AnonymBruker Skrevet 2. juli #21 Del Skrevet 2. juli Du sier ikke noe om hvilke kremer du har prøvd fra LRP. LRP har mange ulike med spf. Jeg bruker denne La Roche-Posay Hydraphase HA UV SPF25 Light, 40 ml - Dagkrem - Farmasiet.no og opplever ikke at huden blir fet av den. Den finnes i både light og riche. Med en god del andre ansiktskremer kan jeg bli så oljete at jeg kan tørke av t-sonen med papir... Anonymkode: b2bb5...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethS65 Skrevet 2. juli #22 Del Skrevet 2. juli Leo skrev (På 27.6.2024 den 12.54): Jeg synes Avène Hydrance UV Light SPF30 er en dagkrem som oppfyller både kravet ditt om at den skal være lett samtidig som den er budsjettvennlig. (Lurt å kjøpe på nett. Fysiske apotek har til dels betydelig høyere pris). Personlig merker jeg ingenting til at det er solfaktor i denne vs. varianten uten solfaktor og den trekker raskt inn og etterlater seg ingen "hinne" på huden. Forbrukerrådet gir også Avène god omtale selv om det i denne testen er snakk om dagkremen uten SPF. Enig! Har brukt denne i over ett år nå, sommer og vinter, og synes den er fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå