AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #1 Del Skrevet 26. juni 2024 Er det noen som har erfaring mef å gå med krykker i svømmehallen der gulvene er våte? Jeg er så redd for at de skal skli så jeg ikke får nok støtte i garderoben og ut til bassenget. Anonymkode: 8e00d...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 26. juni 2024 #2 Del Skrevet 26. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen som har erfaring mef å gå med krykker i svømmehallen der gulvene er våte? Jeg er så redd for at de skal skli så jeg ikke får nok støtte i garderoben og ut til bassenget. Anonymkode: 8e00d...a27 Det ville jeg ha sett på som risikosport ja... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #3 Del Skrevet 26. juni 2024 Hør med svømmehallen om du kan låne feks en gåstol eller lignende hjelpemiddel som har mindre sjanse for å skli? Hvis de har slikt Anonymkode: f5fdf...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. juni 2024 #4 Del Skrevet 26. juni 2024 Det ville jeg ikke gjort, da ender du kanskje opp i rullestol i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #5 Del Skrevet 26. juni 2024 Der jeg jobber kan man ta med krykker, har sett flere gjøre det, den gummidelen på krykka er veldig god på våte fliser, men gå forsiktig og ta det med ro. Anonymkode: f71cb...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå