Gå til innhold

Irriterende på finn "gis bort eller hbo"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finner ofte fine ting i gis bort avdelingen, og så står det i annonsen at det gis bort eller til høystbydende, da er det jo ikke gis bort mer! Jeg har til og med svart på en gis bort annonse om at jeg kan hente samme dag, men får ikke fordi noen bød penger. Jeg har selv gitt bort ting og blitt tilbudt betalt men sagt nei og gitt til første som sa de ville ha. Uting! 😡

Anonymkode: 9a55e...8a2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Fjugur skrev (1 minutt siden):

Ok

Enig eller uenig?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig eller uenig?

Irriterende for den som vil ha tingen gratis, og et lurt triks fra selger for å få flere klikk på annonsen (man får langt flere klikk på "Gis bort"-annonser). Og det er jo fritt fram for alle å gjøre dette, så ingen grunn til å sutre.

Anonymkode: d1cc0...2d5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Irriterende for den som vil ha tingen gratis, og et lurt triks fra selger for å få flere klikk på annonsen (man får langt flere klikk på "Gis bort"-annonser). Og det er jo fritt fram for alle å gjøre dette, så ingen grunn til å sutre.

Det er jo en måte å lure til seg klikk på ja, først gis bort, så nei vil ha penger. 

AnonymBruker
Skrevet

Er bare å rapportere annonsen til finn, for er ikke lov å te betalt på Gi Bort sidene.

Anonymkode: 3bd20...e97

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at den er irriterende. 

Anonymkode: 7ba2e...64c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Finner ofte fine ting i gis bort avdelingen, og så står det i annonsen at det gis bort eller til høystbydende, da er det jo ikke gis bort mer! Jeg har til og med svart på en gis bort annonse om at jeg kan hente samme dag, men får ikke fordi noen bød penger. Jeg har selv gitt bort ting og blitt tilbudt betalt men sagt nei og gitt til første som sa de ville ha. Uting! 😡

Rapporter til Finn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke lov da, i føle Finn sine egne regler. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg tolker slike annonsetekster som at selger vil bli kvitt baren og at hvis ingen vil betale for den så gis den bort.

AnonymBruker
Skrevet
Pappi skrev (23 minutter siden):

Jeg tolker slike annonsetekster som at selger vil bli kvitt baren og at hvis ingen vil betale for den så gis den bort.

Selvfølgelig, men da må de prøve å selge den for en sum først. "Gis bort"-sidene er forbeholdt nettopp "å gi bort"=ingen penger. Fryktelig irriterende å forholde seg til folk som egentlig bare ønsker penger. 

Pga dette, så hopper jeg oftest over denne kategorien, og starter søk på et høyere nivå. Budrunder orker jeg ikke. 

Anonymkode: 3e32c...5d7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er bare å rapportere annonsen til finn, for er ikke lov å te betalt på Gi Bort sidene.

Anonymkode: 3bd20...e97

Jajakvinne12 skrev (2 timer siden):

Det er ikke lov da, i føle Finn sine egne regler. 

Takk, visste ikke at det ikke var lov, gjør det heretter. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Uting. Ser også dem som legger ut annonser ala; gis bort ved kjøp av 2 eller 3 ting. Det som gis bort er da oftest noe helt verdiløst. Er dette lov da, i følge finn.no sine regler?

Anonymkode: 92ea1...ac0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...