Gå til innhold

Sitter du mye i varmen i solen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trives du ute når det er varmt og sommer. Jeg merker at jeg ikke orker den sterke solen lenger. Når jeg var yngre så solte jeg meg i mange timer.Orker ikke det lenger. Er det alderen? 

Anonymkode: 18edc...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, tror faktisk det er alderen. Jeg orker heller ikke å steke meg i solen lenger, slik jeg gjorde i mine yngre dager. Men hadde ikke gjort det uansett nå, er redd for å bli et rynketroll;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg soler meg 15-20 minutter, det holder for å få en fin farge. Resten av tiden er jeg inne eller i skyggen. Hvis jeg må ut og gå, har jeg på langermet og solhatt. Orker ikke den stekende sola på huden.

Anonymkode: 241e9...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt et eget uteområde (helst med wifi) hadde jeg sittet ute det meste av tiden. Men i skyggen! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Er helst ute fra vår til høst. Soldager må jeg beordre meg selv til å gjøre innendørs oppgaver. 

Er fornuftig nok til å sitte i skyggen litt de varmeste dagene, men sikkert ikke nok. 

Gledet meg til vi kan bo sør i verden vinteren, så det blir sol hele året. 🥰 Blir aldri lei sol. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet i hengekøye i dag tidlig av solen som strålte og varmet, og siden har jeg vært ute i hele dag på fjellet. Både satt, ligget strak ut på liggeunderlaget og gått i det nydelig været og tenker jeg skal nyte solen til dess den går ned i kveld og våkne opp på samme måte i måren tidlig før jeg rusler ned fra fjellet i måren formiddag en god del brunere, og en god del gladere (for ja, å være ute i solen gjør meg overlykkelig glad og fornøyd). 

Jeg elsker å være ute i solen, enten på fjellet, ved sjøen, parken eller i hagen. Det er slike dager jeg verker etter hele vinteren og jeg nyter sol og godværsdager med gooooood samvittighet🌞

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Trives du ute når det er varmt og sommer. Jeg merker at jeg ikke orker den sterke solen lenger. Når jeg var yngre så solte jeg meg i mange timer.Orker ikke det lenger. Er det alderen? 

Anonymkode: 18edc...3c1

 

Hannah80 skrev (47 minutter siden):

Hehe, tror faktisk det er alderen. Jeg orker heller ikke å steke meg i solen lenger, slik jeg gjorde i mine yngre dager. Men hadde ikke gjort det uansett nå, er redd for å bli et rynketroll;) 

Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Jrg opplever det motsatt: synes det var dørgende kjedelig og uutholdelig å ligge i sola i Line yngre dager, nå som jeg har bikka 40 nyter jeg det! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven.Writingdesk skrev (2 timer siden):

 

Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Jrg opplever det motsatt: synes det var dørgende kjedelig og uutholdelig å ligge i sola i Line yngre dager, nå som jeg har bikka 40 nyter jeg det! 😅

Jeg er 80 modell😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler sola dårligere og dårligere for hvert år. Som ung kunne jeg sole meg og nyte å sitte i sola. Nå er det maks fem minutter da er jeg kokvarm og føler meg dårlig. Sitter mye i skyggen, kan ha beina litt i sola. 😄 Sitter også inne med døra oppe og får en følelse av å være ute. På skikkelig varme dager lukker jeg døra og seter på air conditionet. 

Anonymkode: c31af...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri likt å være i sola når det er varmt, da foretrekker jeg skyggen.

Anonymkode: 98115...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sitte i solen er ikke noe jeg normalt orker, men å være aktiv i nydelig vær, det elsker jeg 🥰☀️ Jeg dekker meg til som andre her, og legger gjerne den heftigste aktiviteten til morgen eller kveld. 

Gjør litt unntak når jeg er så heldig enten reise selv, eller får tilreisende på besøk. Å sitte ved en stand med små familiemedlemmer som koser seg er noe eget 🥰 Gjør det ellers ikke på frivillig basis, men mer enn gjerne når det er sammen med noen kjære 💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri likt å sole meg 👎 Jeg liker ikke å sitte ute når sola et på det varmeste. Men jeg kan gjerne sitte ute på kvelden, når det er litt mer levelige temperatur 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men bor i Nord-Norge 😀 Ikke så ofte med andre ord. Nærmer meg 40. 

Anonymkode: 1e9bd...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Solte meg i tidlige tennår, men ikke etter jeg ble voksen.

Jeg kan godt oppholde meg ute i solen og trives altså, men jeg setter meg ikke ned i sola bare for å gjøre det. Synes jo det er fint med en dag på stranden, eller å sitte på gresset mens barna løper rundt meg.

Helt ærlig tenker jeg mer på hudkreft, rynker og pigmentflekker enn på å få en fin brunfarge. Jeg er ikke hypokonder eller noe, men sola har jeg faktisk litt respekt for selv om jeg ikke gjemmer meg for den ved enhver anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja nei, jeg liker sol og sydenturer, men jeg er den som har parasoll eller setter meg ofte i skyggen. 

Det er kos med sol og går gjerne en tur ute i den, jeg får jo energi av det, men jeg ligger ikke og soler meg. Aldri gjort i noen særlig grad. Lett solbrent blir jeg også. Får mye skryt av min fine hud for alderen av hudpleiere, det er jo litt fordi jeg går til hudpleiere kanskje og da, men også fordi jeg blir solbrent lett som faen så har alltid brukt hatt og faktor 50. Liker heller ikke sol i øynene, migrene-trigger.

Nå hørtes jeg ut som en sur kjerring, jeg liker sol og sommer altså. Men bare ikke å sitte og steke i den.

Anonymkode: d572f...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sitte i solen er greit hvis det er et basseng eller på en strand slik at man får avkjølt seg innimellom. Bortsett fra det, leter jeg aktivt etter skygger. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Reiser stort sett til land hvor det er for varmt og all form for soling foregår i skyggen under en parasoll

Anonymkode: e7be0...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger aldri og krefter meg i sola.

Anonymkode: aab2a...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...