Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var hos kjæresten min i helga, sa til han på søndag at jeg skulle feire bursdagen min med venner på mandag. Hele mandagen gikk og det var ikke før jeg takket for hilsni ger på Facebook at han husket på bursdagen min, fikk da en melding med farsken var det bursdagen din, det må du jo ha på Facebook så jeg ser det. Ønsker ikke å ha bursdagsdato på Facebook men tenker han burde huske på det. Han har såret meg mye med dette, å tenker han bryr seg ikke nok til å orke å høre når jeg forteller noe engang

Anonymkode: dff8e...03e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fort gjort å glemme. Hvorfor var han ikke invitert på feiringen?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg glemte bursdagen til mannen min for noen år siden. 🙈

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Meowmere skrev (5 minutter siden):

Fort gjort å glemme. Hvorfor var han ikke invitert på feiringen?

Spurte han men han ville gjøre noe annet som han liker

Anonymkode: dff8e...03e

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke skrive?

Anonymkode: 87f94...278

AnonymBruker
Skrevet

Mange som er veldig dårlige på å huske bursdager. Det er helt vanlig, og neppe personlig. Han husker sikkert få eller ingen bursdager. Noen er fra familier der det å gratulere med dagen ikke er så viktig, så en del er ikke opplært til det. 

Selv husker jeg alle bursdager - tanter, onkler, avdøde besteforeldre, søskenbarn, gamle klassekamerater ++ og jeg sender alltid melding til den ene kusinen min og minner henne på når noen har bursdag, fordi hun selv er helt elendig på å huske på slikt. 

Anonymkode: 3994d...f35

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"Hei kjære nye kjæreste, for meg er bursdag skikkelig viktig, jeg har bursdag på mandag og elsker oppmerksomhet på dagen min, min store drøm er en kjæreste som gjør skikkelig stas på meg på bursdagen. Det er kanskje litt barnslig, men sånn er jeg, bare ELSKER bursdager!"

Gjør dine ønsker og behov tydelige, så har han en sjanse til å lykkes. Det er mulig han tenker sånn: 

"Hei, kjære nye kjæreste, nei bursdag, det er så vidt jeg husker min egen, er det noen som feirer det egentlig?"

Anonymkode: 8ac75...c78

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Mange som er veldig dårlige på å huske bursdager. Det er helt vanlig, og neppe personlig. Han husker sikkert få eller ingen bursdager. Noen er fra familier der det å gratulere med dagen ikke er så viktig, så en del er ikke opplært til det. 

Selv husker jeg alle bursdager - tanter, onkler, avdøde besteforeldre, søskenbarn, gamle klassekamerater ++ og jeg sender alltid melding til den ene kusinen min og minner henne på når noen har bursdag, fordi hun selv er helt elendig på å huske på slikt. 

Dette er kjæresten hennes. Som i tillegg ble minnet på det ved flere anledninger, bla fordi han var ønsket med i bursdagsfeiringen hennes.

Ts, selvfølgelig har du lov å kjenne på såre følelser for dette. Hadde jeg også gjort. 

Anonymkode: ca24c...edb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

"Hei kjære nye kjæreste, for meg er bursdag skikkelig viktig, jeg har bursdag på mandag og elsker oppmerksomhet på dagen min, min store drøm er en kjæreste som gjør skikkelig stas på meg på bursdagen. Det er kanskje litt barnslig, men sånn er jeg, bare ELSKER bursdager!"

Gjør dine ønsker og behov tydelige, så har han en sjanse til å lykkes. Det er mulig han tenker sånn: 

"Hei, kjære nye kjæreste, nei bursdag, det er så vidt jeg husker min egen, er det noen som feirer det egentlig?"

Anonymkode: 8ac75...c78

Hun gjorde vel det ved å orientere ham om at hun liker bursdager så godt at hun ville feire den med venner OG HAM. Men han ville gjøre noe annet i stedet…og glemte bursdagen likevel til tross for at han burde være tydelig nok forberedt på den.

At han skrev ‘ååå…var det bursdagen din?! Med masse forsøk på å være morsom-roing. Det ble bare for teit.

De fleste hadde kjent op det i denne situasjonen tror jeg.

Anonymkode: ca24c...edb

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Du er absolutt inne på noe der. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Den prøvde eksen min seg på også. Mente at han bare husket sin egen pga en stor hendelse den datoen i senere år.

Så avsluttet jeg. (Ikke på grunn av det). Og gjett hvem som plutselig husker bursdagen min likevel, sendte melding med gratulasjon og at han savnet meg? Han klarer det åpenbart hvis det er mulighet for at det kan gi noe for ham.

Anonymkode: f564c...b52

AnonymBruker
Skrevet

Å glemme kan skje, men han ville ikke være med å feire deg? Den er hardere å svelge.

Anonymkode: 2ba04...3e6

AnonymBruker
Skrevet

Dramaqueen, dette er vel ikke så viktig?

Har du tatt det opp, du er vel ganske ung?

Anonymkode: 82ae4...4b6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kødder ikke når jeg sier jeg glemmer min egen bursdag🫣🤭

Er heller ikke opptatt av å feire den. Kjæresten spurte hva jeg ville og jeg sa ingen gave og det holder at vi bare har en rolig kveld sammen. Så da ble det hjemmelaget mat og vin, masse kos og sex😁

Jeg er KJEMPEdårlig på å huske datoer.

MEN; Jeg vet at det er fint å bli husket på for mange så jeg har ALLE bursdager på repeat hvert år i kalenderen.

Anonymkode: 1290a...2c2

AnonymBruker
Skrevet

minmor forteller stadig historier om hvordan fødselen min og søskens var men husker aldri gratulere oss på dagen 😅 hvis man blir såret av en så liten greie er man kanskje ikke helt moden for en dyp relasjon? 

Anonymkode: 4d04f...b46

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner det er sårt.

Det er noen som bare ikke er noe gode på sånt. Eller husker hvilken dag det er, man kan vite godt at det er bursdagen til noen er 1. juli, men når man blir vekket av vekkerklokken den mandagen og går rett inn i rutinene, så er hvilken dag/dato det er litt borte.

Selv legger jeg viktige datoer inn i kalender, han burde jo gjort dte.. Med kjærester så er det jo ekstra spesielt også, kanskje man har planlagt noe gøy gave eller feiring. Jeg gleder meg jo mer til kjæresters bursdag, enn min egen. Så derfor forstår jeg hvorfor det er kjipt.

Og han her vil ikke være med og feire engang. Det synes jeg er verre enn å glemme bursdagen.

Men husk også, at ikke alle er så "bursdagete".. noen glemmer jo sin egen omtrent.

Anonymkode: 12635...76e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kødder ikke når jeg sier jeg glemmer min egen bursdag🫣🤭

Er heller ikke opptatt av å feire den. Kjæresten spurte hva jeg ville og jeg sa ingen gave og det holder at vi bare har en rolig kveld sammen. Så da ble det hjemmelaget mat og vin, masse kos og sex😁

Jeg er KJEMPEdårlig på å huske datoer.

MEN; Jeg vet at det er fint å bli husket på for mange så jeg har ALLE bursdager på repeat hvert år i kalenderen.

Anonymkode: 1290a...2c2

Jeg er helt lik!

Det er kun sosiale normer som gjør at jeg har det i kalenderen, og gratulerer folk. Og jeg feirer (andre), gir gaver, alt som hører til. Men innerst inne føles det litt meningsløst. Men jeg sier det aldri til noen, for det har ingen hensikt. :) 

Anonymkode: 2b754...ccb

AnonymBruker
Skrevet

Er jo ikke rart samliv forumet flommer over av mislykka forhold med avstumpa menn når man ikke en gang kan sette som forventning og krav til at ens partner husker ens bursdag? Eller måha en egen påminnelse, parade, daglig alarm med nedtelling fordi de ikke evner å huske det selv? 

Anonymkode: 2d311...039

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...