Gå til innhold

Oss som tydeligvis ikke er fine


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skal til for å finne en skikkelig mann, som vet å være romantisk, som er glad i sex og som forstår at du må faktisk prioritere dama om du vil ha ho

Anonymkode: 88089...ce8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å smile, å være glad i seg selv, å by på seg selv, og å deale med egne sår så de ikke forhindrer nærhet. 

Anonymkode: 3348b...861

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der finnes ingen one-shoe-fits-all løsning for dere som "ikke er pene".
For meg personlig, er det viktig at hu er upretensiøs, vennlig men ærlig, morsom, ydmyk,
dyptenkende og kreativ. Da kan jeg begynne å respektere deg.
Men hvor mye jeg prioriterer henne er noe helt annet. Jeg er ikke en simp for å si det slik haha
 

Anonymkode: 2b056...070

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hva skal til for å finne en skikkelig mann, som vet å være romantisk, som er glad i sex og som forstår at du må faktisk prioritere dama om du vil ha ho

Anonymkode: 88089...ce8

Hva har dette med å ikke være "fin" å gjøre? 

Anonymkode: 49aa5...9d7

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva skal til for å finne en skikkelig mann, som vet å være romantisk, som er glad i sex og som forstår at du må faktisk prioritere dama om du vil ha ho

Anonymkode: 88089...ce8

Dette er et stort problem for alle, uansett hvor pen du er. Selv om jeg forstår tanken om at menn kanskje anstrenger seg litt mer for de virkelige attraktive damene.

Beste tipset mitt er å være tydelig på hvem du selv er og hva du søker, og så selv prøve å se etter menn på samme nivå som deg selv eller litt under utseendemessig, og gå etter egenskapene du ønsker foran hvordan de ser ut. 

Anonymkode: b0206...6fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes mange stygge karer der ute også. Spørsmålet er jo om man orker å dele livet og regelmessig sex med en som er stygg, eller om man bare skal ha det minst like bra alene. Single kvinner er lykkeligere enn kvinner i forhold 😉

Anonymkode: c1d25...30a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å bli penere? Skaff deg fin kropp, fin klesstil og fint hår. Kle deg sexy, men ikke "slutty", for da fremstår du mer feminin. Smink deg på en måte som skjuler stygge trekk og fremhever pene trekk. Jeg drar forresten mange menn på humoren min. Jeg har god humor og ler mye. Slik skiller jeg meg ut i mengden.

Ikke at utseende er alt, men det er mulig å forbedre det noe.

Anonymkode: 986b0...bb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke skrive dialekt, hva slags ord er «ho»?

Anonymkode: 37c34...fe2

Henne.

Anonymkode: 7352a...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva skal til for å finne en skikkelig mann, som vet å være romantisk, som er glad i sex og som forstår at du må faktisk prioritere dama om du vil ha ho

Anonymkode: 88089...ce8

å være «fin» er i hvert fall ikke et kriterie, jeg kjenner vakre kvinner som bare finner seg drittsekker, og mindre pene kvinner med fantastiske menn som forguder dem. 

Anonymkode: daeb9...333

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke viktig å være «fin». Utseende falmer og når vi er åtti er vi rosiner alle mann. Ta vare på deg sjøl og kroppen din, bruk solfaktor og fuktighetskrem, ha god hygiene, stell hud og hår og tenner, hold deg i form. Vær deg sjøl - spill på dine sterke sider. Intelligens er mye hottere enn store pupper! Vær blid, smil og le, ikke ta deg sjøl for høytidelig og ikke minst - husk at en kvinne behøver en mann like mye som en fisk trenger en sykkel. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Hva skal til for å finne en skikkelig mann, som vet å være romantisk, som er glad i sex og som forstår at du må faktisk prioritere dama om du vil ha ho

Anonymkode: 88089...ce8

Først og fremst anbefaler jeg å ikke gjøre skrivefeil på barneskolenivå.

Det skrives ikke "Oss som tydeligvis ikke er fine"; det skrives "Vi som tydeligvis ikke er fine".

Anonymkode: d1941...dc4

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Hva skal til for å finne en skikkelig mann, som vet å være romantisk, som er glad i sex og som forstår at du må faktisk prioritere dama om du vil ha ho

Anonymkode: 88089...ce8

Menn, som kvinner, prioriterer kjemi og personlighet for forhold.. Det handler om å treffe hverandre, ha noe til felles og like å være i hverandres selskap. Å være attraktiv handler om at man oser "jeg tar vare på meg selv", "jeg har respekt for meg selv", "jeg vet hva jeg vil ha". Jeg har et barn på ungdomsskolen, og da det kommer til dette med å være attraktiv så er det mye ymse som er gift.. men det handler om at de tar vare på hverandre, de smiler i hverandres selskap og lager flotte minner sammen, de har felles mål og verdier. De er nysgjerrig på hverandre hele tiden.. Noe som jeg mimrer om er at en mann på 48, jeg satt på med han til en felles fotballkamp for våre barn, og han så sin kone så det første som slo han var å ringe henne og høre om hun trengte skyss hjem. Han gikk glipp av de 10 første minuttene av kampen, som for såvidt ikke var noe stress, men det er små tingene som teller i hverdagen, som man gjør fordi at man glad i hverandre. Dette er to stykker som har vært sammen i over 20 år. Eller så kan jeg nevne han faren som kjørte og hentet meg på jobb når min sønn var i en ulykke på fotballtreningen, det tok han 20 minutter, men han beskrev det som "jeg ønsker å gjøre mot andre som det jeg håper at andre ville gjort mot meg og det er viktig at vi tar vare på hverandre". Alle disse er hva jeg ville beskrevet som mindre pene, men de har et indre, som er så vakkert og åpent, og bare den måten de ser på sine kjæreste.. 

Og som en annen sier, så falmer utseendet. Vi skal bli rynkete, gamle og grinete alle sammen, men det som betyr noe er å finne noen å ha det fint med. 

Når jeg dater, uansett hvordan han ser ut, så gir jeg det 3-4 dates for å se hvordan vi matcher. Det er utrolig viktig for meg at dette er et menneske som jeg trives med, og jeg jobber hardt for å få dem trygg på meg. 🙂 

Anonymkode: 7c662...eb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

og så selv prøve å se etter menn på samme nivå som deg selv eller litt under utseendemessig

Glem alt med nivåer å gjøre, mennesker har ulikt syn på hva som er pent og ikke. Det viktigste er å finne noen du matcher med, humor, interesser, som du faller for og som faller for deg. Les heller dette tipset som en mulighet til å utvide de du sveiper ja på, eller som du tar i mot flørting fra. Bli kjent med personen før du bestemmer deg for veien videre.

Anonymkode: 9dfbe...10e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Glem alt med nivåer å gjøre, mennesker har ulikt syn på hva som er pent og ikke. Det viktigste er å finne noen du matcher med, humor, interesser, som du faller for og som faller for deg. Les heller dette tipset som en mulighet til å utvide de du sveiper ja på, eller som du tar i mot flørting fra. Bli kjent med personen før du bestemmer deg for veien videre.

Anonymkode: 9dfbe...10e

Må si meg 100 % enig med dette. Dette med at folk snakker om nivå er bare de som er opphengt i overfladisk bullshit som betyr nada niks. Folk tiltrekkes av indre verdier. 

Anonymkode: 7c662...eb8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Må si meg 100 % enig med dette. Dette med at folk snakker om nivå er bare de som er opphengt i overfladisk bullshit som betyr nada niks. Folk tiltrekkes av indre verdier. 

Anonymkode: 7c662...eb8

Bortsett fra at dette selvfølgelig er vås. 

Anonymkode: f9177...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Bortsett fra at dette selvfølgelig er vås. 

Anonymkode: f9177...18d

Man tiltrekkes først av de ytre verdier men så etterhvert spiller de indre verdiene inn.

Hjelper litt å være lekker men er det for mange utfordringer issues funker det ikke allikevel

Anonymkode: b05a9...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Bortsett fra at dette selvfølgelig er vås. 

Anonymkode: f9177...18d

Jepp! Sånt som det er overfladiske bullshitet om nivåer er bare vås og pisspreik. 

Anonymkode: 7c662...eb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...