Gå til innhold

Tre ukers sommerferie og ingen planer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Andre som har ferie uten planer? 

Anonymkode: 1c519...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har.

ungene ønsker å kunne slapp av, så vi tar ferien som det kommer. 

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så digg! :)

Anonymkode: ddb61...9b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alene i hele ferien jeg også 😞

Anonymkode: 88117...ab0

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Andre som har ferie uten planer? 

Anonymkode: 1c519...229

Ja, 4 uker uten planer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angry Man

Yeah. 3 uker uten en eneste plan. Blir sikkert en uke på hytta. Ture litt rundt på diverse barne vennlige steder. Deilig og chill. 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg NAVer så jeg har 52 uker med ferie, veldig deilig. :) 

Anonymkode: 86e69...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg NAVer så jeg har 52 uker med ferie, veldig deilig. :) 

Anonymkode: 86e69...70f

Det høres grusomt ut. God bedring. ❤️ 

Jeg TS har 5 uker ferie i sommer og ikke en eneste plan, ferien begynner om 2 uker, eller halvannen er det visst bare. 

Anonymkode: 3719f...c0e

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ingen planer her heller og jeg gleder meg skikkelig. Vi har snakket om å kanskje ta en spontan utenlandstur dersom vi finner noen billige flybilletter, men det er helt løse planer :) Ellers blir det bare å slappe av, somle bort dagene og kanskje pusse litt opp hjemme hvis vi gidder. Da jeg var yngre likte jeg godt å fylle ferien med planer, men nå er det å sitte i hagen og nyte sola som gjelder.

Anonymkode: a698b...53e

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det høres grusomt ut. God bedring. ❤️ 

Jeg TS har 5 uker ferie i sommer og ikke en eneste plan, ferien begynner om 2 uker, eller halvannen er det visst bare. 

Anonymkode: 3719f...c0e

Grusomt å ha 52 uker ferie? Det er jo drømmen til de aller fleste i jobb! Selv den du siterer sier at det er veldig deilig.

Å være uføretrygdet betyr ikke at man er isolert i sitt eget hjem. Vi kan jo reise hvor og når vi vil. Jeg reiser mye utenom sesongene. Nå i sommer er jeg mye på hytta, da norsk sommer er best! Men pleier å reise på høsten og vinteren/våren. 

Anonymkode: 7a0ee...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Grusomt å ha 52 uker ferie? Det er jo drømmen til de aller fleste i jobb! Selv den du siterer sier at det er veldig deilig.

Å være uføretrygdet betyr ikke at man er isolert i sitt eget hjem. Vi kan jo reise hvor og når vi vil. Jeg reiser mye utenom sesongene. Nå i sommer er jeg mye på hytta, da norsk sommer er best! Men pleier å reise på høsten og vinteren/våren. 

Anonymkode: 7a0ee...014

Joa. Men man lever ikke fett av å være uføretrygda da. De fleste ønsker jo å klare å jobbe litt

Anonymkode: 1f5e6...dac

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg NAVer så jeg har 52 uker med ferie, veldig deilig. :) 

Anonymkode: 86e69...70f

Om du går på dagpenger så har du egentlig ikke ferie da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, elsker det :) Ta en dag om gangen.

Anonymkode: b67ca...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Joa. Men man lever ikke fett av å være uføretrygda da. De fleste ønsker jo å klare å jobbe litt

Anonymkode: 1f5e6...dac

Med maks ufør har man en god inntekt.

Anonymkode: b67ca...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Grusomt å ha 52 uker ferie? Det er jo drømmen til de aller fleste i jobb! Selv den du siterer sier at det er veldig deilig.

Å være uføretrygdet betyr ikke at man er isolert i sitt eget hjem. Vi kan jo reise hvor og når vi vil. Jeg reiser mye utenom sesongene. Nå i sommer er jeg mye på hytta, da norsk sommer er best! Men pleier å reise på høsten og vinteren/våren. 

Anonymkode: 7a0ee...014

Det er det virkelig ikke, det er jo ikke ferie lenger når man alltid har fri. I tillegg ønsker nok de fleste å ha et arbeid å gå til og slippe å være så syk at man ikke kan jobbe. 

Anonymkode: a339c...8cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Grusomt å ha 52 uker ferie? Det er jo drømmen til de aller fleste i jobb! Selv den du siterer sier at det er veldig deilig.

Å være uføretrygdet betyr ikke at man er isolert i sitt eget hjem. Vi kan jo reise hvor og når vi vil. Jeg reiser mye utenom sesongene. Nå i sommer er jeg mye på hytta, da norsk sommer er best! Men pleier å reise på høsten og vinteren/våren. 

Anonymkode: 7a0ee...014

Vedkommende sa ikke at hen var uføretrygdet, kun "NAV-et".

Så enten er en såpass syk at en har uføretrygd og det er jo i seg selv kjipt. Jeg og de fleste jeg kjenner vil holde seg så friske som mulig lengst mulig. Det er sjeldent en våt drøm folk har å bli uføretrygdet.

Eller så går man på dagpenger i påvente av jobb. Og på dagpenger har man aktivitetsplikt hvor man må stille opp på ulike tiltak og kurs som NAV bestemmer at du må gå på. Så ikke helt ferie det heller.

Siste alternativ er at man er på arbeidsavklaring og det krever en god del det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Grusomt å ha 52 uker ferie? Det er jo drømmen til de aller fleste i jobb! Selv den du siterer sier at det er veldig deilig.

Å være uføretrygdet betyr ikke at man er isolert i sitt eget hjem. Vi kan jo reise hvor og når vi vil. Jeg reiser mye utenom sesongene. Nå i sommer er jeg mye på hytta, da norsk sommer er best! Men pleier å reise på høsten og vinteren/våren. 

Anonymkode: 7a0ee...014

Ja, det høres forferdelig grusomt ut. Jeg kjenner ingen i jobb som drømmer om 52 uker ferie. 

Anonymkode: 3719f...c0e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Grusomt å ha 52 uker ferie? Det er jo drømmen til de aller fleste i jobb! Selv den du siterer sier at det er veldig deilig.

Å være uføretrygdet betyr ikke at man er isolert i sitt eget hjem. Vi kan jo reise hvor og når vi vil. Jeg reiser mye utenom sesongene. Nå i sommer er jeg mye på hytta, da norsk sommer er best! Men pleier å reise på høsten og vinteren/våren. 

Anonymkode: 7a0ee...014

Håper ingen gidder å ta agnet her, hos denne liksom uføretrygdede personen som har råd til hytte og som bare ønsker å utløse drittslenging om uføre. 
 

Anonymkode: 54516...bad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også 4 uker ferie uten planer nå :) helt greit. 

Anonymkode: 54516...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen og jeg begynner ferie til uka, 4 uker fri. Har store unger som har sommerjobb så her blir det bare et par langhelger på motorsykkeltur. Ellers håper jeg på fint sommervær, bade i sjøen og pusle i hagen. Syns egentlig det er deilig.

Anonymkode: 6b3fa...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...