AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #1 Skrevet 26. juni 2024 Han har sagt fra før at han ikke har det bra, at han sover dårligere og slet mentalt. Men i de siste månedene har han tilbragt mye tid med familien og på jobb, og har blitt så lite tid ilag at jeg stadig oftere har tenkt tanken at han kanskje ville slå opp pga alt var blitt rart. Nå betrodde han meg at han har kranglet med familiemedlemmer, at søvnproblemene har vokst seg store og at han har det mye verre. Han vil vi ikke skal sees på noen uker - selv om det er min ferie nå, og han også har hatt noe fri. Han kalte det at vi har pause. Jeg prøver å få ham til å kontakte legen. Det er vondt både at han har det så vondt, og at han ikke vil sees. Jeg skal på noe ferie uten ham og vet ikke om jeg blir singel når jeg kommer hjem, eller om vi vil møtes og ha et forhold igjen - og hvordan et forhold i så fall blir. Han har ikke vært sint/ufin mot meg, eller kritisert meg/oss, så det er sagt. Han sier fine ting til meg og hjelper meg. Men har vært fjern og sagt ting om jobb/fri som ikke ga helt mening (vet ikke om han har løyet eller roter), og han har hatt lite energi, jeg reagerte på at han besøkte familien og kom sliten derfra. Jeg lurer ikke på hvorfor han er deprimert og sliter med søvn, jeg vet han har opplevd vonde ting. Og han er en grubler som person. Men jeg føler meg avvist og er ikke minst bekymret for ham. Han har tydeligvis problemer med familien og ikke mange nære venner. Jeg vet ikke om andre vet om at han er deprimert, så jeg føler ansvar selv om han skyver meg unna. Anonymkode: 15a9c...18d
Rødstrupa Skrevet 26. juni 2024 #2 Skrevet 26. juni 2024 (endret) Uff, dette er leit for han og deg uansett utfall av forholdet. Det er viktig at han får snakket med en profesjonell og ikke går omkring og elter/grubler på vonde opplevelser. Håper han søker hjelp, ingen kan tvinge han. Ønsker deg også lykke til❤️ Endret 26. juni 2024 av Rødstrupa 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #3 Skrevet 27. juni 2024 Rødstrupa skrev (På 26.6.2024 den 11.11): Uff, dette er leit for han og deg uansett utfall av forholdet. Det er viktig at han får snakket med en profesjonell og ikke går omkring og elter/grubler på vonde opplevelser. Håper han søker hjelp, ingen kan tvinge han. Ønsker deg også lykke til❤️ Takk for fine ord. Ja, ingen kan tvinge ham. Jeg tror han gruer seg til å gjøre endringer. Jeg synes det er vondt å ikke sees, men prøver å ha tillit til at han prøver å bedre livet sitt på egenhånd. Han sa ihvertfall at han ikke kan leve sånn. Så han er ikke uenig i at ting må bli annerledes. Jeg har fine planer i sommer men håper det også blir rom for oss. Og at det er et oss når sommeren er over. Anonymkode: 15a9c...18d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå