Gå til innhold

Hvor fysisk aktiv er du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 2.8.2024 den 16.13):

Jeg liker å ligge på minst 1 million skritt i måneden (minst 700km), og går tur deretter. Jeg elsker å være aktiv 😁 Bare å gå i mellom ting, eller gå av bussen før er noe som gir meg hverdagsglede. Legg så på turer i skogen, til fjells, lokale topper eller mer målrettet i nærmiljøet, og jeg har det som plommen i egget 😁 

Gjør litt øvelser, og tøying rundt en halvtime hver dag, men kunne helt klart gjort mer målrettet styrke. Hender jeg forviller meg på en sånn utegym, og da får jeg i det minste gjort litt øvelser ute. 

Jeg er generelt fornøyd nå da. Gjør det kroppen og hodet trives med, og det er så godt å være ute og være aktiv 😁 Tur er så enkelt også, så det er lavterskel å drive med, og det tror jeg er noe av nøkkelen til å være mer aktiv. Finn noe du er glad i som du faktisk har lyst til å drive med. En vil ikke være topp motivert hver dag, men oftere enn om en skal pine seg igjennom noe. Selv om jeg elsker å være aktiv og ute, så kan jeg slite med å komme meg ut, men så er det så godt. Den berømte dørstokkmila påvirker meg også 🤪🙈

Anonymkode: 4b196...736

Så inspirerende👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg løper 3-4 ganger i uken, blir som regel rundt 30-40 km per uke. I tillegg går jeg fjellturer når været er ok, i år har det blitt mange fjellturer og høydemeter 😊

I kuldemåneden trener jeg styrke 2-3 ganger i uken, og trapper ned på løping/fjellturer. I tillegg står jeg en del på slalåmski. 

Treningen min er litt sesongbasert, sommerhalvåret er fokuset kondis og vintermånedene mer styrke. 

Anonymkode: e683b...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...