Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg var på jobbfest forrige helg hvor det var mye alkohol og mener jeg husker godt at jeg flørtet med en kollega.

Han er noen år yngre og jeg har likt han en god stund. Jeg husker at det var han som tok initiativ hele veien og tok meg med dit det ikke var så mange for å kysse meg og kose/berøre osv. Samtidig som vi holdt hender og koste når vi var med de andre.

Etter festen virker det ikke som om det er noen som har lagt merke til det( bortsett fra eksen hans kanskje som har vært litt avvisende) Kollegaen har heller ikke sagt noe, men vært litt sjenert/rar rundt meg.

På søndag husket jeg alt godt, men nå har jeg overanalysert alt i noen dager og da begynner jeg å tvile. Kan det være at jeg har et annet bilde av hva som skjedde i hodet mitt? Var kollegaen bare så full ar han ikke husker(selv om det ikke virket sånn der og da). 

Han er en flørter, så kan han ha flørtet med andre tidligere på kvelden uten at jeg har merket det? Har ingen jeg kan snakke med på jobb som var der like lenge som meg..

Anonymkode: 18680...711

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som en trøst overtenker man somregel alltid om seg selv, spesielt mtp fylleangst.

Kan godt være han ikke husker så mye selv, og begge «bæder litt»

Anonymkode: 852ae...24f

AnonymBruker
Skrevet

Ohhh🤭 Kjip følelse. Jeg ville nok bare latet som ingenting. 

Det som skjer på jobbfest, holdes til jobbfest👀😅

Ville hevet hodet og pratet med han og oppført meg som vanlig. Det blir bare rart om du lar det bli rart.

Anonymkode: 682da...aa1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det som skjer på jobbfest, holdes til jobbfest👀😅

Anonymkode: 682da...aa1

Eh, nei. 

Anonymkode: 843bc...c5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...