Gå til innhold

Dame som liker å bli slikket, men vil ikke suge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I starten sa kona klart i fra at hun ikke var komfortabel med BJ, men hun likte å bli slikket og jeg likte å slikke. Så det var helt greit, selv om jeg selvfølgelig savnet BJ fra tid til annen.

Spol et par år fremover så tok hun selv initiativ til å prøve BJ. Hun syntes ikke noe særlig om det annet enn å høre at jeg nøyt det. Det ble ikke noe mer enn et par ganger i året når hun følte seg veldig «in the moment».

Spol noen år fremover i tid igjen og BJ er noe av det som tenner henne mest. Det er stort sett hun som ber om det. 
 

Så til TS; det kan hende det endrer seg med tiden, men aldri legg noe press på henne. Kanskje finner hun ut at hun får lyst til å prøve etterhvert. I mellomtiden får du kose deg med at du får nyte å slikke henne hvis du liker det :) 

Anonymkode: e2d6c...54c

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En dame som ikke suger, hadde jeg ikke ofret tid på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/27/2024 at 1:21 AM, AnonymBruker said:

Hun har sagt klart ifra at hun ikke suger, og det er greit, men hun vil bli slikket. Jeg syns det er litt dårlig gjort.
Hva syns dere?
 

Anonymkode: 770be...faa

Jeg syns det er helt greit. Jeg melder meg på gjengen som allerede har skrevet at folk har full frihet til å si ja eller nei til få eller utføre seksuelle handlinger. Om ikke den friheten er der, og da mener jeg fullt og helt ... uten sutring, surmulig og furting på internett, så er det noe svært alvorlig galt med holdningene.

"Jeg vil at du skal suge meg, selv om du ikke liker det" ... si den setningen høyt for deg selv et par ganger. Om du ikke hører hvor galt det høres ut, så har du mye å gjøre med holdningene dine.

 

Det blir også rart og feil om du skulle holde tilbake slikking, som dere begge liker, som en slags payback fordi hun ikke liker noe du liker. Det er topp umodent og ville vært svært usexy i mine øyne. Det er selvsagt greit om du ikke vil slikke fordi du ikke liker det, men når forsøker å bruke det som brekkstang eller byttemiddel tipper det over i usexyhet.

 

Du har et par veier framover:

1) Du kan fortsette å surmule og furte. Forholdet blir neppe bedre av det og du får det neppe bedre av det. Livsgleden din og deres vil nok synke fordi du fokuserer på den ene tingen som du mener er negativ framfor alt annet som er bra.

2) Du liker blowjob så godt at dette kan du ikke leve uten. Hun står på sitt (som hun bør) og du blir singel. Nå blir det verken blowjobs eller puling.... og slikking (som du selv liker). Ser ut til å være et stort tap spør du meg.

3) Ta deg sammen og oppfør deg litt mer voksent og respektfullt for henne. Fokuser på det som er bra og det dere begge liker. Jobb litt mer med sexlivet og forsøk å utforske hva mer dere kan gjøre med hverandre. Sex trenger jo ikke bare bestå av suging, slikking og samleie. Det er så mye annet å finne på.
Fokuser på å nyte det du og dere har, og la framtiden være åpen. Kanskje behovet ditt for blowjob demper seg fordi du får utløp for seksualiteten din på andre måter. Kanskje hun får lyst til å prøve suging en gang i framtiden.

 

Bestem deg rett og slett for om pikken skal være halvstiv eller halvslapp.

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/27/2024 at 2:37 AM, AnonymBruker said:

Wow, ingenting er så avtennende som noen som ser sex som en transaksjon. 

Anonymkode: 24b2c...727

Fitte er aldri gratis.

Anonymkode: 4dfb0...41a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Tore Lem skrev (10 timer siden):

En dame som ikke suger, hadde jeg ikke ofret tid på. 

Nettop. Det er som han sang; I would do anything for love, but I won’t do that… 🤗

Anonymkode: 626f6...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fitte er aldri gratis.

Anonymkode: 4dfb0...41a

Dette forstår ikke de som ”seller” fitte. 

Anonymkode: 626f6...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme greia her. Hun vil bli slikka hver gang, gjerne etter at jeg har kommet i henne. Men å gi en bj, skjer kanskje en gang i tiåret. Er ikke så glad i å slikke når hun er full av cum, tenker det burde gått begge veier.

Anonymkode: 1f181...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette forstår ikke de som ”seller” fitte. 

Anonymkode: 626f6...187

Det er nok nor i det gamle ordtaket som sier: «Den billigste fitta er den man betaler kontant.»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste damer som nekter å suge gjør ikke det fordi de ikke liker selve suginga, men fordi de ikke liker situasjon, og spesielt det å gi mannen den gleden med å bli sugd og selv sette seg i en underdanig posisjon. 

Anonymkode: ce332...4aa

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kone elsker å bli slikket av meg, og jeg elsker å slikke henne. Hun suger meg desverre ikke, så det får jeg ordnet av og til ved at det er mange menn der ute som elsker å suge andre menn... 😉

Endret av lh45
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer måtte sannsynligvis suge i tidligere forhold. Hun liker det uansett ikke. Kanskje har det noe med hygiene å gjøre i det tidligere forholdet. Men det er helt greit for meg, for jeg liker ikke ikke å bli sugd. Slikking er helt greit, men "pumpesuging" gir meg ingenting. Derimot liker jeg godt å slikke og hun liker å bli slikket, så da er vi bra samkjørte på begge feltene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/30/2024 at 8:42 AM, AnonymBruker said:

Samme greia her. Hun vil bli slikka hver gang, gjerne etter at jeg har kommet i henne. Men å gi en bj, skjer kanskje en gang i tiåret. Er ikke så glad i å slikke når hun er full av cum, tenker det burde gått begge veier.

Anonymkode: 1f181...cbd

Du har da all rett til å ikke slikke henne om du ikke vil, akkurat som hun har all rett til å ikke ville suge deg. Det er alltid innafor å si nei, dette har jeg ikke lyst til. Du trenger ikke begrunne det engang. I et sunt forhold er "nei, jeg har ikke lyst" godt nok.

Full av sæd eller ikke; du trenger ikke gjøre noe du ikke vil.

Når det er sagt, så gir ikke din slikking av henne deg noe rett til å bli sugd av henne. De to tingene har ingenting med hverandre å gjøre. Det er ikke noe "burde gå begge veier" når det kommer til sex. Det er ikke en transaksjon hvor noe byttes mot noe annet.
Man skal gjøre det man selv vil OG som samtidig er noe partner ønsker. Begge må være enige og like det. Om det er noe en eller begge ikke ønsker (nå eller aldri), så er handlingen av bordet.

 

Kanskje dere burde ta en prat om hva dere ønsker, hva dere liker og hva dere ikke liker. Finne ut hvordan sexen kan bli så bra som mulig for begge. Sexen blir neppe bra uten god kommunikasjon.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er ikke en transaksjon. Hun plikter ikke å gi deg oralsex selv om hun liker å få. Du plikter heller ikke å gi henne hvis ikke du vil.

Hvis du ikke kan leve med ei dame som ikke gir deg oralsex, kan du finne ei annen ei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uanonym bruker skrev (7 timer siden):

Sex er ikke en transaksjon. Hun plikter ikke å gi deg oralsex selv om hun liker å få. Du plikter heller ikke å gi henne hvis ikke du vil.

Hvis du ikke kan leve med ei dame som ikke gir deg oralsex, kan du finne ei annen ei.

Så enig med deg og alle andre som skriver dette.. I min seksuelle verden finnes det ikke ord som "forlange", for sexen blir helt fantastisk når den går av fri vilje, ønsker og sexlyst. Men det er en årsak hvorfor jeg ikke forlanger, for det går utover samarbeide og respekten til hun jeg har sex med.. Så nei.. dette er diskutert mange ganger under teppenet, så jeg går sjelden i samme manne-feilen to ganger🤭

Så sexen kan sammenlignes med et koldtbord.. for vi spiser bare det vi liker, og det er sååå mye godt å velge mellom. Så det er ikke alle som velger makrell i tomat, når det bugner av andre godsaker. Det eneste jeg forventer.. er at de vaske seg før sex og måltidet😅

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.6.2024 den 1.33):

Hvis hun ikke vil gi så bør hun ikke be om å få.
Jeg gjør det gjerne, men jeg vil jo få litt tilbake også.

Anonymkode: 770be...faa

Du får mulighet til å komme under sameie, det gjør gjerne å ikke hun som veldig mange andre damer. Ser ikke helt problemet når du selv liker å slikke. Du vil jo savne det uavhengig om du slikker henne eller ikke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare si nei neste gang hun vil ha det 😊

Anonymkode: 992f3...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 27.6.2024 den 1.21):

Hun har sagt klart ifra at hun ikke suger, og det er greit, men hun vil bli slikket. Jeg syns det er litt dårlig gjort.
Hva syns dere?
 

Anonymkode: 770be...faa

Det er ikke dårlig gjort, man skal ikke gjøre det man ikke liker. Hun kan ha dårlige erfaringer med lukt eller smak. Men hvis du vasker penis og dypper den i whisky så kan hun kanskje like den allikevel.

Anonymkode: 21998...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med å ikke kunne gi oralsex pga de ikke får selv er en holdning flest kvinner har, så ser for meg at TS ønsker å se om dobbeltmoralen skinner igjennom i tråden 

Selv så synes at om man ikke får selv, er en ekstremt dårlig og egoistisk grunn for å la være å gi oralsex. Sex er ingen byttehandel, og det er nettopp det det blir om man har en holdning om at "hvis ikke du gjør det, så får ikke du det"

Egoistisk og umodent 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (På 1.7.2024 den 22.56):

Du har da all rett til å ikke slikke henne om du ikke vil, akkurat som hun har all rett til å ikke ville suge deg. Det er alltid innafor å si nei, dette har jeg ikke lyst til. Du trenger ikke begrunne det engang. I et sunt forhold er "nei, jeg har ikke lyst" godt nok.

Full av sæd eller ikke; du trenger ikke gjøre noe du ikke vil.

Når det er sagt, så gir ikke din slikking av henne deg noe rett til å bli sugd av henne. De to tingene har ingenting med hverandre å gjøre. Det er ikke noe "burde gå begge veier" når det kommer til sex. Det er ikke en transaksjon hvor noe byttes mot noe annet.
Man skal gjøre det man selv vil OG som samtidig er noe partner ønsker. Begge må være enige og like det. Om det er noe en eller begge ikke ønsker (nå eller aldri), så er handlingen av bordet.

 

Kanskje dere burde ta en prat om hva dere ønsker, hva dere liker og hva dere ikke liker. Finne ut hvordan sexen kan bli så bra som mulig for begge. Sexen blir neppe bra uten god 

AnonymBruker skrev (På 30.6.2024 den 8.42):

Samme greia her. Hun vil bli slikka hver gang, gjerne etter at jeg har kommet i henne. Men å gi en bj, skjer kanskje en gang i tiåret. Er ikke så glad i å slikke når hun er full av cum, tenker det burde gått begge veier.

Anonymkode: 1f181...cbd

 

Er det ikke litt talentløst å ta slikkinga etter sameie? Pro tip- slikk og fingre dama til orgasme før samleie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.6.2024 den 8.42):

Samme greia her. Hun vil bli slikka hver gang, gjerne etter at jeg har kommet i henne. Men å gi en bj, skjer kanskje en gang i tiåret. Er ikke så glad i å slikke når hun er full av cum, tenker det burde gått begge veier.

Anonymkode: 1f181...cbd

Nei, det burde ikke gå begge veier, og du burde ikke la deg presse til å slikke henne når du synes det er ekkelt heller.

Hans Tore Lem skrev (På 29.6.2024 den 20.15):

En dame som ikke suger, hadde jeg ikke ofret tid på. 

Det er helt ok, men da er løsningen å dumpe henne, ikke å tvinge henne til å suge deg.

Anonymkode: 3e195...4da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...