AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #1 Skrevet 26. juni 2024 Er det et punkt i vennskap hvor man tester hverandre? Litt frekk i kjeften? Kan ikke si jeg finner det sjarmerende. Eller er det personligheten som begynner å vise seg...? Anonymkode: c980c...178
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #4 Skrevet 27. juni 2024 Jeg trekker meg unna slike folk. De er ikke ekte venner. Anonymkode: 847ae...ad5 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #5 Skrevet 27. juni 2024 aldri opplevd med mine venner.. Anonymkode: 404d2...da6 2 1
Granskudd Skrevet 27. juni 2024 #6 Skrevet 27. juni 2024 Det kommer helt ann på hva det handler om, "frekk i kjeften" som i at denne personen er frekk mot deg for at du for eksempel har en stygg bukse, eller frekk fordi denne personen for eksempel har begynt å gi råd om ting som den personen ser at du kan bli bedre på? Eksempelvis: "Du burde legge deg tidligere om kvelden, for da er du mer opplagt på dagen" (teit eksempel, men du forstår poenget) Om første, da ville jeg forsøkt meg på å si ifra at du liker det dårlig å se hva som skjer - Kanskje er dere ikke så gode venner alikevell? Om andre, da ville jeg kanskje forsøkt å lytte til hva personen sa. Jeg regner i hvertfall venner som utfordrer meg og prøver å splille meg bedre som gode venner
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #7 Skrevet 27. juni 2024 Akkurat som hun yppet til trøbbel og testet mine grenser. En slags maktkamp. Antydet at hun var god i flere ting som jeg ikke var god i; dumme ting som jeg har lengere hår enn deg, jeg er brunere enn deg,klagde på at jeg ikke gjorde ting riktig og ble rett og slett kravstor på mine tjenester til henne. Jeg svarte og parerte og da ble hun furten og misforsto det jeg sa med vilje, Anonymkode: c980c...178
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #8 Skrevet 27. juni 2024 Jeg smurte ikke ryggen hennes riktig med solkrem; mer der, gjør sånn, gjør det igjen osv. To siste er ts Anonymkode: c980c...178
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #9 Skrevet 27. juni 2024 Sånne venninner har du ikke bruk for, de jeg har vært borti som har vært sånn ble kuttet ut. Det er ikke deg, det er hun som har problemer og føler av en eller annen grunn at hun har behov for å hevde seg og trøkke deg litt ned. Gidder du sånt da? Anonymkode: c1687...5b0
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #10 Skrevet 27. juni 2024 Har aldri opplevd noe sånt blant mine venner, iallfall ikke siden vi var tenåringer. Så tviler på at det er normalt. Anonymkode: 3818b...a10
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #11 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sånne venninner har du ikke bruk for, de jeg har vært borti som har vært sånn ble kuttet ut. Det er ikke deg, det er hun som har problemer og føler av en eller annen grunn at hun har behov for å hevde seg og trøkke deg litt ned. Gidder du sånt da? Anonymkode: c1687...5b0 Hm, må si jeg ble skeptisk. Det har vært tendenser. Nå var det som om hun ikke klarte å holde igjen lengere. Det er akkurat sånn det føles; hun behøver å hevde seg og trykke ned. Anonymkode: c980c...178
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå