Gå til innhold

Erfaringer body love-academy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaringer med body love-academy eller lignende opplegg? Er det verdt pengene? 

Anonymkode: a4560...17e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Jeg har deltatt. Og for første gang i mitt liv har jeg brukt penger på noe slikt som jeg faktisk syns var verdt det. Og jeg har vært med på myye i løpet av årenes løp (Grethe Roede, Vektklubben osv.). Men Body love academy har virkelig åpnet meg for så mye mer enn å fokusere på tallet på vekten. Jeg har det veldig mye bedre med meg selv nå, og har lært masse verktøy for å håndtere alt som før har vært vanskelig når det gjelder mat og kropp. Kurset kan anbefales!

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar @Amatariel. Jeg har fulgt dagboken din lenge og er veldig misunnelig på hvordan du takler den mentale biten, tror det er en av mine største utfordringer. Var du med i body love-academy tidlig i prosessen din? 

Jeg har også brukt alt for mye penger på forskjellige ting som ikke har virket. Kvier meg derfor for å bruke så mye penger på noe nytt. Samtidig virker det som body love-academy har ett veldig annet fokus enn alt annet slik at jeg kanskje klarer å få hodet og med i endringene 🤷🏼‍♀️

Skrevet

Hvis du sender meg en PM så kan jeg fortelle litt nærmere om min deltakelse der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...