Gå til innhold

Er han slem og egoistisk eller tror han at han er morsom? Klarer ikke å tyde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dater en fyr som har mange interesser, jeg har forstått at jeg kommer langt bak i rekka og han velger ofte sine interesser over meg, men han gjør så mye rare ting å jeg blir så matt.

her om dagen var vi å handlet, han plukket seg smågodt, jeg spurte om han kunne ta 2 ting som jeg hadde lyst på fikk til svar at di gotteriene ikke kom oppi hannes pose, jeg tenkte at han tullet men når vi kom hjem så hadde han kun kjøpt det han ville ha. Orket ikke bry meg om det, men han gjør slike ting hele tiden, når jeg snakker får jeg vite at det jeg sier ikke interesserer han så han hører ikke etter.

nå har han behandlet meg dårlig igjen, han ligger å sover og jeg sitter våken for jeg er lei meg å kroppen klarer ikke å slappe av, har gått ned 15 kg siste året vi har datet for han leker med meg hele tiden å jeg er svak å tilgir alt. Det verste er vel at barna liker han godt, for han er så snill med di, å det stopper meg litt i å gjøre noe, vil jo ikke at barna skal føle at mora går fra den ene fyren til den andre samtidig sitter jeg å er deprimert ofte for han er ofte slem mot meg, slik jeg oppfatter det. Han mener han ikke er det, men han mener jeg må ha forståelse for hannes liv, selv om han aldri spør meg, men informerer meg om hvordan ting kommer til å være. 

Anonymkode: 95994...e3d

  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DU ER DEN VOKSNE HER. du bestemmer om du skal la han gå. 

Dette er feil og du kan finne en som er bedre! 

Anonymkode: 3c9f5...2bc

  • Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær så tafatt. Det er jo soleklart han er en dust. Kvitt deg med han

Anonymkode: 5abe1...11c

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS, du spør om noe du vet svaret på, men for å hjelpe deg: kom deg vekk fra denne personen ASAP, du vil kun tape ved å bli værende

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om vedkommende har en skrue løs. Drit i om han er "snill" med barna. Du ser at disse tingene er ekstremt unormalt og hensynsløst ikke sant? Vil du virkelig finne ut hva annet grums som gjemmer seg under overflaten på personen du beskriver?

Min anbefaling, kom deg bort så fort som bare mulig. 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og denne mannen utsetter du barna dine for? Få ham vekk!

Anonymkode: e29e4...d8a

  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

når jeg snakker får jeg vite at det jeg sier ikke interesserer han så han hører ikke etter.

Og du er med han fordi? Hadde noen sagt noe sånt til meg så hadde jeg gått før de hadde rukket å si faen.

Anonymkode: bd119...826

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dater en fyr som har mange interesser, jeg har forstått at jeg kommer langt bak i rekka og han velger ofte sine interesser over meg, men han gjør så mye rare ting å jeg blir så matt.

her om dagen var vi å handlet, han plukket seg smågodt, jeg spurte om han kunne ta 2 ting som jeg hadde lyst på fikk til svar at di gotteriene ikke kom oppi hannes pose, jeg tenkte at han tullet men når vi kom hjem så hadde han kun kjøpt det han ville ha. Orket ikke bry meg om det, men han gjør slike ting hele tiden, når jeg snakker får jeg vite at det jeg sier ikke interesserer han så han hører ikke etter.

nå har han behandlet meg dårlig igjen, han ligger å sover og jeg sitter våken for jeg er lei meg å kroppen klarer ikke å slappe av, har gått ned 15 kg siste året vi har datet for han leker med meg hele tiden å jeg er svak å tilgir alt. Det verste er vel at barna liker han godt, for han er så snill med di, å det stopper meg litt i å gjøre noe, vil jo ikke at barna skal føle at mora går fra den ene fyren til den andre samtidig sitter jeg å er deprimert ofte for han er ofte slem mot meg, slik jeg oppfatter det. Han mener han ikke er det, men han mener jeg må ha forståelse for hannes liv, selv om han aldri spør meg, men informerer meg om hvordan ting kommer til å være. 

Anonymkode: 95994...e3d

Du dater en mann du har flere barn med ? 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ville du sagt til ei venninne som fortalte deg dette?

Anonymkode: 6ba41...8c7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dater en fyr som har mange interesser, jeg har forstått at jeg kommer langt bak i rekka og han velger ofte sine interesser over meg, men han gjør så mye rare ting å jeg blir så matt.

her om dagen var vi å handlet, han plukket seg smågodt, jeg spurte om han kunne ta 2 ting som jeg hadde lyst på fikk til svar at di gotteriene ikke kom oppi hannes pose, jeg tenkte at han tullet men når vi kom hjem så hadde han kun kjøpt det han ville ha. Orket ikke bry meg om det, men han gjør slike ting hele tiden, når jeg snakker får jeg vite at det jeg sier ikke interesserer han så han hører ikke etter.

nå har han behandlet meg dårlig igjen, han ligger å sover og jeg sitter våken for jeg er lei meg å kroppen klarer ikke å slappe av, har gått ned 15 kg siste året vi har datet for han leker med meg hele tiden å jeg er svak å tilgir alt. Det verste er vel at barna liker han godt, for han er så snill med di, å det stopper meg litt i å gjøre noe, vil jo ikke at barna skal føle at mora går fra den ene fyren til den andre samtidig sitter jeg å er deprimert ofte for han er ofte slem mot meg, slik jeg oppfatter det. Han mener han ikke er det, men han mener jeg må ha forståelse for hannes liv, selv om han aldri spør meg, men informerer meg om hvordan ting kommer til å være. 

Anonymkode: 95994...e3d

Altså, hvorfor kjøpte du ikke 2 biter godteri selv? 

Og hvis du blir opprørt over to biter godteri og kaller det dårlig behandling burde du nok vurdere singellivet.

Anonymkode: be4f3...a87

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ikke ut som at han du er sammen med bryr seg ordentlig om deg. Det er ikke et kjærlighetsforhold å ikke ta med godteribitene du liker, han bryr seg ikke om at du skal trives og ha det bra. Jeg tror derfor ikke at han er så veldig glad i deg, dessverre. Bedre å være alene enn å ha en sånn fyr…

Anonymkode: 6db79...d3f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gå fra ham. Barna får med seg dynamikken mellom dere og det er ikke bra. Han virker ikke noe hyggelig mot deg.

Hvis du ikke føler deg bra med en fyr, så gå.

Anonymkode: 1110d...138

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje smågodteriet ditt drysser salt som han ikke vil ha på sin sjokolade? Men uansett, en normal fyr er ikke så steil. Du trives jo ikke med fyren, så hvorfor fortsette når det ikke er bra for deg? Bli kvitt fyren. 

Anonymkode: d947c...f02

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dater en fyr som har mange interesser, jeg har forstått at jeg kommer langt bak i rekka og han velger ofte sine interesser over meg, men han gjør så mye rare ting å jeg blir så matt.

her om dagen var vi å handlet, han plukket seg smågodt, jeg spurte om han kunne ta 2 ting som jeg hadde lyst på fikk til svar at di gotteriene ikke kom oppi hannes pose, jeg tenkte at han tullet men når vi kom hjem så hadde han kun kjøpt det han ville ha. Orket ikke bry meg om det, men han gjør slike ting hele tiden, når jeg snakker får jeg vite at det jeg sier ikke interesserer han så han hører ikke etter.

nå har han behandlet meg dårlig igjen, han ligger å sover og jeg sitter våken for jeg er lei meg å kroppen klarer ikke å slappe av, har gått ned 15 kg siste året vi har datet for han leker med meg hele tiden å jeg er svak å tilgir alt. Det verste er vel at barna liker han godt, for han er så snill med di, å det stopper meg litt i å gjøre noe, vil jo ikke at barna skal føle at mora går fra den ene fyren til den andre samtidig sitter jeg å er deprimert ofte for han er ofte slem mot meg, slik jeg oppfatter det. Han mener han ikke er det, men han mener jeg må ha forståelse for hannes liv, selv om han aldri spør meg, men informerer meg om hvordan ting kommer til å være. 

Anonymkode: 95994...e3d

Dropp han, barna har det bedre med en glad mor og du har det bedre uten han. Neste gang kan det kanskje gå litt lenger før du introduserer barna. 

Anonymkode: c0979...1ab

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorma skrev (39 minutter siden):

Du dater en mann du har flere barn med ? 

Han er vel ikke barnefar, er vel bare at han er snill med hennes barn🤔

Anonymkode: c0979...1ab

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er du så redd for å miste en mann som får deg til å føle deg så dårlig som denne mannen her? 

Hvorfor er du villig til å godta alt bare for å ikke være alene? 

Man fortsetter ikke å date noen fordi barna synes de virker greie, beklager, men helt seriøst… du vet innerst inne at dette er den rareste unnskyldningen noen sinne om man er i ett forhold man virkelig ikke trives i.. selv med barnefar etter 20 år er det ikke en god unnskyldning, men en du har datet? Helt absurd. 

Du har jo lyst til å gå fra han, det er helt tydelig, men hvorfor får du det ikke til? Sånn egentlig?  

Det du ønsker deg i ett forhold det får du aldri med denne mannen og så lenge du er sammen med han så kaster du bort tiden din. Eneste måten å finne den kjærligheten du ønsker deg er faktisk å gå fra denne mannen og være alene. 

Anonymkode: 77697...d2d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han behandler deg dårligere enn en prostituert. Du får ikke engang betalt. Tror du virkelig det er bra for barna at deres mor blir behandlet på denne måten?

Anonymkode: 35fe5...52d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...