Gå til innhold

Kulturministeren viste puppene på pridefest


NordicViking

Anbefalte innlegg

Kulturminister Lubna Jaffery (Ap) viftet med puppene på scenen under Pride-arrangementet "Skeiv preik" i Oslo tirsdag kveld. Her ble hun kåret til årets 'fag hag', som er en hedersbetegnelse i det skeive miljøet. Hun fikk applaus fra hele salen etter sitt stunt. (TV2)

...

Jeg synes Lubna Jaffery er ei kul dame, men er litt usikker på om en kulturminister bør flashe puppene på scenen. :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seksualiserer ho ikkje pride? Muligens? Kva er det eg ikkje forstår her? Kva var tanken? Sjokkere? Ta avstand frå det pakistanske miljøet?

Blir litt stressa for trygleiken hennas nå. 

At ho er kulturminister ser eg ikkje problemet med. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å håpe på at justisministeren blir kulturminister snart?

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo nipple tassels, samme det vel. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammahjarte skrev (2 timer siden):

Seksualiserer ho ikkje pride? Muligens? Kva er det eg ikkje forstår her? Kva var tanken? Sjokkere? Ta avstand frå det pakistanske miljøet?

Blir litt stressa for trygleiken hennas nå. 

At ho er kulturminister ser eg ikkje problemet med. 

Det er vel nettopp denne seksualiseringa som har vært oppe til debatt flere ganger i det siste, så her mener jeg hun gjør hele pride en bjørnetjeneste som fører til at folk tar enda mer avstand.

Kan ikke fatte og begripe hva det skal være godt for å seksualisere det enda mer...

  • Liker 25
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupp er ikke det samme som sex.

Det er nettopp arbeidet med å frakoble pupp fra sex som er poenget med å vise puppene. Synes kulturministeren vår går foran som et godt eksempel på en politiker som ikke bare har det i kjeften, men også i handling.

Hennes bakgrunn tatt i betraktning gjør dette ekstra prisverdig.

  • Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åpenbart vil politikerne få frem at de er av folket :fnise: Jeg har ikke noe imot Pride, men å si at det ikke er gjennomsyret av sex, det er bare løgn.

Jeg synes ikke det er det minste rart med voksende politikerforakt. Nå tenker jeg ikke egentlig så mye på Lubna, men alle sakene som har kommet frem de siste årene. 

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hensatt skrev (11 timer siden):

Det er vel nettopp denne seksualiseringa som har vært oppe til debatt flere ganger i det siste, så her mener jeg hun gjør hele pride en bjørnetjeneste som fører til at folk tar enda mer avstand.

Kan ikke fatte og begripe hva det skal være godt for å seksualisere det enda mer...

Men hvordan er det seksualisert at hun flasher puppene? Kanskje man må vise pupper mer så det ikke oppfattes som seksualisert hver gang? 

Jeg ser det mer som et opprør mot seksualisering. Det hadde vært noe annet om hun danset sensuelt eller befølte seg selv, men å bare flashe puppene har da ingenting med sex å gjøre. 

Jeg og min sambo ferierer ofte på en øy der det er valgfritt med klær. Der går vi nakne langs stranda dagen lang, og det er veldig befriende fordi der er det så vanlig at ingen løfter et øyenbryn av å se pupper eller tiss. I Norge derimot blir man overseksualisert om man går toppløs på stranden. 

PS, jeg er en av de som forstår at folk syns pride er blitt litt mye, og at det handler mindre om retten til å elske den man vil og mer om seksualitet, kinker og kjønn. Men at en kvinnelig minister flasher puppene i noen sekunder på en scene er problemfritt i mine øyne! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ydmykende å bo i dette landet. Hver dag er et nederlag.

Endret av Somarfugelen
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, illebefinnende said:

Det er nettopp arbeidet med å frakoble pupp fra sex som er poenget med å vise puppene.

Lykke til med den jobben 😀

….. er jo også temmelig poengløst, pupp er vel veldig sentralt i sex, både for de som har pupper, og andre som liker pupper. Hvorfor skal man arbeide mot naturen? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madame Butterfly skrev (Akkurat nå):

Lykke til med den jobben 😀

….. er jo også temmelig poengløst, pupp er vel veldig sentralt i sex, både for de som har pupper, og andre som liker pupper. Hvorfor skal man arbeide mot naturen? 

Naturen sier vel at pupp er mat? 

Jeg har forøvrig ingen problemer med "puppeflashingen", jeg liker at hun tør gjøre det. 😁

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, yamask said:

men å bare flashe puppene har da ingenting med sex å gjøre. 

Hun hadde festet dingeldangel til dem, som hun svinger rundt. 👍


La mer si det sånn…. Hun er ikke første damen til å gjøre sånt arbeid på en scene foran et publikum…. men kanskje den eneste som gjør dette som ledd i sitt arbeid mot a frigjøre pupp fra sex 😬

Den må du lenger ut på landet med…, skal jeg gjette så ville jeg gjettet på litt exhibitionisme eller no i den duren 😉

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Brunhilde said:

Naturen sier vel at pupp er mat? 

Jeg har forøvrig ingen problemer med "puppeflashingen", jeg liker at hun tør gjøre det. 😁

Blant andre ting, og erogen sone, og visuell stimulans…

Bryr meg katten i puppe flashingen hennes. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er statsråd. Passer seg ikke. 

  • Liker 19
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yamask skrev (10 timer siden):

Men hvordan er det seksualisert at hun flasher puppene? Kanskje man må vise pupper mer så det ikke oppfattes som seksualisert hver gang? 

Jeg ser det mer som et opprør mot seksualisering. Det hadde vært noe annet om hun danset sensuelt eller befølte seg selv, men å bare flashe puppene har da ingenting med sex å gjøre. 

Jeg og min sambo ferierer ofte på en øy der det er valgfritt med klær. Der går vi nakne langs stranda dagen lang, og det er veldig befriende fordi der er det så vanlig at ingen løfter et øyenbryn av å se pupper eller tiss. I Norge derimot blir man overseksualisert om man går toppløs på stranden. 

PS, jeg er en av de som forstår at folk syns pride er blitt litt mye, og at det handler mindre om retten til å elske den man vil og mer om seksualitet, kinker og kjønn. Men at en kvinnelig minister flasher puppene i noen sekunder på en scene er problemfritt i mine øyne! 

Det er vesentlig forskjell på å være naken i en naturlig setting som på stranden enn å løfte på blusen og danse med puppene foran et publikum. Hadde du gjort det samme på stranden hadde folk sett like rart på deg. Rart at du ikke ser forskjellen...

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De som kjemper for avseksualisering av pupper bør bli stemplet som fiender av menneskeheten, ikke noe annet enn ondskapsfullt det å ville ta fra menn denne gleden ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madame Butterfly skrev (På 27.6.2024 den 18.37):

Bryr meg katten i puppe flashingen hennes. 

I min verden så har hun løftet seg fra en politiker jeg ikke har hørt om til en jeg har hørt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner på meg at av alle ting som skjer i verden, er kulturministerens puppe-flash noe jeg tar med knusende ro...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg prøvde å vise litt hud, havnet jeg i fyllearresten.. 

Same time for the same crime mener nå jeg. :opplyser:

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...