Gå til innhold

Betennelse i skulder og ferietid for fysio...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør man da...har gått med det litt for lenge. Har fått en kur av legen, som jeg skal kombinere med fysio som ikke har ledig før i sept...

Anonymkode: 3106e...faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva gjør man da...har gått med det litt for lenge. Har fått en kur av legen, som jeg skal kombinere med fysio som ikke har ledig før i sept...

Anonymkode: 3106e...faa

Da må du vente. 
 

Eller gå privat i mellomtiden. 

Anonymkode: 041fe...076

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ringer du rundt til du finner en fysio som har mulighet nå

Anonymkode: 9c5d4...d76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hva gjør man da...har gått med det litt for lenge. Har fått en kur av legen, som jeg skal kombinere med fysio som ikke har ledig før i sept...

Anonymkode: 3106e...faa

Har du ringt til alle fysioterapeuter i kjøreavstand? Går du privat har kanskje noen ledig. Hvis ikke må du vente. Du må ta på din kappe at du ventet til ferien med å be om hjelp.

Anonymkode: 1c47f...ebb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere privatpraktiserende fysioterapeuter, hvor de fleste har relativt kort ventetid. Nå er det jo så klart ferietid, men google fysioterapeut i nærheten av der du bor, så sjekker du kapasiteten der. 

Anonymkode: 2da61...54d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går privat og får et treningsopplett. Det er uansett du selv som må gjøre jobben med daglig opptrening hjemme, ikke fysio. 

Anonymkode: a93d4...acc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk treningsopplegg for det, og når jeg søkte på nett etter tips lå mange av de samme der. For min del satt smerten fremme, mot kragebeinet, samt midt oppå. Jeg kunne ikke skyve noe, løfte armen over brysthøyde eller strekke armen utover bak. Jeg fikk beskjed om å trene alt rundt selve skaden for å styrke området. Skulle ro, trene bryst, samt gjøre bevegelse mot veggen som om jeg skled opp og ned langs den med kroppsvekten som motstand. Har oppdaget at å rulle en malingsrulle opp og ned så langt armen klarte uten å presse gjorde samme nytte. 

Alle øvelsene kan gjøres med kun en treningsstrikk og funker, men det tar tid :) 

Anonymkode: 2b8ce...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg fikk treningsopplegg for det, og når jeg søkte på nett etter tips lå mange av de samme der. For min del satt smerten fremme, mot kragebeinet, samt midt oppå. Jeg kunne ikke skyve noe, løfte armen over brysthøyde eller strekke armen utover bak. Jeg fikk beskjed om å trene alt rundt selve skaden for å styrke området. Skulle ro, trene bryst, samt gjøre bevegelse mot veggen som om jeg skled opp og ned langs den med kroppsvekten som motstand. Har oppdaget at å rulle en malingsrulle opp og ned så langt armen klarte uten å presse gjorde samme nytte. 

Alle øvelsene kan gjøres med kun en treningsstrikk og funker, men det tar tid :) 

Anonymkode: 2b8ce...308

Tusen takk for tips, har fått meg time i dag :) ts

Anonymkode: 3106e...faa

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hva gjør man da...har gått med det litt for lenge. Har fått en kur av legen, som jeg skal kombinere med fysio som ikke har ledig før i sept...

Anonymkode: 3106e...faa

Er det Naproxen du har fått? De har jeg hatt god erfaring med ved betennelser. 

Anonymkode: 194ca...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...