kitekatt Skrevet 14. februar 2006 #1 Skrevet 14. februar 2006 skal spille mp3, og lurer litt på hvordan vi skal gjøre dette, for å få rett rekkefølge på låtene osv. Bare legge inn brudedansen som første låt på playliaten da? Numerere de fra 1...og oppover for at de ikke skal legge seg random? Hvordan gjør dere dette?
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2006 #3 Skrevet 14. februar 2006 Eg får ikkje til å legge songane i rett rekkefølge på iTunes Nigo, korleis gjer eg det?
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2006 #4 Skrevet 14. februar 2006 Forresten, legge dem inn på rett rekkefølge er å opprette ny spilleliste, legg inn sangene du vil ha, og så bare "klikke og dra" i den rekkefølgen du vil ha. Men det visste du kanskje. Bare i tilfelle ← Jammen det går jo ikkje....? Det går berre an å sortere etter navn, artist, osv... Går ikkje an å dra liksom...
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #5 Skrevet 15. februar 2006 Det kan godt hende det er noko med innstillingane.. No er det sånn at sorteringspila anten må stå på navn, artist, tid, sist spilt, eller 3 andre kategoriar. Om eg får bort den sorteringspila kan det nok tenkast at eg skal greie å dra.. Men korleis skal innstillingane vere då?
Gjest -eline- Skrevet 15. februar 2006 #6 Skrevet 15. februar 2006 (endret) Det kan godt hende det er noko med innstillingane.. No er det sånn at sorteringspila anten må stå på navn, artist, tid, sist spilt, eller 3 andre kategoriar. Om eg får bort den sorteringspila kan det nok tenkast at eg skal greie å dra.. Men korleis skal innstillingane vere då? ← Du har laget nye avspillingsliste ja? I hvertfall: På samme linje som navn, artist osv så er det en tom boks over kolonnen som sangene nummerert i; 1, 2, 3 osv. Trykk på den tomme boksen over disse nummerene, da skal lista være sortert på nummer og du skal kunne flytte oppog ned på sangene som du vil. (litt komplisert forklart men...) Endret 15. februar 2006 av -eline-
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #7 Skrevet 15. februar 2006 Du har laget nye avspillingsliste ja? I hvertfall: På samme linje som navn, artist osv så er det en tom boks over kolonnen som sangene nummerert i; 1, 2, 3 osv. Trykk på den tomme boksen over disse nummerene, da skal lista være sortert på nummer og du skal kunne flytte oppog ned på sangene som du vil. (litt komplisert forklart men...) ← Det var jo pefekt forklart det der jo!!!! Tusen tusen takk!!!!!
Gjest -eline- Skrevet 15. februar 2006 #8 Skrevet 15. februar 2006 Det var jo pefekt forklart det der jo!!!! Tusen tusen takk!!!!! ← Vær-så-god
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå