Gå til innhold

Alle tips og råd mottas ... hvordan få han til å velge meg?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenk deg at du har truffet en virkelig god mann. For første gang på lenge. Hva får meg til å skille meg ut og at valget faller på meg?

Alt startet fint. Vi fikk kontakt. Vi hadde de gode samtaler. Og noe var tent mellom oss.

Helt til en venninne dukket opp. Hun la ingen sjul på at han var interessert. Tullet, ler mye og bare sluker all oppmerksomhet til seg.

Jeg er ikke høy på meg selv... men mener selv at jeg har bedre utseende enn henne.

Men hva er lurt her? Jeg tenker kanskje feil... men trekke meg litt unna. For hvis han virkelig vil ha henne... så får han velge henne. 

Hvis jeg trekker meg litt unna, er det for å vise forskjell på henne og meg. For dersom jeg begynner å skrike etter oppmerksomhet som henne eller bli med på en slags konkurranse... det er ikke min stil.

Velger dere gutter de jentene som smigret dere i senk... og hva hadde dere tenk om min taktikk? Være hyggelig men litt utilgjengelig

...

Anonymkode: 035b4...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke konkurranse hjelp du ber om her?

 

Anonymkode: a0456...d45

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det ikke konkurranse hjelp du ber om her?

 

Anonymkode: a0456...d45

Mulig det 😉

Anonymkode: 035b4...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å trekke seg tilbake og være utilgjengelig, er en taktikk jeg bruker for å bli kvitt menn som er interessert, ikke for å få dem. 

Forelskelse gror når interessen er gjensidig. Avvisning dreper det.

Du trenger ikke konkurrere i å le høyest og blafre mest med øyenvippene, men du må jo i det minste gi et eller annet uttrykk for at du er interessert, for at du vil ha han. Bygg videre på den tenningen dere vil ha. Se bort fra konkurransen, vær deg sjøl, oppfør deg som du ville ha gjort uten denne konkurrenten. Ikke la henne distrahere deg eller få deg til å endre deg. 

Om noe, så burde du da endre deg til å gripe sjansen mer. Ikke mindre.

Anonymkode: 05b5a...e6a

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Tenk deg at du har truffet en virkelig god mann. For første gang på lenge. Hva får meg til å skille meg ut og at valget faller på meg?

Alt startet fint. Vi fikk kontakt. Vi hadde de gode samtaler. Og noe var tent mellom oss.

Helt til en venninne dukket opp. Hun la ingen sjul på at han var interessert. Tullet, ler mye og bare sluker all oppmerksomhet til seg.

Jeg er ikke høy på meg selv... men mener selv at jeg har bedre utseende enn henne.

Men hva er lurt her? Jeg tenker kanskje feil... men trekke meg litt unna. For hvis han virkelig vil ha henne... så får han velge henne. 

Hvis jeg trekker meg litt unna, er det for å vise forskjell på henne og meg. For dersom jeg begynner å skrike etter oppmerksomhet som henne eller bli med på en slags konkurranse... det er ikke min stil.

Velger dere gutter de jentene som smigret dere i senk... og hva hadde dere tenk om min taktikk? Være hyggelig men litt utilgjengelig

...

Anonymkode: 035b4...0e7

Ligger han med noen av dere?

Anonymkode: 93e95...119

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ved å være "en virkelig god dame" ut fra hans preferanser. Og sørg for at han begjærer deg mer enn konkurrenten.....

Uansett hvor gode verdier han måtte ha, er sex og begjær en utrolig sterk faktor når det gjelder tiltrekning og forelskelse....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du enn gjør, løp aldri etter en mann.

Anonymkode: 74389...3e5

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tenk deg at du har truffet en virkelig god mann. For første gang på lenge. Hva får meg til å skille meg ut og at valget faller på meg?

Alt startet fint. Vi fikk kontakt. Vi hadde de gode samtaler. Og noe var tent mellom oss.

Helt til en venninne dukket opp. Hun la ingen sjul på at han var interessert. Tullet, ler mye og bare sluker all oppmerksomhet til seg.

Jeg er ikke høy på meg selv... men mener selv at jeg har bedre utseende enn henne.

Men hva er lurt her? Jeg tenker kanskje feil... men trekke meg litt unna. For hvis han virkelig vil ha henne... så får han velge henne. 

Hvis jeg trekker meg litt unna, er det for å vise forskjell på henne og meg. For dersom jeg begynner å skrike etter oppmerksomhet som henne eller bli med på en slags konkurranse... det er ikke min stil.

Velger dere gutter de jentene som smigret dere i senk... og hva hadde dere tenk om min taktikk? Være hyggelig men litt utilgjengelig

...

Anonymkode: 035b4...0e7

Hvis du føler du må tenke taktikk så er du allerede ute og kjøre mener jeg...

Enten vil han ha deg for den du er, eller så hadde jeg personlig bare latt han gå....

Å inngå noe på falske premisser blir for dumt, da vil jeg heller være alene, men det er min mening. 

Så mitt råd er å være deg selv ❤️

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Irak said:

Hvis du føler du må tenke taktikk så er du allerede ute og kjøre mener jeg...

Enten vil han ha deg for den du er, eller så hadde jeg personlig bare latt han gå....

Å inngå noe på falske premisser blir for dumt, da vil jeg heller være alene, men det er min mening. 

Så mitt råd er å være deg selv ❤️

 

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hva du enn gjør, løp aldri etter en mann.

Anonymkode: 74389...3e5

Helt enig. Tusen takk 🥰

Da blir egentlig konklusjonen at jeg kan trekke meg litt tilbake. For jeg vil ikke være en desperat kvinne som løper etter mannen.

Han må velge det han ønsker. Uansett om han velger hun andre... etter min mening er det tap for han. For hun er glad i alle mannfolk 🤩

Kanskje han ser det... kanskje ikke 🥰

Anonymkode: 035b4...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei.

Ikke trekk deg tilbake. Smil lurt til han, vis interesse og vær som før. Ta gjerne initiativ til å gjøre ting sammen, men fokuser heller på å vise selvtillit/ dybde enn å rope høyest. Jeg hadde kanskje sagt rett ut at jeg var interessert, men at jeg ikke orket noen konkurranse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

DONT BE A PICK ME GIRL

Anonymkode: 6762b...e9c

Hva er å være ”pick me girl” (?) 🧐

Anonymkode: 2317f...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Tenk deg at du har truffet en virkelig god mann. For første gang på lenge. Hva får meg til å skille meg ut og at valget faller på meg?

Alt startet fint. Vi fikk kontakt. Vi hadde de gode samtaler. Og noe var tent mellom oss.

Helt til en venninne dukket opp. Hun la ingen sjul på at han var interessert. Tullet, ler mye og bare sluker all oppmerksomhet til seg.

Jeg er ikke høy på meg selv... men mener selv at jeg har bedre utseende enn henne.

Men hva er lurt her? Jeg tenker kanskje feil... men trekke meg litt unna. For hvis han virkelig vil ha henne... så får han velge henne. 

Hvis jeg trekker meg litt unna, er det for å vise forskjell på henne og meg. For dersom jeg begynner å skrike etter oppmerksomhet som henne eller bli med på en slags konkurranse... det er ikke min stil.

Velger dere gutter de jentene som smigret dere i senk... og hva hadde dere tenk om min taktikk? Være hyggelig men litt utilgjengelig

...

Anonymkode: 035b4...0e7

Jeg hadde foretrukket at du var direkte og tydelig, nevnt dette de gode samtalene og det du føler er tent. Hadde du tonet kontakten så hadde jeg oppfattet det som at interessen din var i ferd med å minske. Men vær deg selv, ikke forandre deg for å matche andre, og vær åpen og ærlig om hva du føler og vil. Vi er jo ikke tankelesere ☺️

Anonymkode: ce1b5...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo gjerne slik at han vil oppleve bedre kjemi med hun som ønsker hans oppmerksomhet og viser dette. At hun ler, flørter og viser interesse vil selvsagt skape interesse hos han, om han finner henne attraktiv. Det er ikke alltid så lurt å være mystisk og «likegyldig», noe som ofte tolkes som at det ikke er noen interesse. Hjelper ikke å være pen om man oppfattes uinteressert

Anonymkode: f7c2b...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja har ikke personen valgt deg enda da? uff da. du har vel vært forelsket lenge da. Men du får ha lykke til med å kjempe for vedkommende hehe.

Anonymkode: a08e3...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær deg selv, vær som du pleier.

Hvis du har vært litt på, og så trekker deg unna, så signaliserer du at du ikke er så interessert lengre. Ikke vær verken mer eller mindre på enn hva du har vært til nå.

Noen menn liker de damene som er veldig på, noen liker de som er mer tilbakeholdne. Men så godt som alle menn liker damer som er seg selv, verken mer eller mindre.

Anonymkode: 8eaee...dc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Tenk deg at du har truffet en virkelig god mann. For første gang på lenge. Hva får meg til å skille meg ut og at valget faller på meg?

Alt startet fint. Vi fikk kontakt. Vi hadde de gode samtaler. Og noe var tent mellom oss.

Helt til en venninne dukket opp. Hun la ingen sjul på at han var interessert. Tullet, ler mye og bare sluker all oppmerksomhet til seg.

Jeg er ikke høy på meg selv... men mener selv at jeg har bedre utseende enn henne.

Men hva er lurt her? Jeg tenker kanskje feil... men trekke meg litt unna. For hvis han virkelig vil ha henne... så får han velge henne. 

Hvis jeg trekker meg litt unna, er det for å vise forskjell på henne og meg. For dersom jeg begynner å skrike etter oppmerksomhet som henne eller bli med på en slags konkurranse... det er ikke min stil.

Velger dere gutter de jentene som smigret dere i senk... og hva hadde dere tenk om min taktikk? Være hyggelig men litt utilgjengelig

...

Anonymkode: 035b4...0e7

Umulig å svare på.

Men en ting jeg vet sikkert, er at jeg aldri hadde hatt interesse av å bli sammen med en jeg måtte «kjempet» for. Har hun ikke interesse for meg, så gidder ikke jeg å legge noe energi i å forsøke henne i å få det. For meg er det «turn off» og samtidig noe jeg sjelden tror funker.

 

Anonymkode: 4cd4f...2df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Umulig å svare på.

Men en ting jeg vet sikkert, er at jeg aldri hadde hatt interesse av å bli sammen med en jeg måtte «kjempet» for. Har hun ikke interesse for meg, så gidder ikke jeg å legge noe energi i å forsøke henne i å få det. For meg er det «turn off» og samtidig noe jeg sjelden tror funker.

 

Anonymkode: 4cd4f...2df

Ja men du forstår vel at vedkommende er forelsket i personen? Ikke vanskelig å forstå det og da gjør jo en hva som helst for å få personen. Så jeg bare sier lykke til hehe. Får kjempe i all evighet.

Anonymkode: a08e3...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

 

Helt enig. Tusen takk 🥰

Da blir egentlig konklusjonen at jeg kan trekke meg litt tilbake. For jeg vil ikke være en desperat kvinne som løper etter mannen.

Han må velge det han ønsker. Uansett om han velger hun andre... etter min mening er det tap for han. For hun er glad i alle mannfolk 🤩

Kanskje han ser det... kanskje ikke 🥰

Anonymkode: 035b4...0e7

Jeg tenkte som deg, og jeg mistet han. Tenker fremdeles på det, men det er klart at han kanskje ikke var så kompatibel for meg som jeg trodde... Men fy som det stakk ganske lenge. Så forvered deg mentalt på hvordan det vil føles iallfall, så det ikke blir like sjokkerende som det ble for meg.

Anonymkode: c7343...688

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Å trekke seg tilbake og være utilgjengelig, er en taktikk jeg bruker for å bli kvitt menn som er interessert, ikke for å få dem. 

Forelskelse gror når interessen er gjensidig. Avvisning dreper det.

Du trenger ikke konkurrere i å le høyest og blafre mest med øyenvippene, men du må jo i det minste gi et eller annet uttrykk for at du er interessert, for at du vil ha han. Bygg videre på den tenningen dere vil ha. Se bort fra konkurransen, vær deg sjøl, oppfør deg som du ville ha gjort uten denne konkurrenten. Ikke la henne distrahere deg eller få deg til å endre deg. 

Om noe, så burde du da endre deg til å gripe sjansen mer. Ikke mindre.

Anonymkode: 05b5a...e6a

Jeg hadde lyst til å svare her, men så hadde noen komme meg i forkjøpet med fasit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...