sicario Skrevet 16. juli 2024 #81 Del Skrevet 16. juli 2024 Even Tuell skrev (11 timer siden): Kontrollspørsmål: vil du sette pris på en blowjob om du vet partner ikke liker å gjøre det? Det må være noe av det stussligste jeg kan tenke meg. En «sympatiblowjob» av en som gjør det for å være snill? Tviler på de fleste har noe glede av å bli utført seksuelle handlinger på, av en som ikke liker det, men gjør det for å være snill… Merker jeg blir nesten uvel bare av tanken på det😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vince24 Skrevet 10. april #82 Del Skrevet 10. april Som mann er jeg kanskje unormal, for jeg er ikke spesielt begeistret for "blowjob". Men jeg er veldig glad i å slikke mus, og synes det er hyggelig om hun også vil slikke meg samtidig (69). Vil hun suge, så gjerne det også, så lenge jeg fortsatt slikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet 10. april #83 Del Skrevet 10. april Vince24 skrev (40 minutter siden): Som mann er jeg kanskje unormal, for jeg er ikke spesielt begeistret for "blowjob". Men jeg er veldig glad i å slikke mus, og synes det er hyggelig om hun også vil slikke meg samtidig (69). Vil hun suge, så gjerne det også, så lenge jeg fortsatt slikker. Det må være lov å si at man ikke er begeistret for ting, uten at man skal være unormal av den grunn. Jeg er ikke spesielt begeistret for "blowjob" selv, synes ikke det gir meg noe. Så vil sikkert flere hevde det er fordi jeg ikke har møtt noen som virkelig kan det.. men det gir meg altså ikke noe. Men jeg er veldig glad i å slikke, og er så heldig å ha en kone som elsker å bli slikket. Da gir det mening å gjøre det. Om hun ikke hadde likt å bli slikket, tror jeg ikke det hadde vært så spesielt for meg heller. For den største gleden ved det, er jo å merke at hun virkelig nyter det jeg gjør så godt at det bringer henne opp til orgasmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #84 Del Skrevet 10. april Vince24 skrev (1 time siden): jeg er ikke spesielt begeistret for "blowjob". Men jeg er veldig glad i å slikke mus, Geojak skrev (47 minutter siden): . Jeg er ikke spesielt begeistret for "blowjob" selv, synes ikke det gir meg noe. Men jeg er veldig glad i å slikke, Samme her. Å bli sugd gir meg ingen ting. Men jeg elsker å gå ned på partneren min (forutsatt at partner ønsker og nyter det). Jeg går gladelig ned på henne akkurat når hun måtte ønske, men jeg har ikke noe ønske om at hun eller noen andre jeg har hatt sex med går ned på meg. Om det er vanlig eller ikke er helt irrelevant🤷🏼♂️ Anonymkode: 72799...690 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #85 Del Skrevet 10. april Så lenge ho er rein, så ser jeg det som obligatorisk å slikke henne før vi har sex. Betalingen er jo at ho nyter det og er blir skikkelig våt. Det er jo ikke særlig digg å ha sex om musa ikke er klar for det. Det er helt i orden for meg at ho ikke vil suge, sæd smaker jo helt grusomt. Anonymkode: e0fdf...a21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 10. april #86 Del Skrevet 10. april For meg har det liten betydning om hun suger meg eller ikke. Eg elsker å slikke, å det tenner oss begge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #87 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (På 27.6.2024 den 1.32): Dårlig gjort? Nei, absolutt ikke. Sex er ikke en transaksjon hvor man skal bytte varer og tjenester av «lik verdi». Det er et samspill som begge skal ha glede av. Om noen ikke liker å utføre en bestemt handling, så bør de ikke presses til det. Å slikke en fitte og å putte en kuk i munnen er også to veldig ulike ting, selv om begge er oralsex. Til sammenligning - om du penetrerer dama, så bør jo hun få gjøre det samme med deg? Ellers er det vel dårlig gjort? Å ta noen i rumpa med strap-on er selvsagt litt annerledes enn penis i vagina, men begge deler er jo penetrativ sex. Like for like liksom? Anonymkode: c1acc...49e Elsker du partneren din så suger\slikker du punktum. Anonymkode: e960f...0a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #88 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (På 27.6.2024 den 1.21): Hun har sagt klart ifra at hun ikke suger, og det er greit, men hun vil bli slikket. Jeg syns det er litt dårlig gjort. Hva syns dere? Anonymkode: 770be...faa Prøv å vaske den sure sneipen. Damer som ikke har god hygiene blir heller aldri slikket. Anonymkode: 510be...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 10. april #89 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Elsker du partneren din så suger\slikker du punktum. Anonymkode: e960f...0a2 Nei. Elsker du partneren din suger eller slikker du om 1) du selv liker det og 2) han/hun liker det. Hvis en eller ingen av dere ønsker oralsex, så gjør dere noe annet ... som begge ønsker. Forventer eller krever du en spesiell type handling gjør du sex feil. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 11. april #90 Del Skrevet 11. april Jeg har ikke hjerte til å si nei til ei som liker å bli slikket🥰 Ærligheten er viktigst, enn at hun "prøver" å like det. Da smaker æligheten godt, men nektaren smaker best👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #91 Del Skrevet 11. april Menn kommer i mål av inn/ut og kvinner trenger ofte litt mer, menn og kvinner er forskjellige. Derfor burde mannen gjøre litt mer enn kun inn/ut. Og det krever mer/ er mer slitsomt å gjøre det på en mann enn på en kvinne, vi har forskjellig anatomi.. Anonymkode: 8a6f1...51c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 11. april #92 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Menn kommer i mål av inn/ut og kvinner trenger ofte litt mer, menn og kvinner er forskjellige. Derfor burde mannen gjøre litt mer enn kun inn/ut. Og det krever mer/ er mer slitsomt å gjøre det på en mann enn på en kvinne, vi har forskjellig anatomi.. Anonymkode: 8a6f1...51c Men oralsex kan gi menn også langt mer intense orgasmer enn samleie. Ikke alle som trenger eller en gang liker det, men for mange er det riktig. Jeg skjønner argumentet med at det ikke trenger/skal være en byttehandel og at det er turn off med press/ufrivillighet, men skjønner at ts synes det er urettferdig også. Siden press eller straff (ikke gå ned på henne) ikke er noen gode alternativer er det kanskje ikke så mye annet å gjøre enn å akseptere at de ikke passer sammen seksuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 11. april #93 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (På 27.6.2024 den 1.21): Hun har sagt klart ifra at hun ikke suger, og det er greit, men hun vil bli slikket. Jeg syns det er litt dårlig gjort. Hva syns dere? Anonymkode: 770be...faa Jeg synes du har et transaksjonelt syn på sex, potensielt også på kjærlighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erixon Skrevet 11. april #94 Del Skrevet 11. april Hadde vært en dealbreaker hvis jeg datet en dama som ikke vil gi eller få oralsex. Er en altfor stor del av sexlivet som jeg nekter å leve uten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #95 Del Skrevet 11. april Jeg tenker hun har fortalt om hva som er greit eller ikke for henne. Om du da sier at du ikke er komfortabel med å slikke, så er det også greit. Dere er kanskje ikke helt kompatible når det kommer til sex, og det er også greit. Vi er ikke alle ment for hverandre. Anonymkode: 7f6a7...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vince24 Skrevet 11. april #96 Del Skrevet 11. april Takk for mange gode svar og innlegg om slikking, suging og oralsex generelt. Det er stor variasjon, noe likes av mange, noe av få. Her som ellers gjelder det å snakke om det, prøve seg frem, være "snill og grei", og nyte det som fungerer. Jeg har nettopp hatt en god natt, morgen og dag med min pulevenn. Synd hun bor noen timers kjøring unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 12. april #97 Del Skrevet 12. april For meg er det en dealbreaker. Ingenting er som en god runde med 69. Da blir man skikkelig godt kjent! 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå