AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #1 Skrevet 26. juni 2024 Traff en og falt hodestups, har aldri følt sånn for noen før å jeg elsker den følelsen. men den siste tiden gir han meg så lite. Han sier han er glad i meg og ønsker virkelig at dette skal lede noen vei. jeg har sagt at jeg sier om det er noe jeg er misfornøyd med, for jeg ønsker at vi jobber oss gjennom problemer. Det som er utfordrende for meg er hver gang jeg sier hva jeg savner i forholdet så blir han skikkelig sint, han skylder på meg og truer med å gå ifra meg. Jeg har tryglet han noen ganger. Ting han hater at jeg gjør, kan han finne på å gjøre mot meg å da er det greit. Nå er jeg der at jeg egentlig gir fan, har gitt alt av meg hele veien, han ga meg mye i begynnelsen, men tror han vet at jeg føler så sterkt så han leker med meg, problemet er nok at når jeg sier jeg har fått nok, da er det for sent, han kan ikke trygle meg hjem da, for da har jeg mentalt forlatt han. Jeg er der i dag, jeg vet at om jeg ikke sender han melding i morgen så hører jeg ikke noe fra han å jeg er svak så vil sende ei melding, å da vil jeg få skylden for at vi ikke har snakket en hel dag. Det vil nok lede til at jeg avslutter alt, men er egentlig ikke klar for jeg er glad i han. Men jeg er mer glad i meg, kan ikke sitte hver uke å føle meg forferdelig for noen som sier di er glad i meg gir totalt fan i mine følelser. Han vet jeg ikke takler stillhet fra han for det har jeg sagt mye, men han bruker det mot meg ukentlig samtidig som han ukentlig sier han skal forlate meg. vet jeg mister noe veldig bra i morgen om jeg velger å ikke sende melding først, men har troen på at noen engang kan elske meg så sterkt som jeg velger å elske😔 Anonymkode: f9412...501
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #2 Skrevet 26. juni 2024 Hvor lenge har dere vært sammen? Høres ut som et forhold med masse problemer. Et godt forhold skal ikke være slik. Anonymkode: 72451...82d 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #3 Skrevet 26. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor lenge har dere vært sammen? Høres ut som et forhold med masse problemer. Et godt forhold skal ikke være slik. Anonymkode: 72451...82d Vi har vært sammen i snart et år, vi har det så bra når vi er sammen men vi kan ikke møtes daglig Anonymkode: f9412...501
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #5 Skrevet 26. juni 2024 Synes du bør finne styrken og avslutte først som sist. Det er ikke bra for kroppen din med slikt stress i kroppen. Trekk deg tilbake, jobber han ikke for å holde på deg så er han ikke verdt deg. Du fortjener noen som elsker deg slik du elsker dem. Anonymkode: d1e11...c5a 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #6 Skrevet 26. juni 2024 Kan du ikke skrive? Anonymkode: 00647...d88 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #7 Skrevet 27. juni 2024 Bare avslutt. Han vil jo ikke ha deg. Anonymkode: b5a88...5d9 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #8 Skrevet 27. juni 2024 Han manipulerer deg, og er ikke interessert. Han gir deg bare nok til å holde deg der så du ikke kommer deg videre. Velg deg selv! Forlat denne mannen! Anonymkode: 94e9c...560 1 1
svartkatt Skrevet 27. juni 2024 #9 Skrevet 27. juni 2024 Du burde gå videre. Du er forelsket i drømmen om en bedre versjon av han. 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå