Gå til innhold

Skistarshop.com - erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Usikker om dette er riktig underforum! Men er det noen her som har erfaring med denne nettbutikken? Vurderer å bestille derfra, men ser at de får ganske dårlig score hos kundene på trustpilot. Jeg skal bestille sko jeg har allerede fra før, så det skal egentlig være en enkel sak. Jeg vet hva jeg bestiller, liksom! Men at dette er en pålitelig butikk som jeg kan forvente at leverer varen innen utgangen av sommeren?

Anonymkode: e0028...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bestilt en DB sekk der. De brukte litt tid på å pakke den ned og få postbilen til å hente pakka, men utover det var det ingenting å klage på. Mottok vel sekken rundt en uke etter bestilling, mot vanligvis 2-3 dager hos andre. 

Har hørt at de ikke alltid er like nøye på produktbeskrivelsen, hvor man tror man kjøper hele varen men det egentlig er snakk om kun deler av den (f.eks skredsøkersekk, hvor selve søker ikke er inkludert). 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt sko der, gikk helt smertefritt, de kom etter noen dager.

Anonymkode: ba7f4...b7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Usikker om dette er riktig underforum! Men er det noen her som har erfaring med denne nettbutikken? Vurderer å bestille derfra, men ser at de får ganske dårlig score hos kundene på trustpilot. Jeg skal bestille sko jeg har allerede fra før, så det skal egentlig være en enkel sak. Jeg vet hva jeg bestiller, liksom! Men at dette er en pålitelig butikk som jeg kan forvente at leverer varen innen utgangen av sommeren?

Anonymkode: e0028...ecb

Har nettopp bestilt en DB sekk så den er på vei. Hadde håpet å få den i dag. Men får den sikkert neste uke. 
Virker som det er en trygg plass å handle fra da. 

Anonymkode: d3ae2...19a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk folkens! Da har jeg bestilt varen og satser på at den kommer om ikke så lenge ☺️

Anonymkode: e0028...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...