Gå til innhold

Flere menn som tar kontakt igjen etter en tidligere datingperiode/


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg datet en i ett par mnd bare, men så var han plutselig over på ei annen bekjent i hans krets. De var sammen i 2år og nylig tok han kontakt med meg igjen, vil treffe meg osv. Samtidig som dette tok også en annen jeg datet like etter kontakt igjen med meg nå etter at vi ble enige om at det ikke skille bli noe. Nå er spes han ene der at han mistet nesten alt i dette.. 

Anonymkode: caaa0...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spm mitt er - er de plutselig interessert igjen? 

Anonymkode: caaa0...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer alltid tilbake, når de har testet om gresset er grønnere på den andre siden. 

Anonymkode: 442ef...a03

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bare gransker de tilgjengelige mulighetene, det er ikke av kjærlighet. 

Anonymkode: 20168...87f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

De kommer alltid tilbake, når de har testet om gresset er grønnere på den andre siden. 

Anonymkode: 442ef...a03

Skjønner bare ikke... Han ene er fortsatt i et nokså ferskt forhold (2år), nå fikk jeg mld av han 2år etter, og han spør om jeg kan sende han bilder av meg fordi han savner meg. 

Anonymkode: caaa0...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skjønner bare ikke... Han ene er fortsatt i et nokså ferskt forhold (2år), nå fikk jeg mld av han 2år etter, og han spør om jeg kan sende han bilder av meg fordi han savner meg. 

Anonymkode: caaa0...3c1

Du skjønner ikke? Virkelig? Eller du vil ikke skjønne?

Anonymkode: d406c...584

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Skjønner bare ikke... Han ene er fortsatt i et nokså ferskt forhold (2år), nå fikk jeg mld av han 2år etter, og han spør om jeg kan sende han bilder av meg fordi han savner meg. 

Anonymkode: caaa0...3c1

Han er en useriøs og ulojal p*kk, det er alt du trenger å vite. skjembilder til dama, så blokk han. 

Anonymkode: 20168...87f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Skjønner bare ikke... Han ene er fortsatt i et nokså ferskt forhold (2år), nå fikk jeg mld av han 2år etter, og han spør om jeg kan sende han bilder av meg fordi han savner meg. 

Anonymkode: caaa0...3c1

Vet ikke... nettopp opplevd det samme selv... Han var på i noen dager, men ønsker ikke prøve på nytt eller noe sånt. Han ville bare ha oppmerksomhet. Kan tenke meg slike folk lett kjeder seg. Synes du skal prøve å ignorere, og heller se fremover. 🧡

Anonymkode: 4a8e4...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kast bort tid på sånne menn. De kommer til deg i de periodene de ikke har noe bedre, dvs at du vil aldri bli førstevalget der. Du er tidsfordriv for dem. Sett ned foten og hold deg unna sånne. Det kommer ikke noe godt ut av det.

Anonymkode: c6864...095

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt noen sånne jeg og. Noen sjekker om jeg fortsatt er singel fordi jeg avsluttet med dem, da jeg traff en jeg datet en periode. Vi snakket kanskje med flere begge to, og var inneforstått med det uten dårlig stemning. Var bare en hyggelig tone, og aldri «å velge vekk» verken for meg eller dem. Da er det jo hyggelig at de fortsatt tenker på meg og syns jeg er ei bra dame, enten det er uforpliktende eller ikke (tenker jeg). Så lenge de respekterer at jeg er opptatt og fortsetter videre, tar jeg det som et kompliment. 

Har også noen fra min ungdom som når jeg ble singel, kontaktet meg! Det er jo bare hyggelig og ikke minst et kompliment😅 Vi hadde vært ungdomskjærester eller hatt en flørt og aldri noe intimt f.eks.
 

Han ene er jeg god venn med idag! Vi støttet hverandre mye når begge ble single samtidig etter barn og samboer. Vi fant ut at jeg vil ha flere barn, mens han er ferdig så derfor ble det aldri noe dating, uforpliktende sex eller noe sånt på oss selv nå. Men vi har god tone, har hverandre på snap og jeg har møtt den nye dama hans og syns hun er fantastisk. Når han fortalte han hadde møtt noen, ble jeg oppriktig glad på hans vegne fordi jeg visste at han hadde hatt det vanskelig etter bruddet med eksen sin. Hun sa til meg at hun hadde vært sjalu fordi han snakket så pent om meg og sa at vi hadde hatt en liten forelskelse for hverandre i tjueåra, men at når hun møtte meg og hadde sett samtaler og snapper vi har sendt hverandre så syns hun det var helt greit. Jeg kjenner også venninna hennes godt, som gikk god for meg og spurte hva slags fyr denne mannen var i tillegg🤣

Har de valgt meg bort når muligheten var der, er jeg ikke interessert! Da mener jeg hvis vi datet og de velger en annen dame å fortsette med selv om jeg var tydelig interessert. Det spørs hvor man har vært i relasjonen før det skjer i såfall😅

Morsomste etter jeg ble singel er en barndomskompis som med jevne mellomrom liker gamle (og da mener jeg mange år gamle) bilder av meg på Facebook 🤣 Han prøver visst å få oppmerksomheten min ved å fortelle at han stalker? 
 

Ellers kunne jeg gjerne fått flere tilbud jeg 🤣 

Anonymkode: afd3a...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ikke kast bort tid på sånne menn. De kommer til deg i de periodene de ikke har noe bedre, dvs at du vil aldri bli førstevalget der. Du er tidsfordriv for dem. Sett ned foten og hold deg unna sånne. Det kommer ikke noe godt ut av det.

Anonymkode: c6864...095

Alltid lurt på hvorfor ikke man er kjæreste potensiell når de oppriktig er så lysten og kåt på henne? Han roste meg og sa at jeg var dødsdeilig, god å ligge med, god kjemi. Ja, hvorfor ikke ta steget som kjærester da? 

Anonymkode: caaa0...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Så spm mitt er - er de plutselig interessert igjen? 

Anonymkode: caaa0...3c1

NEI. Det er de ikke. 

Anonymkode: 5c94a...d5f

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Alltid lurt på hvorfor ikke man er kjæreste potensiell når de oppriktig er så lysten og kåt på henne? Han roste meg og sa at jeg var dødsdeilig, god å ligge med, god kjemi. Ja, hvorfor ikke ta steget som kjærester da? 

Anonymkode: caaa0...3c1

Som du nå har fått fortalt flere ganger, det er forskjell på å være kåt, og å være interessert i noe mer enn kjønnsorganet. Jeg skjønner ikke at det er så vanskelig for deg å forstå.

Kåt betyr ikke at de er interessert i deg som person.

Anonymkode: d406c...584

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Som du nå har fått fortalt flere ganger, det er forskjell på å være kåt, og å være interessert i noe mer enn kjønnsorganet. Jeg skjønner ikke at det er så vanskelig for deg å forstå.

Kåt betyr ikke at de er interessert i deg som person.

Anonymkode: d406c...584

Og grunnen til at de tar kontakt med deg igjen er jo fordi de vet at du bjudar på, ikke noe annet.

Anonymkode: d406c...584

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig det. Har ikke opplevd at noen har "blitt bedre" eller endret seg. Har snakka med noen av de, men jeg har ikke endret mening om noen av de heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Han er en useriøs og ulojal p*kk, det er alt du trenger å vite. skjembilder til dama, så blokk han. 

Anonymkode: 20168...87f

-illjoal-

Anonymkode: 7da06...515

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Han er en useriøs og ulojal p*kk, det er alt du trenger å vite. skjembilder til dama, så blokk han. 

Anonymkode: 20168...87f

Det heter illojal😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Morsomste etter jeg ble singel er en barndomskompis som med jevne mellomrom liker gamle (og da mener jeg mange år gamle) bilder av meg på Facebook 🤣 Han prøver visst å få oppmerksomheten min ved å fortelle at han stalker? 

Ånei 😂 

Hvordan er han som person? Hadde en sånn etter meg og han manglet sosiale antenner. Kan jo være en som bare vil mimre da, min likte et og et bilde vær dag som om han brukte dem en etter en 🙈😬

 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

-illjoal-

Anonymkode: 7da06...515

Adrenalina1 skrev (4 timer siden):

Det heter illojal😉

Takk, har aldri hørt det før. Blander med dialekten min, beklager. 

Anonymkode: 20168...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...