AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #1 Skrevet 26. juni 2024 Jeg bruker daglig en ansiktsrens som har syre i seg. Tenkte å kjøpe Emma S skrubb for å bruke 1 gang i uka. Men det står at man ikke må bruke noe annet med syre da, for den har noen syrer i seg. Går det bra å bruke den istedet for rensen akkurat den dagen i uka? Anonymkode: 7424f...65d
Roci Skrevet 26. juni 2024 #2 Skrevet 26. juni 2024 Jeg tror det burde gå helt fint, ettersom dette er produkter som ikke blir liggende på huden.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #3 Skrevet 27. juni 2024 Jeg personlig velger å holde rense produkter milde og pleiende fremfor aktive. Jeg personlig synes en hudpleie rutine blir mer effektiv viss man begrenser type produkter som er aktive og resten er pleiende. Personlig har jeg aktive stoffer (der i blant syrer) kun i serum og masker. Rens og fuktighetskrem har jeg fokus på pleie. Hva din hud tåler av aktive ingridienser er veldig individuelt og ikke noe vi på kg kan gi deg svaret på. En maske vil være et mer effektiv produkt med større effekt i rutinen enn en daglig rens. En rens bør være mild slik at den gjør det det skal uten å irritere huden. En syre i en rens vil ha liten effekt, viss du ikke lar produktet ligge noen minutter på huden før den vaskes av. Men slike renseprodukter kan være irriterende for huden. Anonymkode: a0db2...c00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå