Gå til innhold

Hundeeiere som tror de eier gaten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

got2go skrev (2 timer siden):

En søppelbøtte er en søppelbøtte. Jeg gidder ikke gå å bære en bæsjepose i 45 min bare for at du har ømfintlig nese jeg ass.

Så folk i busskur skal gidde hundebæsjen din? Hvorfor gidder ikke du hundebæsjen din? 

Anonymkode: a1c66...d09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så folk i busskur skal gidde hundebæsjen din? Hvorfor gidder ikke du hundebæsjen din? 

Anonymkode: a1c66...d09

Viste ikke at du var så eiersyk på offentlige søppelspann 

Anonymkode: 65d21...fe5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når den eneste kritikken er at hunder og hundeeiere benytter fortauet og offentlige søppelspann og dette får en kritikk fra av et av kg' troll så tar jeg neppe kritikken så veldig seriøst. Men det sier jo en del når det er dette det klages på😅 Da stikker det ikke så dypt så ja da er det du og dere som har seriøse problemer, ikke verken hunder eller deres eiere

Anonymkode: 65d21...fe5

Aha, så nå er jeg et troll bare fordi jeg reagerer på hundeeiere som tar seg til rette. 😛  seriøst, for noen holdninger på enkelte hundeeiere. Det er vel derfor dere har hund. Så dere kan vase rundt som noen idioter. Uten den hunden hadde dere sett ut som tullinger. Stakkars hunder. 

Anonymkode: a1c66...d09

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Viste ikke at du var så eiersyk på offentlige søppelspann 

Anonymkode: 65d21...fe5

 Nå er det du som troller. 

Anonymkode: a1c66...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

 Nå er det du som troller. 

Anonymkode: a1c66...d09

Næmen så sinna da😁 Det er jo det du er når du ønsker å bestemme hva som kan kastes i offentlige søppelspann 

Anonymkode: 65d21...fe5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Næmen så sinna da😁 Det er jo det du er når du ønsker å bestemme hva som kan kastes i offentlige søppelspann 

Anonymkode: 65d21...fe5

Det er ikke min feil at du liker hundebæsj-lukt. 

Anonymkode: a1c66...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke min feil at du liker hundebæsj-lukt. 

Anonymkode: a1c66...d09

Jeg kaster driten, jeg lukter ikke, det er det tydeligvis du som gjør for nå har du mast mye om denne hundebæsjen i mange innlegg så det er tydelig du lukter mye på dette. Deg om det. Og slik du oppfører deg må jeg si det er en sann glede at du har det så fælt i nærheten av offentlige søppelspann 😉 Det betyr ikke at du bestemmer hva som skal bli kastet eller ikke i offentlige søppelspann, selv om det er det du går rundt å tror.

Anonymkode: 65d21...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Næmen så sinna da😁 Det er jo det du er når du ønsker å bestemme hva som kan kastes i offentlige søppelspann 

Anonymkode: 65d21...fe5

Synes du skal skaffe deg et eget søppelspann for forbigående med hunder med tekst: kast hundebæsj-posene dine her. 🩷 et flott tiltak og alle hundeeierne vil elske deg. Noe annet som er bra med det er at stanken ikke sjenerer deg  😃 

 

Anonymkode: a1c66...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kaster driten, jeg lukter ikke, det er det tydeligvis du som gjør for nå har du mast mye om denne hundebæsjen i mange innlegg så det er tydelig du lukter mye på dette. Deg om det. Og slik du oppfører deg må jeg si det er en sann glede at du har det så fælt i nærheten av offentlige søppelspann 😉 Det betyr ikke at du bestemmer hva som skal bli kastet eller ikke i offentlige søppelspann, selv om det er det du går rundt å tror.

Anonymkode: 65d21...fe5

Unnskyld meg, men jeg oppholder meg ikke i nærheten av vilkårlige søppelspann. Det er for øvrig ikke normalt heller. Noe du virker til å tro. 

Anonymkode: a1c66...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes du skal skaffe deg et eget søppelspann for forbigående med hunder med tekst: kast hundebæsj-posene dine her. 🩷 et flott tiltak og alle hundeeierne vil elske deg. Noe annet som er bra med det er at stanken ikke sjenerer deg  😃 

 

Anonymkode: a1c66...d09

Eller jeg kan bruke det offentlige 😉 Tror jeg gjør det videre jeg. Og spesielt nå når jeg vet hvor mye det irriterer små troll på kg😘

Anonymkode: 65d21...fe5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Unnskyld meg, men jeg oppholder meg ikke i nærheten av vilkårlige søppelspann. Det er for øvrig ikke normalt heller. Noe du virker til å tro. 

Anonymkode: a1c66...d09

Ok men da bør jo ikke hundedrit i offentlige spann plage deg heller. Men det gjør det jo tydeligvis 

Anonymkode: 65d21...fe5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok men da bør jo ikke hundedrit i offentlige spann plage deg heller. Men det gjør det jo tydeligvis 

Anonymkode: 65d21...fe5

Busskur. Stank som fyller hele busskuret. Råtten hundebæsj som marinerer seg. Spesielt i varmen. 

Anonymkode: a1c66...d09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Eller jeg kan bruke det offentlige 😉 Tror jeg gjør det videre jeg. Og spesielt nå når jeg vet hvor mye det irriterer små troll på kg😘

Anonymkode: 65d21...fe5

Du gjør ikke en god figur for hundeeiere. 
 

Stakkars de hundeeierne som gjør alt riktig. Og så kommer du og ødelegger for dem. Det er trist. 

Anonymkode: a1c66...d09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Busskur. Stank som fyller hele busskuret. Råtten hundebæsj som marinerer seg. Spesielt i varmen. 

Anonymkode: a1c66...d09

Eier du busskur søppelspannene? Det var nytt.  Jeg har den samme retten til å kaste mitt søppel oppi der som du. Liker du det ikke får du heller kjøpe deg en neseklype eller fløtte deg. Har for lengst skjønt at du burde endre trådtittel  til at du tror du eier hele verden, men du gjør ikke det skjønner du. 

Hundehatere gjør en dårlig figur over alt der de ferdes så jeg har ingen problemer med min oppførsel rundt og med disse menneskene. Ønsker du respekt, forståelse og en ærlig diskusjon får du oppfører deg deretter. Det har ikke du gjort i et eneste innlegg i denne tråden så du får skylden på deg selv.

 

Anonymkode: 65d21...fe5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Eier du busskur søppelspannene? Det var nytt.  Jeg har den samme retten til å kaste mitt søppel oppi der som du. Liker du det ikke får du heller kjøpe deg en neseklype eller fløtte deg. Har for lengst skjønt at du burde endre trådtittel  til at du tror du eier hele verden, men du gjør ikke det skjønner du. 

Hundehatere gjør en dårlig figur over alt der de ferdes så jeg har ingen problemer med min oppførsel rundt og med disse menneskene. Ønsker du respekt, forståelse og en ærlig diskusjon får du oppfører deg deretter. Det har ikke du gjort i et eneste innlegg i denne tråden så du får skylden på deg selv.

 

Anonymkode: 65d21...fe5

Skjønner dere aldri tar bussen. 😊 

 

 

Anonymkode: a1c66...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner dere aldri tar bussen. 😊 

 

 

Anonymkode: a1c66...d09

Tok bussen seinest i dag jeg. Som bare beviser det at du ikke vet så mye som du tror😉

Anonymkode: 65d21...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Eier du busskur søppelspannene? Det var nytt.  Jeg har den samme retten til å kaste mitt søppel oppi der som du. Liker du det ikke får du heller kjøpe deg en neseklype eller fløtte deg. Har for lengst skjønt at du burde endre trådtittel  til at du tror du eier hele verden, men du gjør ikke det skjønner du. 

Hundehatere gjør en dårlig figur over alt der de ferdes så jeg har ingen problemer med min oppførsel rundt og med disse menneskene. Ønsker du respekt, forståelse og en ærlig diskusjon får du oppfører deg deretter. Det har ikke du gjort i et eneste innlegg i denne tråden så du får skylden på deg selv.

 

Anonymkode: 65d21...fe5

Give me a break, for en fiendtlighet. Jeg er en person folk oppsøker fordi jeg har en vennlig fremtoning. Men akkurat disse hundeeierne.😑

Vrikk-vrakk-vrikk-vrakk. Move it! Flytt deg! Her kommer jeg og med min nyyyydelige hundebæsjehund. 

Anonymkode: a1c66...d09

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Skjønner dere aldri tar bussen. 😊 

 

 

Anonymkode: a1c66...d09

Jeg og hunden tar buss rett som det er vi! Og kaster hundeposen i søpla ved busskuret. Som jeg kommer til å fortsette med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Give me a break, for en fiendtlighet. Jeg er en person folk oppsøker fordi jeg har en vennlig fremtoning. Men akkurat disse hundeeierne.😑

Vrikk-vrakk-vrikk-vrakk. Move it! Flytt deg! Her kommer jeg og med min nyyyydelige hundebæsjehund. 

Anonymkode: a1c66...d09

Du som klager og syter og okkker deg, du som har problemer, ikke jeg😊

Anonymkode: 65d21...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du som klager og syter og okkker deg, du som har problemer, ikke jeg😊

Anonymkode: 65d21...fe5

Sukk. Det er ekstremt mange her i nabolaget som har hund. Tåler et par. Men når det nærmer seg 100 stk. Dån. 

Anonymkode: a1c66...d09

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...