Gå til innhold

Vannfast mascara som sitter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har en vannfast mascara og anbefale som ikke sverter av? Som skal holde ved bading og generelt når det er varmt. Gjerne legge ved bilde😊 Føler de jeg har prøvd ikke holder mål da de sverter seg over øyet og under over tid. 

Anonymkode: 9f85c...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være individuelt fra person til person hvilke mascaraer som sverter, men jeg liker godt Maybelline Sky High Waterproof Mascara. Lash Sensational fra samme merke sverter på meg, mens Sky High ikke gjør det. Hvis du er plaget med at vannfaste mascaraer sverter, kan du også prøve en såkalt tube-mascara, som omslutter vippene med polymerer, som ikke løses opp av vann og svette. F.eks. denne eller denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske fornøyd med denne til hverdags, men synes i grunnen all mascara er en utfordring i kombinasjon med varme og solkrem.

image.png.0b660ad16a6646a459139f1d23061fa3.png

Har endt med å farge vippene slik at jeg ikke abdolutt trenger å legge mascara på de nedre øyevippene nå om sommeren, det hjelper mye.

image.png.08331ad3f2c89883c51252b365eaff3d.png

Endret av Elle Melle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maybelinne  Sky High, har aldri opplevd en vannfast som sitter bedre.

Jeg sliter med maskara smitter av under øynene så testet denne etter et tips. Testet den i dusjen, holdt hodet under stråla, gned meg i øynene og repeterte dette en gang til. Var fremdeles ikke noe under øynene.

Så testet da den ikke vannfaste Sky High og den sitter som vanlige vannfaste, men en like enkel å ta av med sminkefjerner som ikke vannfast. Den er til og med sovefast.

Anonymkode: 36954...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med slike som kun vaskes av med varmt vann. 38 grader Har ikke prøvd på badeferie men sverter ikke av i hverdagen.

Anonymkode: 704c6...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...