AnonymBruker Skrevet 26. juni #1 Del Skrevet 26. juni Noen som har erfaringer med body love-academy eller lignende opplegg? Er det verdt pengene? Anonymkode: a4560...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #2 Del Skrevet 27. juni Ingen? Anonymkode: a4560...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. juni #3 Del Skrevet 28. juni Jeg har deltatt. Og for første gang i mitt liv har jeg brukt penger på noe slikt som jeg faktisk syns var verdt det. Og jeg har vært med på myye i løpet av årenes løp (Grethe Roede, Vektklubben osv.). Men Body love academy har virkelig åpnet meg for så mye mer enn å fokusere på tallet på vekten. Jeg har det veldig mye bedre med meg selv nå, og har lært masse verktøy for å håndtere alt som før har vært vanskelig når det gjelder mat og kropp. Kurset kan anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #4 Del Skrevet 28. juni Takk for svar @Amatariel. Jeg har fulgt dagboken din lenge og er veldig misunnelig på hvordan du takler den mentale biten, tror det er en av mine største utfordringer. Var du med i body love-academy tidlig i prosessen din? Jeg har også brukt alt for mye penger på forskjellige ting som ikke har virket. Kvier meg derfor for å bruke så mye penger på noe nytt. Samtidig virker det som body love-academy har ett veldig annet fokus enn alt annet slik at jeg kanskje klarer å få hodet og med i endringene 🤷🏼♀️ Anonymkode: a4560...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. juni #5 Del Skrevet 29. juni Hvis du sender meg en PM så kan jeg fortelle litt nærmere om min deltakelse der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå