si det, eller blir det å ødelegge ting? Hva ville dere gjjort? Anonymkode: 67da3...caa
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #2 Skrevet 27. juni 2024 Treffer du den andre fyren enda, altså er han en del av omgangskretsen din? Om ikke, så ville jeg bare satt det på kontoen at dere enda ikke var eksklusive. At han ikke lå med noen er ikke det samme som at dere var kjærester, hadde han hatt tilbudet kan det hende han hadde gjort det selv. Om du fortsatt er venn med den andre fyren og dere omgås ville jeg nok sagt det for at det ikke skulle lage noe krøll hverken med vennskapet eller med kjærsten. Anonymkode: 60f86...1af 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #3 Skrevet 27. juni 2024 Ikke si noe -vil bare skape unødvendig grubling. Det viktigste er at du er trofast nå som dere er kjærester. Anonymkode: 22ee8...e80 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #4 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Treffer du den andre fyren enda, altså er han en del av omgangskretsen din? Om ikke, så ville jeg bare satt det på kontoen at dere enda ikke var eksklusive. At han ikke lå med noen er ikke det samme som at dere var kjærester, hadde han hatt tilbudet kan det hende han hadde gjort det selv. Om du fortsatt er venn med den andre fyren og dere omgås ville jeg nok sagt det for at det ikke skulle lage noe krøll hverken med vennskapet eller med kjærsten. Anonymkode: 60f86...1af Ts Nei, treffer han ikke i det hele tatt og har ikke noe med han å gjøre lenger! Anonymkode: 67da3...caa
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #5 Skrevet 27. juni 2024 Ville ikke sagt noe. Dere var ikke kjærester eller eksklusive enda, og hvis det ikke er en person som er i din omgangskrets så er det heller ikke behov for å si noe som en "advarsel" på en potensielt klein situasjon. Anonymkode: cadb1...f54 2
Schopenhauer Skrevet 27. juni 2024 #6 Skrevet 27. juni 2024 Mulig jeg begynner å bli gammel og grå (tar selvkritikk allerede nå), men når man dater et annet menneske + har samleie med vedkommende og opprettholder kontakt er man ikke da i ferd med å knytte en kjærlighetsrelasjon? Eller var det en sexapp, litt sånn som (skjer fortsatt) at man dro på parkeringsplasser eller andre steder for å ha sex med tilfeldige mennesker? Hvis det er det sistnevnte, så er det jo ingen grunn til å ikke fortelle det fordi din kjæreste var klar over premissene, og han ønsker jo å bli kjent med den du virkelig er. Imidlertid hvis det var det førstnevnte, så er jo sannsynligheten nokså stor for at han vil se på dette som svært problematisk. Det er vel kanskje den følelsen du sitter med, ettersom du reiser spørsmålet. Hvis du mener han (eller generelt) har rett til å velge sin partner på mest mulig "frie" betingelser", så forteller du det. For det å ikke fortelle er også nokså kontrollerende. 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #7 Skrevet 27. juni 2024 Det er ingen big deal, la det være. Anonymkode: 23d44...745
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #8 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ts Nei, treffer han ikke i det hele tatt og har ikke noe med han å gjøre lenger! Anonymkode: 67da3...caa Da sier du ikke noe. Anonymkode: 99c21...035 1
got2go Skrevet 27. juni 2024 #9 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Heisann Jeg har undret på en ting lenge, og går frem og tilbake på hva jeg burde gjøre. Jeg og min nåværende kjæreste møttes på en datingapp i starten av året. Dro på 1 date, sov over på 2 date. Møttes ca 3 ganger og lå sammen ila 1 uke. Var egentlig ikke noe superseriøst, men mer enn et ligg. Vi var ikke eksklusive på denne tiden i det hele tatt, da vi typ bare hadde møttes 4 ganger. Samme uke som jeg hadde vært hos han, så lå jeg med en annen som jeg har ligget med før. Var ikke mneningen, men vi hadde vært fuckfriends før og jeg var full så ble sånn. Gikk så en uke etter det før jeg møtte min nåværende kjæreste igjen, men vi snakket ofte på melding, men fortsatt casual. Nå har vi blitt kjærester og jeg fortalte aldri han at jeg lå med en annen helt i starten av oss. Tenkte ikke det var en big deal, men at om jeg hadde sagt det hadde det blitt rart kanskje? Nå i ettertid når vi har blitt kjæreste har jeg funnet ut at han ikke lå med andre på denne tiden, og tenker at jeg heller ikke gjorde det. Får meg ikke til å si det itl han, da han egt ikke trenger å vite det og vi var jo ikke eksluksive, så har det noe å si? Burde jeg si det, eller blir det å ødelegge ting? Hva ville dere gjjort? Anonymkode: 67da3...caa Hvorfor i alle dager skal han vite det? Det er ikke akkuratt som om du var utro. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #10 Skrevet 27. juni 2024 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 26029...af8 2
Pappi Skrevet 27. juni 2024 #12 Skrevet 27. juni 2024 Nei dette holder du for deg selv. Du gjorde ikke noe galt men hvis du tar det opp nå vil det skape negative følelser. 1
Disco Skrevet 27. juni 2024 #13 Skrevet 27. juni 2024 Ser ikke poenget med å si noe om det med mindre det er stor sjans for at det kommer opp som tema mens typen er til stede.
Chantielle Skrevet 27. juni 2024 #14 Skrevet 27. juni 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg