Gå til innhold

Har alle skoleansatte ferie nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en skolestarter, og fikk nettopp faktura for AKS. Jeg har krav på redusert oppholdsbetaling pga lav inntekt, og gjort skolen oppmerksom på dette. De svarte at de har tilgang til skatteligningen, og at jeg ikke behøvde å foreta meg noe. 

Men har ikke fått noe reduksjon på fakturaen. Er det noen ansatte i barneskolen i Oslo som jobber denne uken? 

(Har sendt mail til skolen selvfølgelig, men bare lurer på om noen erfarne foreldre vet hvor lenge det er mulig å få tak i ansatte på skolen)

Anonymkode: 14056...506

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Betalingsfristen for den er vel kanskje ikke før i august?

Anonymkode: baaa7...ae0

AnonymBruker
Skrevet

Betalingsfristen er 1.august. Tror ikke akkurat at det er noen på jobb i fellesferien

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Betalingsfristen er 1.august. Tror ikke akkurat at det er noen på jobb i fellesferien

Kan være admin fortsatt jobber. Ellers er det ingen på skolene nei

AnonymBruker
Skrevet

Rektor og avdelingsleder jobber ut denne uken :) 

Anonymkode: a489c...bcf

AnonymBruker
Skrevet

De fleste rektorer og i administrasjonen jobber om sommeren utenom juni. Dvs jobber det kanskje noen ut denne uka - prøv å ring?

Anonymkode: 9aca2...cfb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

SFO(AKS) er oppe denne uken

Anonymkode: f1b63...baf

AnonymBruker
Skrevet

Admin er som regel på jobb minst denne uken. Men er det skolen direkte som sender faktura? Det er det ikke i min by. Her har vi som jobber på skolen ingenting med fakturering å gjøre. 

Anonymkode: 1f4ab...38a

Skrevet (endret)

Kjem an på når dei avviklar ferie. Lærarar har tvungen avspasering i slutten av juni/starten av august, men dette gjeld ikkje dei ikkje-pedagogiske tilsette. Der eg jobbar er kontorpersonale og leiing framleis i jobb.

Endret av Mandagsunge
AnonymBruker
Skrevet

Det er som regel kommunen som fakturerer for sfo. Når vi har endret mottaker av faktura har det gått gjennom kommunen

Anonymkode: 8fbeb...cab

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber på SFO i en kommune utenfor Oslo, og vi har åpent ut neste uke.

Rektor og avdelingsledere jobber ut denne uka, men hos oss er det jeg som skulle hatt denne henvendelsen fra deg. Det kan selvfølgelig være ulikt organisert andre steder.

Anonymkode: 9602b...1e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...