AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #1 Del Skrevet 26. juni 2024 Hei! Datteren min knuste skjermen på tlf. sin, og jeg tenkte låne henne en midlertidig en. Putte i sim-kortet og gjenopprette fra iCloud. Men jeg får jo ikke gått inn og f.eks. slått av "Find my iPhone", eller logget inn fra iCloud.com og slått inn sekssifret kode - da tlf nå ikke kan låses opp, verken sim-kort eller kodelås. Jeg mener å ha løst dette en gang før, men nå får jeg det ikke til. What to do? Anonymkode: ba7ec...885 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #2 Del Skrevet 26. juni 2024 Din datter bør gå uten telefon en liten stund og lære seg konsekvensen av å ikke ha passet på mobilen godt nok. I mellomtiden sjekker du din innboforsikring om du ikke har dekning for en ny skjerm. Anonymkode: aa017...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #3 Del Skrevet 26. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Din datter bør gå uten telefon en liten stund og lære seg konsekvensen av å ikke ha passet på mobilen godt nok. I mellomtiden sjekker du din innboforsikring om du ikke har dekning for en ny skjerm. Anonymkode: aa017...8b5 Takk for fullstendig irrelevant svar... Anonymkode: ba7ec...885 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #4 Del Skrevet 26. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Din datter bør gå uten telefon en liten stund og lære seg konsekvensen av å ikke ha passet på mobilen godt nok. I mellomtiden sjekker du din innboforsikring om du ikke har dekning for en ny skjerm. Anonymkode: aa017...8b5 Jåle. Anonymkode: 07d5a...b6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #5 Del Skrevet 26. juni 2024 Anonymkode: ab8a3...b1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #6 Del Skrevet 26. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Din datter bør gå uten telefon en liten stund og lære seg konsekvensen av å ikke ha passet på mobilen godt nok. I mellomtiden sjekker du din innboforsikring om du ikke har dekning for en ny skjerm. Anonymkode: aa017...8b5 Løser innboforsikringen problemer med å logge inn på icloud og/eller låse opp telefonen? Hvilken forsikring har det inkludert? Anonymkode: 12a7f...b69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #7 Del Skrevet 26. juni 2024 Det holder vel å putte i sim, og logge på med brukernavn og passord? Eller er det lånetelefonen du ikke får til? Låse opp den knuste skulle ikke være nødvendig. Anonymkode: 28a5b...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #8 Del Skrevet 28. juni 2024 Har du prøvd å koble den til iTunes med kabel i pc? Anonymkode: b5e72...d89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 28. juni 2024 #9 Del Skrevet 28. juni 2024 Dette ble litt uklart. Hvorfor skal hun/du logge av iCloud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå